SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.553
4.706
113
Zanimivo, kako eni onanirajo na električne sedeže. Saj recimo da je prikladno, če vozita dva z vsak svojim ključem. Samo kaj boš pa naredil ko ti čez 5 let na kitajcu sedež obstane na eni poziciji? Avto v prešo?

Jaz osebno (nikomur ne vsiljujem mnenja, da se nebo kdo užgal), raje doplačam da nimam tega vgrajenega.

Ali pa recimo gledam da so pri kitajcih znak luksuza električne vratne kljuke. Tiste ki se ob prihodu z motorčki pomaknejo navzven. Pa kaj pri vragu je narobe z navadno kljuko? Kot taka že stoletje deluje in nobenemu ne dela problemov.
Za kitajca ne vem, ampak vozim avto z elektro sedeži že 15+ let, pa ni še noben crknil. Načeloma se strinjam, da je precej elektro navlake odveč (sedeži niso vmes). Mene je recimo zelo motilo pri enem avtu avtomatsko odmikanje stekla za 1cm ko si odprl/zaprl vrata. Zadeva je pozimi rada primrznila in je bila že tako čisto nepotrebna.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.904
6.069
113
[QUOTE="Samo Izoliranc, post:
PS: a šipe imaš tudi na kurbl?
[/QUOTE]
:) to je edino smiselno da je na motor.
 
  • Haha
Reactions: Samo Svoj

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.605
113
zame so električni sedeži enako kot električno nastavljiva ogledala (nastavljiva, ne poklopna) ali stikalo za tempomat - naprave za enkratno uporabo

gotovo pa komu tudi to prav pride
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.243
1.384
113
Zanimivo, kako eni onanirajo na električne sedeže. Saj recimo da je prikladno, če vozita dva z vsak svojim ključem. Samo kaj boš pa naredil ko ti čez 5 let na kitajcu sedež obstane na eni poziciji? Avto v prešo?

Jaz osebno (nikomur ne vsiljujem mnenja, da se nebo kdo užgal), raje doplačam da nimam tega vgrajenega.

Ali pa recimo gledam da so pri kitajcih znak luksuza električne vratne kljuke. Tiste ki se ob prihodu z motorčki pomaknejo navzven. Pa kaj pri vragu je narobe z navadno kljuko? Kot taka že stoletje deluje in nobenemu ne dela problemov.

Zakaj pa bi crknilo ravno pri Kitajcu in ne pri Nemcu? Sploh ko gledam te plastik fantastik Mercedese, se sploh ne bi cudil.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.904
6.069
113
Zakaj pa bi crknilo ravno pri Kitajcu in ne pri Nemcu? Sploh ko gledam te plastik fantastik Mercedese, se sploh ne bi cudil.
Sam pr Nemcu verjamem, da bom na nek način sedež popravil, zamenjal. Pri kitajci pa.... Saj vem... paranoično sem mnenja da kitajci delajo samo "smeti" in je pri njih od kvalitete sinonim samo DJI.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.243
1.384
113
Kitajske telefone sem narocal recimo ze, ko povprecen Slovenec ni vedel, da obstajajo. Guess what. Vsi, od prvega do zadnjega se vedno delajo.

Ne pravim, da je z avti isto. Je pa po mojem neizbezno, da se bo z leti prodalo veliko vec kitajcev pri nas. Cenovna politika "nasih" avtov je enostavno prenora.

Jaz bi edino bil pozoren na varnost v teh avtih. Pa se to sklepam popolnoma laicno.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
To sem nekaj slišal. zakaj pride do tega, ker se ga premalo tišči?
ja ker pač prej je bil injektor v sesalnem kolektorju, bencin je špricalo čez ventil
sedaj so injektorji že 10 let v glavi, pred sesalnimi ventili (ventiloma) je swirl loputa, turbači imajo pa tako ali tako mastne cevi in s tem sesalno vejo, saj je oddušek oljnih hlapov peljan pred turbino + uporabljajo vračanje izpušnih plinov tudi bencinarji

Recimo MRC tuning v UK; best UK audi tuner cca 12 let zapored, peska TFSIje na dnevni bazi, poglejte na FB
če k temu dodamo še lom swirl lopatic v glavi, je zadeva kmalu ocvrta

