SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

2. okt 2007
3.656
2.115
113
Da ne bodo ostale dezinformacije tu gor: PT leta 2018 NISO postimal. 2018 so postimal dizla (verigo). Redno servisiranje NE pomaga (ker ni bil predpisan interval menjave jermena na 60). Uporaba pravega olja NE pomaga, saj pravega olja ni. So ga zamenjali ze 2x, ocitno ne najdejo prave formule. Se pravi edina pametna resitev je obvoz! Razen ce delas 5 jurjev letno, in ga bos po izteku garancije dal v prodajo/prešo.

dokončno ga definitivno niso, po drugi strani pa je teh motorjev bilo narejenih krepko čez milijon in se jih ogromno vozi po cestah... nekateri tudi čez 150k km...

očitno ni nekega recepta, kdaj se motor sesuje, če se.... so pa tisti od 2018 manj dovzewtni za napake kot prva generacija 2012-2017
 

cnpod

Pripravnik
20. okt 2013
566
8
18
Ne vem, če poznate, Subaru je delal dizelske motorje, boxerje. Novi avti dragi ko hudir, skoraj noben dizel ni zdržal več kot 150kkm, pa nihče ne obtožuje Subaruja, da je prodajal klump, pa čeprav so bili tisti avti najbrž novi 2x dražji od Puretech Pižojev. Vsi komentirajo to Subarujevo napako kot "se zgodi". Bodite vsaj malo obzirni tudi do Makaronovih avtomobilov. ;-)
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.847
2.692
113
Kakšen procent je bilo teh boxer dizlov in kakšen procent je puretechov. Pežo oz. Stellantis že deset let posiljuje svoje kupce s puretechom.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.432
6.111
113
Ne vem, če poznate, Subaru je delal dizelske motorje, boxerje. Novi avti dragi ko hudir, skoraj noben dizel ni zdržal več kot 150kkm, pa nihče ne obtožuje Subaruja, da je prodajal klump, pa čeprav so bili tisti avti najbrž novi 2x dražji od Puretech Pižojev. Vsi komentirajo to Subarujevo napako kot "se zgodi". Bodite vsaj malo obzirni tudi do Makaronovih avtomobilov. ;-)
Tudi toyota je imela svoj čas hude limone v obliki 2.2 dizlov in še enih parih, ampak so pa baje malce drugače reagirali in so motorje pač menjali.

Čeprav kalvarija znanke z lexusom s tem motorjem se je pa dolgo vlekla preden so menjali polizdelek od motorja, potem pa isto še menjalnik. Obakrat je bilo treba zgubljati živce pa bobnat skup neodvisne komisije pa novinarje.

Sicer pa največja zamera Francozom je ta, da se delajo francoze.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

cnpod

Pripravnik
20. okt 2013
566
8
18
Pri naši hiši so večinoma renoji ker: 1. ne rustajo, 2. servisi so poceni in malo se kvarijo, 3. vožnja je udobna, 4. porabo imajo zelo majhno, 5. če kupuješ malo rabljene avtomobile, so nabavne cene teh avtov ugodne.
Tako, zdej sem pa odprl marelo, oblekel palerino in obul bata škornje. lahko začnete stresat in zlivat po meni... ;-)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in sad

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
233
175
43
cnpod se pridružim pod marelo: doma 15 let star Megane, 230.000 km. Brez izrednih okvar, razen menjava prvega hladilnika zaradi kamenčkov, kar pa sem menjal že na več vozilih. Redno servisiran po navodilih proizvajalca. Še vedno prva sklopka kljub ženini vožnji in dvema mulcema, ki sta se na njem učila voziti.
2. PSA je zaradi težav podaljšal garancijo na Puretech motorje na 10 let oz 175.000 km.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
290
312
63
Pri naši hiši so večinoma renoji ker: 1. ne rustajo, 2. servisi so poceni in malo se kvarijo, 3. vožnja je udobna, 4. porabo imajo zelo majhno, 5. če kupuješ malo rabljene avtomobile, so nabavne cene teh avtov ugodne.
Tako, zdej sem pa odprl marelo, oblekel palerino in obul bata škornje. lahko začnete stresat in zlivat po meni... ;-)
No pri nas jih ni (več) ker so se obupno kvarili (Renault in Citroen), servis je bil bolj ko ne neodziven (Citroen), tako da sem izgubil voljo hodit na servise in na kolenih prosit, naj končno nekaj naredijo, da ne bo ista napaka še 10ič na armaturki svetila. Je sicer bilo 10+ let nazaj, ampak jaz na francoza ne grem več. Preveč zamer.
 

cnpod

Pripravnik
20. okt 2013
566
8
18
važno, da si srečen, čeprav sem pri 3 od 5 tvojih točk debelo pogledal
Na nobenem R, ki je kdaj bil pri naši hiši, ni bilo napake za katero bi lahko rekel, da je bila draga, da je bila posledica slabe izdelave ali, da je koga avto pustil na cesti. Je pa občasno pri hiši tudi kaj japonskega... ---> novoletna jelka na armaturi, luknje v plehu, velika poraba.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.128
5.417
113
So imeli prvi 1.9dci kr drage napake, ko je ojnicne sukalo al pa motor v iberture potegnilo. Tudi espace 2.2 ni melbglih poceni okvar
 
  • Všeč mi je
Reactions: BojanP

hermann

Guru
19. mar 2014
9.432
6.111
113
So imeli prvi 1.9dci kr drage napake, ko je ojnicne sukalo al pa motor v iberture potegnilo. Tudi espace 2.2 ni melbglih poceni okvar
zgodnji 1.5dci, 1.9dci, 2.2dci, 3.0dci, 1.6dci biturbo... limone

1.2 (v več izvedbah) in 1.4 tceji... tudi meh scena

jim je pa uspelo skozi leta 1.5dci poštimat, da je bil odličen moped, 1.6dci tudi precej neproblematičen, 2.0dci vrhunski, atmosferci, dokler so jih še imeli, tudi neproblematični
 
  • Všeč mi je
Reactions: BojanP

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.205
895
113
Toliko jih očitno tudi ne crkuje, hkrati poznam ene, ki že par let s tem motorjem vlečejo prikolico na morje.
Opazujem tole sedaj, hobi program. Francozi ne vlečejo prikolic. Še ko kakšnega korejca zagledam sem kar presenečen. BMW gladko prvi, nato VW grupa, kakšen MB, kakšen Ford, Volvo in ostala drobnarija. Francoz ne. Letos mogoče grem v Francijo malo, pa da tam vidim kakšnega Francoza?
 

cnpod

Pripravnik
20. okt 2013
566
8
18
Seveda je, zato ga pa omenjam v kontekstu R motorjev. Pravim, da so lahko R motorji zelo dobri (1,5dci) ali pa malo muhavi (1,9ddis)