SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

igi

Guru
13. okt 2007
5.502
1.111
113
Celje
Saj je en napisal, da so ti motorji za tiste, ki se ne vozijo dosti, čisto uredu :)
Ja glej, ampak dejansko je kar precej uporabnikov, ki niti 5 jurjev kilometrov letno ne naredijo. pri 15 let starih jajcih se pa tudi ne obremenjujes, ce se motor razleti.

p.s. Nisem peugeot fan, ceprav ga trenutno vozim. Je pa res diesel…
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: BojanP

tomi

Guru
1. sep 2007
18.287
9.623
113
40
MB
lep.

škoda edino da znotraj ni dobil facelifta.

jaz bi talismana zamenjal za nekaj višjega pa jih tudi gledam, samo ne rabim 4x4 pa verjetno naslednjič več ne bi usnja, ker škripa, kolk vem problem tudi v koleosu. je pa bruhanje lažje čistit :fredi:

pa še en opomnik, ker so ti avti novi relativno dragi, neglede na to s kakimi popusti se pol prodajo, je pol tudi zavarovanje drago.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.146
9.272
113
EU
Iz kakšnega razloga so dali jermen v oljno kopel, me res zanima???
Jermen je strašno poceni, v primerjavo z verigo. Velik prihranek za fabriko. Verjetno so vsi direktorji hodili okrog z vzorcem v roki, in ga hvalili. Za verigo izdelat moraš imeti orodja za štancanje, sestavljanje členkov, kovičenje... to zelo stane.
Jermen so v olje dali, da bi dosegli življensko dobo verige. Neuspešno.
 
2. okt 2007
3.692
2.138
113
ta fama s PT motorji me spominja na zgodbe z BMW 2.0 dizli, kako trga verige. Marsikdo, vključno z mano pa smo naredili s temi motorji 250k in več, brez težav.

Teh PT motorjev pa je bilo narejenih krepko čez milijon in 5% napak, pomeni čez 50k odpovedi motorjev. To je sicer zelo veliko, ker očitno jermen v olju ni bila posrečena rešitev. Bolj kot problematika jermena v olju, ni prvi, je bila izbira napačnega materiala, ki bi ga naj po 2018 tudi rešili in je teh odpovedi malo manj. Pač pomebno je redno preverjanje stanja jermena, in menjava te ruporaba pravega olja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ViLiam

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
362
-828
28
Takšni ko vozi volkswagena ali pa škodo in naredi v 3 letih 300000 km.
Ja prevrtenih:valjamse:
Marsikateri večji avto na cesti. 300 niso neki resni kilometri.
Seveda če niso prevrteni:fredi:
ta fama s PT motorji me spominja na zgodbe z BMW 2.0 dizli, kako trga verige. Marsikdo, vključno z mano pa smo naredili s temi motorji 250k in več, brez težav.

Teh PT motorjev pa je bilo narejenih krepko čez milijon in 5% napak, pomeni čez 50k odpovedi motorjev. To je sicer zelo veliko, ker očitno jermen v olju ni bila posrečena rešitev. Bolj kot problematika jermena v olju, ni prvi, je bila izbira napačnega materiala, ki bi ga naj po 2018 tudi rešili in je teh odpovedi malo manj. Pač pomebno je redno preverjanje stanja jermena, in menjava te ruporaba pravega olja.
Točno to. Jermen v olju je imelo veliko znamk, med njimi tudi Ford ( ja sedaj bodo rekli to ni VW, mečka ali bavarija :valjamse:) in zanimivo da imajo več kot 300kkm pa še vedno vozijo po cestah brez problemov.
Kar za raznorazne mečke in bavarije , da ne omenjam VW ali audijev to ne moremo trdit. Toda raznorazni medvedki Bojani in podobni trollčki so še presmrkavi, da bi to vedeli. To kar jim BabaVanga pove preko youtuba to je za njih sveto:valjamse:

