Subaru Levorg, Forester, ...

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
kako pa kaj impreza 4wd dizelska v rangu 2011 150 hp?

je to buletproof... namen samo za drajsanje gor dol..nič posebnega.
 

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
438
138
43
Težko rečem prav za imprezo, ampak fotr je mel legacya 2008 dizla, pa je mel skoz težave s sklopko (mislim, da jih je skuril nekje na 15-20k). Dopuščam sicer možnost, da nima lih občutka, ampak pred tem jo je na espacu s 330k prevoženimi menjal samo enkrat, zdaj pa mu Scenic drži tudi že skoraj 50k.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Dizlski subaru je nekaj podobnega kot VM motori italjanski dizel narejen skupaj z daihatsujem v renaultu. Če dela do 100k km potem imaš neznansko smolo ker ne dobiš novega pod garancijo da ga potem prodaš kot avto ne kot razbitino.

CVT v subarujih je tako problematičen kot audijev multitronic če bi ga delala aprilla v tovorni skuterjev v italiji. V USA so ga prepovedali prodajat.

Klasični avtomati v subaruju so iz prejšnjega stoletja, še "overdrive" poznajo. So sicer ok ker so pač preverjena tehnologija in se nima kaj kvarit, samo 3 gang z overdrive v letu 2010+ je res precej konzervativno.

Skratka subaru res mora imeti ročni menjalnik in bencinski motor, seveda pravega bencinskega ker žal 70% bencinskih motorjev od subaruja ima resne serijske težave, večinoma s konstrukcijo (gredo bati v 3pm, požira olje ker obročki kar izginejo ipd.). Spadajo sicer med doakj zanesljive ko enkrat zamenjaš bate za kovane in menjaš obročke kot na tomos mopedu (vsak 3ji servis novi obročki).
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.777
113
Dizl absolutno odpade. V poštev pride zgolj bencinski motor, po možnosti NA, morda v kombinaciji s plinom.

@Utiševalec - kateri pa je po tvoje pravi bencinski motor pri subaruju? S tem da se cilja na vozila in motoje mlajše od cca.3 let.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
H4 subaru motorji so en in isti zos (skupna osnova), so ok motorji dokler imajo omejeno moč, ko jo presežejo se začnejo opisane težave. To so torej motorji 1.6, 2.0. in 2.5 ki so že 30 let ista osnova in so prisotni v 95% subarujev na trgu.

Od zanesljivih torej H4 1.6 in "švohnejši" 2.0 v neturbo verzijah (2.5. že lahko ima težave, odvisno od verzije). Ta 1.6 turbak vprašanje kako se obnese, zna bit da bo imel enake težave kot ostali turbo subaruji poleg tega ga razen v temu "levorgu" ni nikjer, niti v imprezah (bi se ga izogibal od daleč). Glede na to da je drugi motor v levorgu 2.0T v eni od sodobnih literacij je itak vprašanje kaj nebi izbral!;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
za dolgoročno, bo morda XV z NA bencincem res boljša rešitev. Pa za tako ceno, kot ga ima rabljen levrog pripelješ novega.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.777
113
Hm... XV mi deluje nekaj majhen, sploh prtljažnik ampak to govorim tako na pamet ker sem avto do sedaj videl samo ene parkrat pa še to samo od zunaj.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Zdaj je jasno, zakaj toliko porabijo. Očitno gre za motorje z indirektnim vbrizgom (razen Levorg). Poleg tega pa še stalni 4x4, po možnosti še CVT, pa poraba pod 10 ne uide.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.777
113
Sprintmonitor pravi za Foresterja s 150hp in ročnim menjalnikom 8-10l/100km. Ni mal ampak kritično pa verjetno tudi ne glede na vse okoliščine.
 

uporabnik_asi

Zelenc'
9. jan 2012
1
0
1
Če si smem malo izposoditi temo, glede na to, da je bilo govora o vzdržljivosti Subarujevih motorjev. Kako se obnese FA20D (oz. 4U-GSE kot ga imenuje Toyota) v Subaruju BRZ (Toyoti GT86). Če prav razumem je to Subarujev boxer, ki so ga opremili s Toyotino kombinacijo direktnega in port vbrizga. Menda so imele prve serije težave z injektorji oz. tesnili injektorjev. Ima slučjno kdo informacije iz prve roke, kako je s temi motorji v slovenskih GTjkah?