SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

shift

Guru
20. jul 2007
9.747
2.032
113
za šankom
Z akumulatorjem je takole: avto je imel vgrajen nadstandarni hifi sistem, torej original dodatno ojačevalec, DSP in 10 zvočnikov. In to je žrlo kar nekaj štroma (zdaj pri S-maxu, kjer imam tudi boljše ozvočenje je tako, da zmanjša moč če je samo na akumulator). Mulci so nabijali muziko. Avto opozori, ko ima nizko napetost in izklopi radio. Mulci so šli v avto in nazaj prižgali radio in nabijali naprej. Do bridke smrti akumulatorja.

pri mojih zadnjih 4 avtih z bose oz. JBL(2 nemca, 1 francoz in italijan) ozvočnjem si moral avto v primeru prekomerne porabe še enkat prižgati za nekaj 10min
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Enako jaz ksenon. Ona delujoča je šla v rezervo (imam še doma, če kdo rabi :)), na avto pa obe novi. Nič mi ne gre bolj na živce, kot avto z različno svetečimi lučmi. Cene niso več tako visoke, da se ne bi dalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
pri mojih zadnjih 4 avtih z bose oz. JBL(2 nemca, 1 francoz in italijan) ozvočnjem si moral avto v primeru prekomerne porabe še enkat prižgati za nekaj 10min
Pametno. Tukaj pač ni bilo tako. Itak je bilo to ozvočenje eksotika v teh avtih, so mi ga že ob nultem servisu zafurali, ko so dali napačen software gor.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.286
350
83
Pravkar prodal dci-ja z nekih 185k. V 10 letih sem poleg rednih servisov, ki so bili smešno poceni, menjal še motor za odklepanje vrat (nekih 70€), puščala je cev za sklopko (v spominu imam dobrih 80€), podrejal sem nove “valjčke” za vse štoparje na vratih, ker so pokali, grelne svečke sem menjal na 130k, prav tako desni kolesni lezaj, ki se je rahlo slisal in pa akumulator enkrat vmes.

pač problematičen francoz :)
Laguna 3? :)

Ker se berejo take klasične malenkosti tega avta, drugače pa pri 300k še vedno dela kot takrat, ko sem jo prodal kolegu v Bg dve leti nazaj... Res super avto.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Pa kaksna menjava zarnice tudi ne ;)
Saj ne, da bi drezal v tole, ampak na Renaultu sem žarnice menjal vsak drugi mesec. Najprej eno, potem še drugo. Nimam pojma, kaj je bilo narobe, avto sem kupil nov ... no, sej to, da mi je po 1 letu in mesecu začela spuščat instalacija za klimo, pa da mi je pri 70 k ribnila dizel pumpa tud ni tko sporno ... :p
 
  • Haha
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg in Hanzi

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
heh, to z žarnicami pri renaultu sem pa doživljal tudi sam... pa ko bi bile vsaj enostavne za menjat :mad:

je pa tako, da je renault med grozljivimi začetki (prvi 1.5dci, 1.9dci, 2.2dci, 3.0dci) in do dvoturbinskega 1.6dci desetletje in še več izdeloval izredno dobre dizle
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.822
113
pri taščici
Saj ne, da bi drezal v tole, ampak na Renaultu sem žarnice menjal vsak drugi mesec. Najprej eno, potem še drugo. Nimam pojma, kaj je bilo narobe, avto sem kupil nov ... no, sej to, da mi je po 1 letu in mesecu začela spuščat instalacija za klimo, pa da mi je pri 70 k ribnila dizel pumpa tud ni tko sporno ... :p
Boljse zarnice bi kupoval ;)
Tudi pri nas je na gasilskem traficu spustila klima pa mislim da niti dve leti se ni bilo od nakupa (ali pa kak mesec cez, kombi pa najbrz 10kkm. ) A misilis da do kaj priznali. Pri Beji smo placali racun ko.... Na renaultu bi najbrž se vec, nisem jaz takrat urejal tega problema, sem samo racun videl..
Razlog za okvaro je bil to, da je klima iz osebnega vozila in da ni dimenzionirana za kombi. WTF...
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
178
98
28
Meni je en italjan brez večjih težav zdržal 330k km, šved tudi (še prva sklopka, vse na podvozju original, DPF original).

En VAG pri hiši ima 337k km, zadeva od novega praktično samo z osnovnim vzdrževanjem.

Največ težav v širši žlahti povzroča toyota (RAV 2.2 dCat, kjer so bile menjane vse šobe, žarometi - ne le žarnice, rja...) pa moja bivša mazda 6 tudi ni bila brez težav.

Pa glede novih avtomobilov v zadnjem letu - kdor ga je kupil slabo leto dni nazaj se je do sedaj vozil zastonj, sedaj ga lahko pa proda z 2-3k € profitom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.822
113
pri taščici
Ja, tole okoli profita drzi. Sploh za e golfa in e upa.
Je pa res da sem prejsnji teden en dan preganjal e golfa s 70kkm in skriplje ze skoraj tako kot moj 15let vagovc s 350kkm
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.220
714
113
sosed ima e-golfa...

Kar prišpara na "gorivu" da za Gume in podvozje...Optika je bolna rana tega avta in skoraj vseh električarjev...

Gume pobira kot za stavo...sva pogledala avto prejšnji teden...pa se je platno videlo na notranjem robu...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.703
2.345
113
Pomurje
Kdaj bodo začeli delat gume za električarje?
Tiste mišelin eco ki so imele isto globino profila pri 50k prevoženih so top za električarje. Po ravnem in v suhem držijo