SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.036
4.023
113
Nizki obrati so strup za bencinski direkten vbrizg, na žalost pa ravno ta tehnologija omogoča dober navor/moč pri nizkih rpm in posledično ti motorji vidijo premalo obratov. Nek 2.0 TSI se vozi kot dizel BP pri 1000rpm, kjer ima tudi dokaj nizko porabo, se pa pri taki vožnji (prekomerno) nalaga ogljik v zgorevalnem prostoru.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.447
366
83
pa tako preprosta rešitev je za ta pojav nalaganja oblog na ventilih, ki so jo imeli že BF messerschmidt letala leta 1944, sicer za drug namen...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.213
1.353
113
Nizki obrati so strup za bencinski direkten vbrizg, na žalost pa ravno ta tehnologija omogoča dober navor/moč pri nizkih rpm in posledično ti motorji vidijo premalo obratov. Nek 2.0 TSI se vozi kot dizel BP pri 1000rpm, kjer ima tudi dokaj nizko porabo, se pa pri taki vožnji (prekomerno) nalaga ogljik v zgorevalnem prostoru.
Ma ne to, zakaj naj bi dsg ocistil ventile?
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.502
4.619
113
Sem se šel danes vsest v njega, ker za probefahrt še nimajo.
Zunaj zgleda velik tudi proti mojemu C5 Aircross in kar všečen, zmoti "osnovna" oprema (za tak avto) ki je nima - recimo električna zadnja (prtljažna) vrata, električna nastavitev sedežev spredaj, sovoznikov sedež nastavitev višine, gretje imata oba kar je +. Slovenščine še nima kljub zakonski zahtevi! Notranja plastika "buh pomagi" trda in neprivlačna, sedeži čisti basic, objamejo pa telo dobro; prtljažnik presenetljivo velik, pokriva ga roleta, od nje do sedežev v drugi vrsti je 10 cm luknja. Tudi 18" kolesa so za ene druge čase, razen za robnike so pa majka.

Kakorkoli za pod 30.000 € - pa magari en cent, je kar dosti avta.
Da ni tista luknja za drugo vrsto sedežev zato, ker lahko zadnjo klop premikaš naprej/nazaj. Vsaj na domačem japoncu je tako.
 
27. jan 2022
5.802
2.281
113
Da ni tista luknja za drugo vrsto sedežev zato, ker lahko zadnjo klop premikaš naprej/nazaj. Vsaj na domačem japoncu je tako.
Je, zaradi premikanja naslona, amapak "normalni" avti imajo to rešeno še z dodatnim premičnim delom, ki to luknjo zakrije. Normalen položaj naslona zadaj je pač tak da je luknja, če je luknja "zaprta" je naslon v na pol ležečem položaju.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
652
37
28
Kupujete take lunga di čunga avte, pol pa iščete napake... :confused: Pa še sonarodnjake spravljate ob službe in državo ob proračunska sredstva. Ni to dobro. Kupujmo domače. R Clio, R Twingo, AGT in podobno... ;)