Študentsko Delo V Klicnem Centru-komentarji

finpol

Pripravnik
20. apr 2011
53
0
6
Ima kdo kaj več izkušenj pri Linei Directa (skupina Studio Moderna) pri tem delu?

So kakšne posebne zahteve zaželene razen komunikativnosti pri delu v klicnem centru (nikoli delal v nobenem klicnem centru)

Upam, da so dobri plačniki

Hvala za komentarje
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.647
4.026
113
Ponavadi so v klicnih centrih zaželjena predvsem potrpežljivost, netežavnost pri delu v timu - pa to -da delaš kot duracell zajček. Čim manj pavze, čim več klicev... dokler nimaš izkušenj zna bit v bolj obleganih klicnih centrih bolj naporno kot kopanje jarkov.

aja... pa take klice je treba znat tkole shendlat:
http://www.radio1.si/strani/Oddaje.aspx?ID=10548&LNK=152

(tale prodajalec je v bistvu precej dober ... je fino če dobiš kaj takega 5 minut pred koncem delovnega časa)
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.805
6.567
113
V Bonitetah imajo sicer rdeč semafor, ampak račune naj bi plačevali redno, na neplacniki.info jih ni.

Predvsem se ne smeš sekirati, če ti večina ljudi prekine linijo ali te nadere (odvisno kakšne stranke ti dajo - nove/potencialne ali take, ki so že kaj pri njih kupili). Sicer pa imajo verjetno uvajalni tečaj, kjer te vse to naučijo.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.644
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
To je po domače rečeno Top-Shop. Menda so te že kdaj klicali... no, samo tolko da veš kako izgleda delo (ravno prejšnji teden je bila kolegica na razgovoru, pa ni vedla na kaj se je prijavila
grin1.gif
)