Če si tako prepričan v to, ga za test posedi v svojega 5008 in napiši tukaj, kako se razume z iCockpitom in volanom v jajcih.
Res je. Ampak to ni omejeno na pežo, ampak na vse kar ima en kup nove tehnologije not
Sicer pa, ti razmišljaš s svojega vidika, nov avto, sto jurjev in gre naprej. In je bil super avto. Težave se pa potem začnejo. Si pomislil, da si marsikdo ne more privoščiti novega vozila za 30.000 eur? Takim je kar pomembno, da nimajo potem stalno nekih stroškov.
Tudi to je res. Ampak hočem povedati, da danes avti niso več narejene za pol mio kilometrov in 25 let. Včasih smo tudi na pralnih strojih po 10 letih za pa eur menjali ležaje in je bilo spet 10 let mir. Danes je pa potrebno stroj menjati, ker je ležaj zalit v boben. In pri avtih je zelo podobno. Kolega ima premijo s krogci, ker "nima" za novejši avto. Se je nekaj pritoževal, da težava z ležajem v menjalniku. Menda klasika pri tem modelu... popravilo (potrebna menjava ohišja) pa toliko, kot bi na pežoju motor menjal
In relativizirati, da je to super motor za nekoga, ki bo naredil 40 jurjev, je smešno. Motor je pač zanič. Če nič drugega, bo pogreb pri prodaji.
Ah ne, saj motor je verjetno res problematičen. In sam tega ne bom testiral na novem modelu predvsem zato, ker mi v takšnem avtu ne ustreza zaradi porabe. Po drugi strani pa ne vidim, da bi se ti avti množično pri 5 letih metali v preše. Očitno že nekako gre. Sploh po vseh popravkih, ki so jih menda naredili na motorju in prve serije itak v večini vse menjali pod garancijo.
A ja, nisem jaz tisti, ki se naveže na proizvajalca in ga zaradi tega zagovarjam. Bom brez razmišljanja vzel drugega, samo da bo pravo razmerje med ceno in tem kar dobim.