SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

tony

Guru
23. jul 2007
9.593
1.461
113
Ne vem če bi se smejal ali kaj. 30 let je rabilo, da smo sprejeli japonske in korejske avte. Za Toyoto šele zdaj ugotavljate, da so to dobri avti. Nikoli čuli za Lexus. Zdaj pa že tenko piskamo zaradi kitajcev. Lol. Povprečni evropejc in američan jih ne bo kupoval, inidijec in avstralc še manj. Kako so rusi zadovoljni z njimi pa tudi že slišimo.
a) Svet se vrti - spreminja - mnogo, mnogo hitreje kot 30 let nazaj. Potrošnik pa je vedno bolje izobražen.

b) Vmes bodo zaradi debilne švabske energetske politike EU proizvajalci delali vedno bolj ceneno, nekakovostno, brez inovacij, da bodo sploh lahko preživeli (tj. zadovoljili zahteve delničarjev). Če ne bodo direkt crknili. Kaj boš lahko kupil, če EU proizvajalec željenega razreda avta sploh nima (nima na sploh ali pa nima za razumen denar) ali pa sploh ni več proizvajalca?
 
2. jul 2020
4.883
6.393
113
Hecno, švabi so postali ceneni, nekakovostni, zaostali... Kitajc pa je popolno nasprotje tega, čeprav vgrajuje japonske motorje in nemške avtomatske menjalnike ali pa GM komponente.

Razlika v ceni je zgolj v delovni sili. Švaba iz Wolfsburga bo hotel iti za 2 tedna na hrvaško. Kitajc pa dela za pest riža. Počakaj par let, ko tudi kitajc ne bo več tako konkurenčen. Potem pa bomo hvalili avte iz Vietnama očitno.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.449
4.981
113
No ja, vprašanje, če je potrošnik vedno bolj izobražen. Prej bi rekel obratno. Nekdaj je potrošnik, ki je prišel kupovat avto, vedel, kaj je to kompresijsko razmerje. Danes s pomočjo interneta ve, kaj se mu splača. Ni pa sposoben preveriti, če je informacija, ki jo je na lahek način pridobil, verodostojna ali ne. Nekdaj je potrošnik znal ugotoviti, če bo napravo lahko čez X let še uporabljal in bodo rezervni deli zanjo, danes tega ne vedo niti največji strokovnjaki.
Svet se vrti hitreje. Hm. V resnici so se zadnje res velike inovacije v tehniki dogajale desetletja nazaj. Mogoče se je zdelo, da je šlo takrat počasi, ker so se stvari dajale na trg bolj preizkušane in z mislijo, da morajo delovati dolgo časa z nekim vzdrževanjem. Trenutna inovacija je AI, kjer pa ni povsem jasno, če se bo avto, ki ga krmili AI odločil, da te v nedeljo pelje na potep ali ne. Pred 50-imi leti ni bilo dvoma. Peljal je, če ne si pa popravil in potem peljal. Če cesta ni bila prevozna, si to spoznal takrat, ko si obstal. Čez nekaj let mogoče o tem ne boš mogel odločati. To je zadnja velika inovacija. V tehniki težko štejem za inovacijo šopanje velike količine baterijskih celic skupaj in povečevanje mase vozila.

Drži, da EU politika z raznimi ukrepi žaga vejo na kateri sedi in od katere živi.