SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Za enak TCO si lahko privoščiš nov avto za 45k €, samo to je problem te premije. No edino, če ga imaš v garaži in greš z njim v nedeljo k maši.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.664
6.522
113
Malo bolj se informiraj, preden deliš napačne informacije po spletu.
Vsi zgoraj našteti so na ISTI platformi.
So si pa velikostno nekoliko različni. In recimo Tiguan je bližje Karoqu kot pa Kodiaqu. Temu primerljiv je Tiguan Allspace.

Skoraj cela vw grupa od polota do passata je na mqb platformi. Potem se pa podobnosti nehajo.

Tiguan (obe varianti), kodiaq, q3 in seat tarraco so ista osnova. Karoq, ateca in troc pa seveda druga varianta mqb platforme. Pojdi preverit kataloške št. delov kako se med sabo klapajo. Od felten naprej. Še na jebeni dvigalki ti piše "tiguan, q3, kodiaq".

Pa kombinacije motorjev in menjalnikov tudi lahko kašno lučko prižgejo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Ali je ponudba dovolj velika, da si zmišljuješ pri opremi ali moraš tudi tukaj potem sklepati kompromise? Če slednje, potem hvala lepa pa nasvidenje.
Odvisno kaj želiš.
Če želiš z vsemi kljukicami dodatne opreme, boš ostal na suhem. Če pa želiš neko normalno opremo, potem boš pa zmagal, ker boš ceneje dobil avto z več opreme, kot je želiš. Spet odvisno od trenutka v času, ker nekateri avtomobili takoj izginejo.
 

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
519
174
43
Jaz sem lani za ženo vzel Tiguan R-line iz zaloge. Končna cena cca 7k€ nižja kot po konfiguratorju. Kompromis je bil pomanjkanje Side Assist funkcije. Ampak smo preživeli, ker so tile R line edition kar spodobno opremljeni (dobil sem pa še ogrevan volan, o katerem sicer nisem razmišljal).
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.837
-1.063
113
145 km SZ od Opatije
OK, če gremo mal bolj v resne vode, pa se ne zajebavamo (en drugega) ima Sajkek kar prav. To niso več menjalniki, da bi skoz razmišljal o njih, kdaj bodo crknili, ampak so naredili precejšen napredek. Da imaš avto vreden 30k, pa na roke pretikaš, ni samo passe, ampak velik minus.
Razen seveda, če imaš "sportaka" ...
Ampak, kakor komu, vsak ima svoj pogled na to. Jaz vem, da sem pri zadnjem nakupu naredil OGROMNO napako, ker sem kupil avto z ročnim, pred tem pa sem 11 let vozil avtomatiko (celo CVT).
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in tony

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
Imaš prav. Za mesto je S klasa iz tvojega predloga.
mogoče je malo velik, ampka si frajer se itak vsi umikajo, lahko ga pa pustiš kje češ, odpeljat ti ga ne morejo kar tako. Redar pa tudi ne upa kar tako pisat listkov, da nimajo potem sranja (raja ponavadi ne ve, da si lahko tudi povprečnež to kupi). Ynos se bo bolj redko bril, da bo zgledal bolj zajeban, pa ga noben ne bo dirao.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Meni se pa ne zdi škoda časa. Razloži nam, ki ne vemo.

1599126416460.png


Samo ne moremo pa govoriti, a lahko cenovno primerjamo Tigauana, Ateco in Karoqa. Aje, kakšen avto iz zaloge z novim poredni morda še, sicer je pa Tiguan kar opazno dražji. Treba bi bilo sicer primerjat opremo, samo dvomim, da odtehta toliko razlike.

Škoda Karoq 1,5TSI DSG Sportline - 28.861 eur
Seat Ateca 1,5TSI DSG FR - 31.806 eur
VW Tiguan 1,5TSI R-Line Edition - 35.079 eur

Škoda Kodiaq 1,5TSI DSG Sportline - 32.613 eur
Seat Tarraco 1,5SI DSG FR - 35.939 eur
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Ti si malo preveč zaljubljen v mečke ali pa si ostal 15 let zadaj, ko je mercedes bil nekaj več. Vsi se umikajo in redarji ne pišejo listkov, ja malo morgen :valjamse: Bolj bi rekel, da se take mečke ne umaknejo ostalim dinamikom, ampak kampirajo na prehitevalnem pasu.
 
  • Všeč mi je
  • Žalosti me
Reactions: Najbolji in sajkek

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
519
174
43
OK, če gremo mal bolj v resne vode, pa se ne zajebavamo (en drugega) ima Sajkek kar prav. To niso več menjalniki, da bi skoz razmišljal o njih, kdaj bodo crknili, ampak so naredili precejšen napredek. Da imaš avto vreden 30k, pa na roke pretikaš, ni samo passe, ampak velik minus.
Razen seveda, če imaš "sportaka" ...
Ampak, kakor komu, vsak ima svoj pogled na to. Jaz vem, da sem pri zadnjem nakupu naredil OGROMNO napako, ker sem kupil avto z ročnim, pred tem pa sem 11 let vozil avtomatiko (celo CVT).

No, jaz nisem nikomur ponujal ročnega menjalnika niti ga preferiral ali prosil za mnenje, sem samo podal podatek o ceni/popustu, ki ga lahko odpiralec teme pričakuje. En redkih podatkov zadnjih par strani, ki se dejansko nanaša na temo. Pa se je ob izbiro takoj obregnil uporabnik, katerega post s kakšno uporabno informacijo v tej temi še iščem.

Pa ne, da mi je pomembno kaj si mislijo forumski veljaki, menjalnik je bil izrecna želja izbranke, sam imam dsg a ga zelo nerada vozi (kaj jaz vem zakaj). Prav tako avto ne vidi "mesta" za kar naj bi bil avtomatik superioren.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

hermann

Guru
19. mar 2014
9.664
6.522
113
Ali je ponudba dovolj velika, da si zmišljuješ pri opremi ali moraš tudi tukaj potem sklepati kompromise? Če slednje, potem hvala lepa pa nasvidenje.

Lani, ko sem kupil, je bilo vse od čiste osnove do l&k naloadanih. So imeli prov en page in sem izbiral kar mi je ustrezalo. Blo je ene 30 avtov, pa potem so dodajali nove. Letos sicer vidim, da je bolj žalost (so samo neke scale pa fabie).

Kompromise pa sklepaš tudi pri toyoti (ali pa se je v vmesnem času nekaj zgodilo, pa lahko opremo naklikaš, tako, da ne razumem kaj te boli. Izbereš pač avto, ki ti ustreza.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Drži. Pri Toyoti recimo meni na papirju vse štima, ko se pa noter usedem, pa to ni to.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.664
6.522
113
Jaz sem ciljal bolj na to, da ti oni določijo pakete opreme in je to to. Kar ni dosti drugače kot, če kupiš avto iz zaloge.