Redne menjave olja, jermena oziroma kasete poleg rednih servisov vsega ostalega in je to to. Seveda ker pa tega večina sploh ni vedel niti večina mehanikov, ne tisti izpod kozolca, kot ne tisti na pooblaščencih, kar imam izkušnje iz prve roke, da tudi mehanik ni tega vedel pa je prihajalo do takih in drugačnih problemov.
Očitno vam marsikaj ni jasno, da se danes avti ne delajo več za 300kkm, ker očitno je da bi vsi propadli. Toda kot vi (tudi jaz)poznate koga ki ima na "starih" VW, mečki (audijewv in bavarij je bolj malo :valjamse:) preko pol miljona tako jaz poznam mnoge, ki imajo na pežoju. o_O
Fora pa je, da jih je tu večina nepismenih, kar se mene tiče to trdim za vse ostale motorje in ne za puretech, katerega v moje komentarje vedno mečejo določeni trollčki ala medvedek bojan.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.125
314
83
Meni se zdi 100 do 150kkm veliko. Si ne predstavljam, da bi imel avto dalj časa. Delam pa tam 15 do 20 letno. Kdo ima danes še avto 300kkm:bonk:
Z mojim sem pri 250000 skupaj že 14 let. Upam, da grem z njim preko 300000. Ne razumem zakaj bi ga menjal. Še vedno se rad vozim z njim. Ravno včeraj užival v vožnji z njim od Železne kaplje do Jezerskega čez ovinke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

map

Guru
6. jul 2008
7.828
1.959
113
najrajš na babi
Problem je ker je Stellantis sedaj interval premaknil na rang yugo stoenk, jermen pa menjava na 60k km. Servis je verjetn jurja plus. Win-Win za Stellantis, ker ovce strižejo bolje in učinkovitejše kot VAG.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

map

Guru
6. jul 2008
7.828
1.959
113
najrajš na babi
Pred enim tednom sem avto menjal. Žena je hotla Jeep avenger z tem jajc motorjem. Sem kr vesel da smo na koncu na 1.33 TCE 140 nabavlii, ko da se z tem hebem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: dentex

mr_

Guru
20. sep 2007
9.210
2.613
113
ta fama s PT motorji me spominja na zgodbe z BMW 2.0 dizli, kako trga verige. Marsikdo, vključno z mano pa smo naredili s temi motorji 250k in več, brez težav.

Teh PT motorjev pa je bilo narejenih krepko čez milijon in 5% napak, pomeni čez 50k odpovedi motorjev. To je sicer zelo veliko, ker očitno jermen v olju ni bila posrečena rešitev. Bolj kot problematika jermena v olju, ni prvi, je bila izbira napačnega materiala, ki bi ga naj po 2018 tudi rešili in je teh odpovedi malo manj. Pač pomebno je redno preverjanje stanja jermena, in menjava te ruporaba pravega olja.
Sedaj pa potrebujemo se nasvet, kaj narediti glede prekomerne porabe olja in smo resili PT težave globalno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.964
3.970
113
Pred enim tednom sem avto menjal. Žena je hotla Jeep avenger z tem jajc motorjem. Sem kr vesel da smo na koncu na 1.33 TCE 140 nabavlii, ko da se z tem hebem.

A so uredil cukanje pri neogretih TCE motorjih pa prekomerno pitje olja pri samo nekaj 10k km pri renaultu? ;)

Sicer "novi" 1.2 TCe ki je na 3. cilindre ima sicer ketno, ampak se že pojavljajo informacije da je zanesljivost konkurenčna ravni 1.2 pur(e)techa.

BTW da ne bom čisto off (suv, bencinar, do 30k) dacia je po novem samo še ta TCE 3 cilindrc (razen hibrid, ki pa ni v 4x4 verziji).
 

cnpod

Pripravnik
20. okt 2013
581
5
18
A so uredil cukanje pri neogretih TCE motorjih pa prekomerno pitje olja pri samo nekaj 10k km pri renaultu? ;)

Sicer "novi" 1.2 TCe ki je na 3. cilindre ima sicer ketno, ampak se že pojavljajo informacije da je zanesljivost konkurenčna ravni 1.2 pur(e)techa.

BTW da ne bom čisto off (suv, bencinar, do 30k) dacia je po novem samo še ta TCE 3 cilindrc (razen hibrid, ki pa ni v 4x4 verziji).
Tole pa nisem razumel. Dacia Duster 4x4 ima 3 cilindrski bencinski motor??