Zakaj že? Dokler boste eko fašisti svoje avtomobile imeli na štrom katerega proizvajamo v TE ste lahko tiho.
Če pogledam 2 leti stare Passate na Avto.netu, imajo ceno jurja do dva nižjo kot je stal moj avto nov iz zaloge.
Pa četudi se potem prodajo za jurja manj kot je v oglasu, je še vedno precej denarja.
Za tista dva do tri jurje se je pa že bolje stegnit za nov avto.
ynos: jaz bi vzel novega Passata, tisti iz tvojega linka je kar top izbira.
Dizla v notranjosti ne boš slišal, za okolico ti je pa vseeno, ko si ti za volanom.
Vsi nekaj omenjate ta DAB. Ker ne sledim ravno tehnologiji v vsakem segmentu, naj mi eden obrazlozi, kaj je sploh DAB? Vem, da je to digitalen radio. Kake prednosti pa ima? A to nic ne sumi, ko se peljes po cesti s slabsim sprejemom ali je morda izboljsan domet? V cem je ful boljsi od navadnih radijev izpred 15 let? Pa DAB+ je menda tudi. Kaj pa je ta plus?
Hvala!
Zakaj že? Dokler boste eko fašisti svoje avtomobile imeli na štrom katerega proizvajamo v TE ste lahko tiho.
Vsi nekaj omenjate ta DAB. Ker ne sledim ravno tehnologiji v vsakem segmentu, naj mi eden obrazlozi, kaj je sploh DAB? Vem, da je to digitalen radio. Kake prednosti pa ima? A to nic ne sumi, ko se peljes po cesti s slabsim sprejemom ali je morda izboljsan domet? V cem je ful boljsi od navadnih radijev izpred 15 let? Pa DAB+ je menda tudi. Kaj pa je ta plus?
Hvala!
Sej bos kmal med nami, brez skrbi. Vse pelje v to smer.
Aha, torej se vedno šumi, tudi, ce je digitalen, kot recimo digitalna televizija, kjer ne sumi vec, ampak so kocke, ce so motnje.
Pri EV je onesnaževanje morda 1+1, ampak potem je pri klasiki kvečjemu 3+0,5. Rezultat mi upam da no treba pisat.Ti nisi električar ampak hibridar. Vi malo zastrupljate nas pa malo Kitajce. Ker Kitajska ni na istem planetu.
Pravi električarji pa zastrupljajo vse po spisku, fino nas pa fino Kitajce.
1+1 bo pač vedno 2, bo treba matematiko in glave malo drugače zamenjat, preden bo svetu lepše.