Ker? Jst mam dva rocna in enga dsg in nimam nobenih problemov se premikat med njimi.Ne priporocam imeti 2 avta pri bajti z razlicnim menjalnikom. Al oba rocna al oba avtomatic.
Vprašal sem na servisu škoda in seat (ko sem gledal avto v salonu imata oz. imajo vsi zraven servis) in vsi so rekli servis na 60.000k med 350 in 400€. Sj tudi lahko delaš servis olja na 30.000km ampak vsi priporočajo in tudi sam delam na 15.000km servis.
Ne priporocam imeti 2 avta pri bajti z razlicnim menjalnikom. Al oba rocna al oba avtomatic.
Ker? Jst mam dva rocna in enga dsg in nimam nobenih problemov se premikat med njimi.
Ker? Jst mam dva rocna in enga dsg in nimam nobenih problemov se premikat med njimi.
Moja informacija je prav tako iz servisa, vem pa tudi, da imajo ponekod še "stare" info oz. kar posplošujejo na podlagi prešnjih 6-stopenjskih DQ250 menjalnikov.
Sem za štos nabildal v konfiguratorju Leona st na opremo Superba L&k, kar je bilo, ker npr hlajenja zicov ni, pa se česa. Sem prišel iz 27k na 35,7k Sej ne bi nikoli tega vzel, mo me je zanimala primerjava.
Večine sodobnih vozil ne boš več vžgal brez stisnjene sklopke .
Večine sodobnih vozil ne boš več vžgal brez stisnjene sklopke .
Sem za štos nabildal v konfiguratorju Leona st na opremo Superba L&k, kar je bilo, ker npr hlajenja zicov ni, pa se česa. Sem prišel iz 27k na 35,7k Sej ne bi nikoli tega vzel, samo me je zanimala primerjava.
Saj ne navijam za nobenega, ampak Corollo 2.0 TS Hybrid si gledal?
Sam sem v podobni dilemi in me prav zanima, kako se bo razpletlo
Je pa tako, da trenutno imam skoraj do konca z opremo naloženega Sportsvana in na slabše opremljen nov avto ne grem. Res škoda, da ni naslednika. Bi ga takoj vzel. Je en velik kompromis (vsaj zame) glede velikosti, prostornosti, višine sedenja in cene.
Sem najprej gledal Karoq-a in Ateco, ampak se mi vseeno zdita malo previsoka. Ker je pogoj bencinar + avtomatik, se kar malo bojim visoke porabe goriva + slabše lege. Bi pa vseeno moral prej narediti testno vožnjo.
Octavie itak ni bencinarja v kombinaciji z DSG, tako da trenutno odpade. Bo pa kmalu na voljo priključni hibrid. Ampak odvisno kako bo cenovno.
Potem sem v konfiguratorju z vso želejno opremo naložil Golfa 1.5 eTSI, ampak sem takoj na 31k€ , kar mi je malo preveč. Sem pa v sredo zmenjen za testo vožnjo z Golfom 1.5 eTSI in kdo ve, mogoče pa me z vožnjo premami. Če dajo konkreten popust, bi ga mogoče kljub majhnosti naročil. Če ne, potem pa je v igri tudi Corolla 2.0 TS Hybrid Executive, za 30k€ in ugodnejšim financiranjem.
Pospesevanje je tako glasno kot pri vsakem avtu na 6000rpm... se pa zdi glasno, ker je cruising v tem avtu precej tih napram konkurenci. Govorimo o hitrostih tja do 100kmh.Ta teden imam testno vožnjo s corollo ts hybrid. Sem bookiral že 3 tedne nazaj, ker je tok zasedeno. Bom vseeno šel sprobati, skodit ne more. Če misliš testirati, se jim najavi čimprej.
Infotainment sistem je baje zelo slab, če ti to igra vlogo. Zanima me pa glasnost med vožnjo pri crusanju vs. Pospeševanju. Prvo je baje zelo tiho, drugo pa precej glasno.
Vozni pas... lane assist. Glej levo zgoraj na digitalni display.Generik: kaj za vraga je bilo tisto piskanje sredi prvega videa?