Pozdravljeni,
lani 15. novembra sem kupil v avtohiši testno vozilo staro 6 mesecev in prevoženih 6000 km za 18.500 eur. Po izjavi prodajalca, vozilo ni bilo kot testno vozilo na servisu ampak se je z njim vozil delavec njihovega leasing podjetja. Januarja so se začeli problemi z elektroniko vozila - ves čas mi je izpisovalo napake vozila na ekranu (okvara servo volana, okvara ročne zavore, okvara, ESP, okvara ABS,..). Ker je vozilo v garanciji sem ga peljal oziroma so ga odpeljali z avtovleko (2 X) na drugi uradni servis - bližje doma in ne k prodajalcu. Tam pa so ponavadi preverili stanje računalnika in ga ponastavili. Po nekaj dneh, tednih ali mesecu pa se je stanje ponovilo. Od januarja pa do danes so mi na vozilu zamenjali 2 senzorja za ABS, ABS računalnik in žiroskop. Vozilo je bilo vmes dvakrat pri prodajalcu, ker mi je vozilo javilo napako na sistemu. Obakrat so vozilo priklopili na računalnik za diagnostilo, ga ponastavili in je dejali, da bi bilo
najboljše, da mi vozilo popravijo tam, kjer sem ga imel nekaj dni nazaj in so mi npr. zamenjali računalnik za ABS.
V ponedeljek 4.11.2013 sem imel vozilo ponovno na servisu - blizu doma. In serviser je poleg računalniške diagnostike vozilo preveril še bolj podrobno - fizično, ker je bilo tudi njemu čudno, da vozilo javlja napako. Nato je, kakor je dejal odkril napako - poškodovan konektor poleg volanskega droga. Ko sem ga vprašal, kako je to možno, saj je to vendarle to nekje na sredini vozila. Nato je serviser dejal, da je odkril še nekaj in nato sem se moral malo usesti na stol - vozilo naj bilo pred mojim nakupom precej poškodovano-zaleteno ter, da je to razvidno iz zgodovine vozila. In ker so vozilo slabo popravili, so se na mojem vozilu vrstile napake.
Takoj sem poklical prodajalca in ga seznali z ugotovitvijo, da so mi prodali "zaleteno" vozilo. Pred nakupom sem jih vprašal ali je bilo vozilo "zaleteno" in zatrdili so mi, da ni bilo. Dejali so, da tudi oni niso vedeli, da so mi prodali takšno vozilo, ter da jim iz njihove leasing hiše niso sporočili, da bi bilo vozilo v preteklosti poškodovano. Z prodajalcem sva se zmenila, da mu omenjno težavo na kratko opišem in pošiljem po elektronski pošti. Takoj sem jim napisal sporočilo in tudi dobil odgovor, da so moje sporočilo posredovali svoji leasing hiši. Sedaj pa čakam na odgovor. Čez dest dni pa bo poteklo eno leto od nakupa vozila.
Zanima me:
- Ali moram napisati uradno pritožbo, da ne zamudim enoletnega roka za pritožbo ali je dovolj sporočilo po elektrosnki pošti?
- kako naj ravnam oziroma kako naj ukrepam zaradi zamolčane napake - ali naj zahtevam znižano kupnino, zastonj podaljšano garancijo in redne letne servise? Če mi bodo kaj ponudili, kako naj vem, da je to "poštena"ponudba?
- ali naj zadevo urejam preko odvetniške pisarne ali sam?
- ali moram o tem obvestiti kakšen inšpektorat?
- ali ima kdo podobno izkušnjo in kako se je končalo?
Hvala za odgovor in LP.
lani 15. novembra sem kupil v avtohiši testno vozilo staro 6 mesecev in prevoženih 6000 km za 18.500 eur. Po izjavi prodajalca, vozilo ni bilo kot testno vozilo na servisu ampak se je z njim vozil delavec njihovega leasing podjetja. Januarja so se začeli problemi z elektroniko vozila - ves čas mi je izpisovalo napake vozila na ekranu (okvara servo volana, okvara ročne zavore, okvara, ESP, okvara ABS,..). Ker je vozilo v garanciji sem ga peljal oziroma so ga odpeljali z avtovleko (2 X) na drugi uradni servis - bližje doma in ne k prodajalcu. Tam pa so ponavadi preverili stanje računalnika in ga ponastavili. Po nekaj dneh, tednih ali mesecu pa se je stanje ponovilo. Od januarja pa do danes so mi na vozilu zamenjali 2 senzorja za ABS, ABS računalnik in žiroskop. Vozilo je bilo vmes dvakrat pri prodajalcu, ker mi je vozilo javilo napako na sistemu. Obakrat so vozilo priklopili na računalnik za diagnostilo, ga ponastavili in je dejali, da bi bilo
najboljše, da mi vozilo popravijo tam, kjer sem ga imel nekaj dni nazaj in so mi npr. zamenjali računalnik za ABS.
V ponedeljek 4.11.2013 sem imel vozilo ponovno na servisu - blizu doma. In serviser je poleg računalniške diagnostike vozilo preveril še bolj podrobno - fizično, ker je bilo tudi njemu čudno, da vozilo javlja napako. Nato je, kakor je dejal odkril napako - poškodovan konektor poleg volanskega droga. Ko sem ga vprašal, kako je to možno, saj je to vendarle to nekje na sredini vozila. Nato je serviser dejal, da je odkril še nekaj in nato sem se moral malo usesti na stol - vozilo naj bilo pred mojim nakupom precej poškodovano-zaleteno ter, da je to razvidno iz zgodovine vozila. In ker so vozilo slabo popravili, so se na mojem vozilu vrstile napake.
Takoj sem poklical prodajalca in ga seznali z ugotovitvijo, da so mi prodali "zaleteno" vozilo. Pred nakupom sem jih vprašal ali je bilo vozilo "zaleteno" in zatrdili so mi, da ni bilo. Dejali so, da tudi oni niso vedeli, da so mi prodali takšno vozilo, ter da jim iz njihove leasing hiše niso sporočili, da bi bilo vozilo v preteklosti poškodovano. Z prodajalcem sva se zmenila, da mu omenjno težavo na kratko opišem in pošiljem po elektronski pošti. Takoj sem jim napisal sporočilo in tudi dobil odgovor, da so moje sporočilo posredovali svoji leasing hiši. Sedaj pa čakam na odgovor. Čez dest dni pa bo poteklo eno leto od nakupa vozila.
Zanima me:
- Ali moram napisati uradno pritožbo, da ne zamudim enoletnega roka za pritožbo ali je dovolj sporočilo po elektrosnki pošti?
- kako naj ravnam oziroma kako naj ukrepam zaradi zamolčane napake - ali naj zahtevam znižano kupnino, zastonj podaljšano garancijo in redne letne servise? Če mi bodo kaj ponudili, kako naj vem, da je to "poštena"ponudba?
- ali naj zadevo urejam preko odvetniške pisarne ali sam?
- ali moram o tem obvestiti kakšen inšpektorat?
- ali ima kdo podobno izkušnjo in kako se je končalo?
Hvala za odgovor in LP.