stavka v Gorenju

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.670
3.943
113
Ljubljana
hmpg.net
Jasno mi je, da se veliko ljudi s tem ne strinja. Ker je to krivično. To ni tisti, za kar smo se borili. Mimogrede tudi sam se ne strinjam, vendar sem pred 19 leti vsem, ki so me hoteli poslušati, razlagal, da sicer res imajo na Švedskem kapitalizem, ki je ljudem prijazen, ampak da imajo v Južni Koreji malo drugačnega, in da ni nujno, da bo pri nas Švedska.

In policija in vojska tam ljudi tepe. Vsako leto večkrat.

Veš ker v osnovi (biti) je to problem lastnine. Ki jo je premalo in je nepravično razdeljena. Ampak zavedaj se, da je mnogo ljudi na svetu, ki imajo manj kot ti in bi bili srečni, če bi lahko vzeli tebi. Zato je lastnino potrebno braniti od začetka in do konca. Da se ne bo našel en gelipter in na koncu vzel tebi tisto malo kar imaš. Ker zakaj bi se pravice nehala pri lastnikih kapitala, zakaj ne bi delili do konca. Naj imajo tudi vsi Kitajci to kar imaš ti (ker poceni roba, ki jo kupujemo je poceni, ker oni niso "pravično" plačani, mar ne). Boš delil, ali branil svojo lastnino? Zakaj imajo oni manj pravic do poštene delitve kot delavci v Sloveniji.
Je že eden pred mano rekel. Delavci so dobili certifikate. Lahko bi sodelovali na skupščinah, če bi se organizirali, bi lahko celo imeli predstavnika v NS in s tem bi imeli vpliv na upravo. Ampak avto je pa avto (ali karkoli je že bilo treba kupit z certifikatiom).
Zato ponovna delitev lastnine ni poštena, ker kot sem rekel, zakaj ne bi vsi dali na kup kar imamo, tudi ti?

PS. Nisem kapitalist, podjetnik ali kaj podobnega. Sem mezdni delavec s to srečo, da je moje znanje cenjeno tako, da sem daleč od minimalca in da načeloma nima težav z iskanjem službe.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
In privatniki bi vozili samo na dobro zasedenih linijah (LJ-MB, LJ-KP, LJ-Jesenice), ostali železniški križ jih pa ne bi zanimal. Potniški promet na SŽ že sedaj hoče ukiniti nedonosne liniji, pa država in lokalna samouprava tega ne pusti. In tako se zguba samo še povečuje. Deutche Bahnu kot potencialni tuji kupec, njega zanima samo Luka Koper, so SŽ bolj kot ne vezana trgovina. In kot je že nekdo rekel: britanske železnise so z privatizacijo naredile veliko slabega, na veliko se špara, posledica so hude nesreče.

SŽ mora končno že voditi uposobljen manager, ki pozna promet in logistiko, ne pa politično nastavljeni direktorčki, ki s seboj pripeljejo veliko svetovalcev, ki mešajo prazno slamo za velik denar. In ko direktor gre, ti svetovalci ostanejo pri koritu, saj so take pogodbe.
 

capl

sranjeslojaš
2. feb 2009
8.604
53
48
na podnu
Med lastnino in privatizirano lastnino je velika velika razlika.
Cerifikati? Mojo malenkost delnic so mi na silo nekaj malega izplačali (iztisnitev malih delničarjev) ko je začel prihajat čas za kakšno malenkost dividend. Na kak način se je obogatel npr. Horvat? Tako na vso silo obračate vodo na mlin postsocialističnih kapitalistov , da človek ne more da ne bi posumil da so na forumih infiltriranci , katerih naloga je preobračanje javnega mnenja.
To kar pišem ves čas ni moje osebno mnenje , to so stališča in mišljenja večine navadnih Slovencev , in preko tega ne morete.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.338
7.398
113
Ne fantje enkrat se mora ta hec nehat. Če se na eni liniji vozi 5 ljudi, je neumno da bi jim ta hobi plačevala cela država. Če je to strateškega pomena z adržavo, naj gor vozi kombi al pa drezina (če je nujno se po tirih peljat) ne pa cele kompozicije itd...

capl: redko se kdo tako vehementno razglasi za glasnika večine slovencev...
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
teh 5 ljudi, ki se vozi na tej liniji je krivih da nekateri (sindikalist?) dobivajo po 6k€ plače?
13.gif

ali pa plačujejo "svetovalce"
bonk.gif


ker je državna firma se z njenim denarjem dela kot z drekom
rolleyes-1.gif
 

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.670
3.943
113
Ljubljana
hmpg.net
Kolikokrat si pa šel na skupčino delničarjev?
Ko se je certifikacijska veselica začela je tako pljuvani Menciger izjavil, da je certifikat ničvreden kos papirja, ki bo omogočil, da bo 100 ljudi fino živelo na ta račun, večina pa ne bo imela nič od tega. Sedaj 20 let pozneje, se je izkazalo, da je imel prav (morda se je zmotil v številki). Razlog je pa tvoj (ali bolje večinski) odgovor na zgornje vprašanje.

