Citat:
Uporabnik yahel pravi:
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Je bila megla včeraj ob tej uri v teh koncih, tako da....
@VanZ: kakšna je verjetnost, da je npr. pilot hotel pristajat na LOWK pa so mu zaradi slabih pogojev (megla?) predlagali alternativno letališče, ki je pa bilo mogoče LJLJ (kjer je bila mogoče manj gosta megla)?
Je tak scenarij možen, ali pa bi ga kontrolor raje preusmerili kam drugam znotraj Avstrije?
ti bom jz odgovoril.
ko je pilot oddajal flight plan - načrt poleta, je v njem moral napisati vsaj eno alternativno letališče. Glede na to da je bil Brnik njegovo namembno letališče, je poleg njega imel še eno letališče za alternacijo. katero ne vemo.
kontrolor lahko oz. mora povedati kakšno vreme je na letališču, potem se pilot odloči ali bo nadaljeval ali šel na alternacijo. kontrolor mu lahko predlaga oz. pove, kakšno vreme je na sosednjih letališčih, vendar zadnja odločitev je vedno odločitev pilota. vedno.
Sej nekaj ppl "osnov" imam tut sam. Ti si mi odgovoril nekaj drugega.
Jaz sumim da je bil destination airport lowk, alternativno pa ljlj.
Ker je pilot mogoce ugotovil da je vreme v lowk preslabo se je odlocil za alternacijo (ki je pa bilo prav tako v neki cudni megli) in je pac izbral boljso (izmed slabih) opcij. Lahko da so bili povsod slabi pogoji razen kje na obali do kamor pa ni imel goriva (alternacija + 45min)
Ker meni je cudno da bi avstrijec v tako slabih pogojih s psom v letalu silil v Slovenijo.
če bi bla destinacija lowk pa alternacija ljlj, bi bilo že to pri pročilih, da se je preusmeril. glede na njegov polet, katerega je možno spremljat na fr24.com, je letel iz loww za ljlj.
si sploh ne moreš predstavljat koliko avstrijcev leti v slovenijo al pa nemcev. lahko, da je imel sestanek, lubico, ženo,... kar češ. je pa boljše it z letalom kot pa z avtom.