To nabiranje na ventilih se da uredit s tem, da v sesalni del dodaš aquamist, ki ti na full gasu/glede na boost šprica vodo v motor in s tem ni nabiranja svinjarije na ventilih
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.076
113
ko zadeve delajo, se noben ne sekira... ko pa nehajo, potem pa se začnejo kalvarije. To se zdaj sprašujemo. In skrbi me, ker tole uvažajo zdaj taki kot je KMAG ki je že v osnovi velika žalost za servisiranje in suport. Že pri renomiranih znamkaj...kaj šele bo pri teh kitajcih...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Hondi

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.091
138
63
okolica mesta
ja ker pač prej je bil injektor v sesalnem kolektorju, bencin je špricalo čez ventil
sedaj so injektorji že 10 let v glavi, pred sesalnimi ventili (ventiloma) je swirl loputa, turbači imajo pa tako ali tako mastne cevi in s tem sesalno vejo, saj je oddušek oljnih hlapov peljan pred turbino + uporabljajo vračanje izpušnih plinov tudi bencinarji

Recimo MRC tuning v UK; best UK audi tuner cca 12 let zapored, peska TFSIje na dnevni bazi, poglejte na FB
če k temu dodamo še lom swirl lopatic v glavi, je zadeva kmalu ocvrta

To nabiranje na ventilih se da uredit s tem, da v sesalni del dodaš aquamist, ki ti na full gasu/glede na boost šprica vodo v motor in s tem ni nabiranja svinjarije na ventilih
Kolikšen je strošek, da se to doda?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
Ampak namen tega je prvenstveno tuning, ne pa umivanje....
namen tega je znižanje temp, da ne pride do klenkanja
na rs2 2Bar 700šs + 2x150ps wet NOS shot je šlo na downpipe s preko 1050 stopinj na 860 C....
Messerschmitt bf109 je mel 300PS več


jaz nisem razpravljal, kaj je prvotni namen, le podal rešitev

sicer pa, proizvajalci niso neumni:
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.861
-1.027
113
145 km SZ od Opatije
Kitajske telefone sem narocal recimo ze, ko povprecen Slovenec ni vedel, da obstajajo. Guess what. Vsi, od prvega do zadnjega se vedno delajo.

Ne pravim, da je z avti isto. Je pa po mojem neizbezno, da se bo z leti prodalo veliko vec kitajcev pri nas. Cenovna politika "nasih" avtov je enostavno prenora.

Jaz bi edino bil pozoren na varnost v teh avtih. Pa se to sklepam popolnoma laicno.
Jaz menim, da so ti avti, ki jih sedaj Kitajci pošiljajo k nam, dobri. Vsaj do takrat, dokler ne pridejo masovno v Evropo.
Kaj bo pa potem, pa nihče ne ve.
Vsekakor pa sedaj verjetno delajo dobro predvsem zato, da pridejo na evropski trg.

IMO
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.606
1.507
113
namen tega je znižanje temp, da ne pride do klenkanja
na rs2 2Bar 700šs + 2x150ps wet NOS shot je šlo na downpipe s preko 1050 stopinj na 860 C....
Messerschmitt bf109 je mel 300PS več


jaz nisem razpravljal, kaj je prvotni namen, le podal rešitev

sicer pa, proizvajalci niso neumni:
Ne vem ce si podal resitev. Garez se naslavlja s port injectionom (goriva) ne pa vodko.
 
  • Haha
Reactions: Hondi

jezek

Guru
24. jul 2008
3.606
1.507
113
Gamero je vprasal kako se to doda. Ce prav razumem ga je zanimalo zato, da bi naslavljal garež, ne pa klenkanje pri navijanju motorja.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
V IC motorje se je nekoč dodajalo vodo v vsesani zrak zato, da se je bolje izkoristilo toploto nastalo pri izgorevanju goriva. Zaradi uparjanja vode v valjih se je povečal delovni tlak, ker se je toplota, ki bi sicer šla v izpuh in hladilni sistem, delno uporabila za uparevanje vode. S tem se je znižala temperatura izpušnih plinov in izboljšal mehanski izkoristek delovnega cikla motorja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Gamero

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
Skratka večji izplen mehanske energije na račun manjših toplotnih izgub na motorju.