Številke, ki bolijo....

netko

Guru
25. jul 2007
6.954
2.256
113
Lej kdor redni servis jemlje za izgubo ta naj si ne kupi avta izrednih pa dvomim da je imel toliko sploh pa ne za 200 vsak mesec. To je isto kot z babo kdor misli da bo prisel skozi brez da ga kosta ta naj ga rajs na roke mece
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.694
6.714
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Moj mašina v accentu l.97 ima cilj 480.000km. Me prav zanima kater sodobni motor lahko zdrži tolk, večina ima cilj 400.000km. 1.2 TSI v golfu vrednem 20.000 evrov crkujejo in ribajo že pri 1-2-3 letih starosti.
Pa bos dosegel cilj? Koliko imas sedaj km? Mac77 pa se kdo na forumu ue ze precej preko clja.
Znanec pa je dal avto v razgradnjo z 42kkm. Pa je bil prvi lastnik, nikoli karamboliran...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik netko pravi:
Lej kdor redni servis jemlje za izgubo ta naj si ne kupi avta izrednih pa dvomim da je imel toliko sploh pa ne za 200 vsak mesec. To je isto kot z babo kdor misli da bo prisel skozi brez da ga kosta ta naj ga rajs na roke mece

Kaj pa je servis, gume, zav drugega kot strosek?
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
govorimo o TCO, brez goriva. gorivo je še najlažje zračunat, saj mi je povedal kilometre. Torej, servis, zavarovanje in predvsem izguba vrednosti. to je tisto, kar je pri TCO važno. Gorivo je zanemarljivo, če je govoril, da dela 20k letno max. v letu je tako zapravil cca 1200-1500 eur za gorivo. toliko, kot je z ostalim zapravil v dveh mesecih. :D
 
Nazadnje urejeno:

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik netko pravi:
Lej kdor redni servis jemlje za izgubo ta naj si ne kupi avta izrednih pa dvomim da je imel toliko sploh pa ne za 200 vsak mesec. To je isto kot z babo kdor misli da bo prisel skozi brez da ga kosta ta naj ga rajs na roke mece
servis je strošek. strošek, ki ga imaš z avtom.
al sem kje zgrešil in se ti denar zmetan za servise vrne pri penziji?
če pač zaradi garancije moraš servisirat pri pooblaščencu in te pride servis še enkrat drazje, si vsaj pol tega stroška vrgel proč. :D
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.954
2.256
113
dejmo prvo stvar razjasnit... servisiranje na pooblaščencu ni pogoj za ohranitev garancije
druga stvar tudi servis na pooblaščencu ni nujno še enkrat dražje le pravega je potrebno izbrat
tretja stvar zdaj vidim zakaj so slovenski avtomobili tako u riti saj očitno od nakupa dalje kar vam gre odlično vse naprej gledate striktno in samo kot strošek posledično mi je šele sedaj razumljivo zakaj je toliko avtomobilov sicer navzven lepih tehnično totalen polom

skratka očitno vse skupaj tipično slovenceljsko tudi v avtomobilizmu. Kupiš avto po možnosti boljši od soseda seveda nov potem pa jamrat ker ga je treba vzdrževat
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Za podaljšano, pogodbeno "garancijo" je nujno.
Sam avto resno vzdržujem, mi je pa avto le prevozno sredstvo, zato gledam na stroške. Kljub plači,ki je v alter povprečju, pa dvakratnik slovenskega povprečja.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
paše zagotovo par izrednih izletov v delavnico
wink-1.gif
pa smo tam.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.258
4.837
113
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Sam tolk Accenti zdržijo približno 480.000km.
Velik servis je zelo pocen, vodno se menja lahko kadarkoli brez demontaže jermena, skoraj vse na avtu se da porihtat pred domačo garažo. Recimo notranjo oblogo vrat se dobi dol v 10 minutah, kaj ti nuca 8let star avto s 300.000km, če ni bil redno servisiran in ni imel raznorazna popravila, kup stroškov je s takim, sploh pa ko ima na števcu 120.000km. Poleg tega da daš za avto 5000 evrov še kak 1-2-3 jurje za stroške.
Vse super, če dobiš uradno servisiran avto in od poznane osebe a kaj ko ponavadi je treba it na avto.netu in tam je 3/4 sranja od avtov, kante da večjih ni za 2-3-4-5 000 evrov.

