Sušenje avtoceste

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Popolnoma jasno je, zakaj se začne prej sušit desni pas (pač večja frekvenca prometa).


Ampak zakaj se začne prej sušit leva kolesnica?


Susenje%20ceste%201.jpg


Susenje%20ceste%202.jpg
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
To, da sta ovinka v levo, je samo naključje. Je bilo povsod za opazit podobno zadevo.


@predator: Zanimivo... could be.


Me pa veseli, da nisem samo jaz tako zabit, da si ne znam tako enostavne stvari pojasnit
evil.gif
.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Samo avtomobili vseeno švigajo 100km/h+ in pod avtom je kar močan tok zraka, ki razprši izpuh. Poleg tega marsikateri avto tudi nima cevi obrnjene navzdol (sploh ne-dizli), ampak direktno nazaj.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
In če gledamo, da ma vsak drugi dizla, kateri imajo izpuh obrnjen navzdol, je rezultat točno tak, kot je na sliki
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ker je voznik pri nas na levi strani in je avto tam v povprecju 80kg tezji, kar vpliva na neenakomerno obremenitev vozila.
grin1.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:Ampak zakaj se začne prej sušit leva kolesnica?

Ker je debelina ustroja (tj asfalta in tampona pod njim) tam najdebelejša in nabolj zgoščena (zbita!).
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

A lahko prosim še pojasniš, kakšno zvezo ima debelina in gostota podlage s hitrostjo sušenja. Ne razumem... Toplotna kapaciteta??
confused-1.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Zbit asfalt je enostavno manj porozen. Tj manj vode 'vpije', ker nima por, kamor bi voda šla. Zato se tudi hitreje osuši.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Nisem vedel, da tudi v avtomobilizmu teme tako hitro zagnojijo...
frown-1.gif



Poroznost torej? Ampak zakaj je potem ravno tu najbolj zbit?