ne ne, jaz sem slišal da zdržijo 505.000km, tko da ne folk zavajat!
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.393
2.566
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
dejmo prvo stvar razjasnit... servisiranje na pooblaščencu ni pogoj za ohranitev garancije
tole, tole me zanima.
Ali je potrebno za veljano/priznano garancijo oz. za uveljavljanje garancije s strani prodajalca tega osebnega vozila, po nakupu novega vozila opravljati servise pri pooblaščenem serviserju tega prodajalca.
Mahkovic mi zamenja olje za 90€, sam za 25€
Ma vedno se nekdo najde, da odgovorja nekaj mimo vprašanja.
Kako vi, ki kupujete rabljena vozila gledate servisno knjižico - prazno - 4 leta starega vozila?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Sam tolk Accenti zdržijo približno 480.000km.
Velik servis je zelo pocen, vodno se menja lahko kadarkoli brez demontaže jermena, skoraj vse na avtu se da porihtat pred domačo garažo. Recimo notranjo oblogo vrat se dobi dol v 10 minutah, kaj ti nuca 8let star avto s 300.000km, če ni bil redno servisiran in ni imel raznorazna popravila, kup stroškov je s takim, sploh pa ko ima na števcu 120.000km. Poleg tega da daš za avto 5000 evrov še kak 1-2-3 jurje za stroške.
Vse super, če dobiš uradno servisiran avto in od poznane osebe a kaj ko ponavadi je treba it na avto.netu in tam je 3/4 sranja od avtov, kante da večjih ni za 2-3-4-5 000 evrov.

ne ne, jaz sem slišal da zdržijo 505.000km, tko da ne folk zavajat!
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
prvo, nekaj je podaljšana pogodbena garancija, ala vw jamstvo šest let, kjer ga skladno s pogoji moraš servisirat pri pooblaščencu. Da o tem, kaj vse je izvzeto iz nje, ne govorim.
smile-1.gif


v ostalem pa naj bila zahteva za pooblaščeno servisiranje v nasprotju s konkurenčnim pravom in zato nična. To pa ne pomeni, da lahko šraufaš sam doma. Še vedno ti mora popraviti nek usposobljen serviser, ki uporabi adekvatne materiale.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.954
2.256
113
Hoces biti pameten pa ti to ne rata
Za uveljavljanje garancije ne rabis pooblascenega serviserja mozgane vklopi preden butnes neumnost. Kaj so pooblascenci edini serviserji? Zbudi se obstajajo serviserji, ki niso pooblasceni pa to ne pomeni, da doma po kozolcem sraufajo in so fusarji ampak lahko enako dobro opravijo delo kot pooblascenci in ravno tako lahko dajo stempiljko ce te ta rajca
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
tretja stvar zdaj vidim zakaj so slovenski avtomobili tako u riti saj očitno od nakupa dalje kar vam gre odlično vse naprej gledate striktno in samo kot strošek posledično mi je šele sedaj razumljivo zakaj je toliko avtomobilov sicer navzven lepih tehnično totalen polom

No ja, no ja
wink-1.gif


Bistveno pri avtomobilu je da ga vzdržuješ....ne pa kje ga vzdržuješ!

Servis narejen doma, pri popoldancu, pri nepooblaščenem ...je enak kot pri uradnem (redne servise na uradnem itak delajo srednješolci na praksi...tako da uradni ni nobena referenca).
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Jp, boljše je delati servise pri priznanem neuradnem, kot pri šalabajzarskem uradnem, kjer se na tvojem avtu učijo praktikanti.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Jp, boljše je delati servise pri priznanem neuradnem, kot pri šalabajzarskem uradnem, kjer se na tvojem avtu učijo praktikanti.
No, to je seveda čisto posploševanje, ki pa v nekaterih primerih sicer žal drži.
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
ja sam če servisiras na nepoblaščenem pa kulanca ne velja
frown-1.gif

imel sem vse poštemplano razen enega servisa na npooblaščbneme in so mi zavrnili popravilo na kulanco