Kar se pa lastnine tiče, obstaja več tipov lastnine (ena možna delitev):
a) osebna lastnina (lastnina posameznika)
b) državna lastnina
- prava državna lastnina nad premoženjem (tovarnami, bankami ipd.)
- javno dobro
c) skupna lastnina
d) kolektivna lastnina
- privatna
- družbena (Marx je srečen:))
Katera je "privatizirana"?

Prej sem napisal, da obstaja več vrst kapitalizmov. Ne razumem prepričanja nekaterih, da mora pri nas bit skandinavski, družbeno odgovoren tip kapitalizma. Zelo rad bi zvedel razloge zakaj tako misliš(te) in kako je možno naš sistem čimprej pripeljati tja. Vendar bi rad opozoril na zelo primarno zahtevo. Ni dovolj, da s tem strinja večina ljudi, ampak se mora s tem strinjati večina privatne lastnine, ker lastniki so tisti, ki morajo konsenz za odgovorno družbo sprejeti! In lahko mi verjameš, da revolucija, katere namen bi bil razlastninjenje obstoječih lastnikov ne bo uspela, razen, če bi bila narejena v času splošne nestabilnosti v širšem območju (samo Balkan ne bi bil dovolj).

Kar pa se infiltrirancev tiče:
Ne vem, če je "član" alterja lahko samo človek, ki ima levo - socialistično/komunistično prepričanje. Ker tega ti sedaj zagovarjaš. Člani so recimo izraziti nacionalisti, ki v biti ne morejo biti socialistično naravnani, ker oni a priori nekatere člane družbe postavljajo v podrejen položaj (pa naj bodo to črnci, cigani, kolesarji, heteroseksualci ipd). Skratka ne vem, zakaj naj bi bil infiltriranec
17758-icon_confused.gif
.

Spreobračanje javnega mnenja pa tudi ni moj namen. Vsak si mora svoje mnenje ustavriti sam (tako verjamem). Vendar mu je za to potrebno odpreti oči, da vidi dalj, kot pa mu spin doktorji dovolijo.

In še enkrat (za lažje razumevanje procesa lastninjenja v Sloveniji). MARX -Kapital. To je prava knjiga. Primarna koncentracija kapitala, tako se temu reče. In če boš to prebral, ti bo jasno, zakaj smo še daleč od skandinavskega modela. (Mimogrede, ta nasvet verjetno ni vreden "infiltriranca" ali pač?)
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
No dopovej ti to lokalni samoupravi. Je SŽ že velikokrat hotel ukiniti nedonosne potniške proge in so šli lokalni župani u luft, da to pa ne, da se že tako demografsko ogroženi ipd. In je spet država popustila. Tudi glede tovornega železniškega prometa, se žal ne da kaj veliko narediti saj je avtoprevozniški lobi tako močan, da doseže skoraj vse. So bili na SŽ že poskusi marsičesa, tudi da bi tranzit dajalai na železnice, pa so žal morali popustiti pred državnimi interesi.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.338
7.398
113
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
teh 5 ljudi, ki se vozi na tej liniji je krivih da nekateri (sindikalist?) dobivajo po 6k€ plače?
13.gif

ali pa plačujejo "svetovalce"
bonk.gif


ker je državna firma se z njenim denarjem dela kot z drekom
rolleyes-1.gif

Česa ne dojameš? Če vožnja od točke A do točke B stane 10k eur (placa strojevodje, kondukterjev , cena elektrike za pogon), gor se pa pelje 5 ljudi ki so za akrto dali 100 eur, je nerentabilna. In je neumno da drzava placuje prevoze tem 5 osebkom. Sindikalisti si placo nakazujejo iz clanarin (administrativna prepoved na placo delavca ki je clan). Če to delavce moti naj se izclanijo ali pa ustanovijo nov sindikat kot so to naredili policisti.
 

capl

sranjeslojaš
2. feb 2009
8.604
53
48
na podnu
narobe sem napisal ; prihvatizirana se mislil , tisto kar brez svojega denarja kupiš po nizki ceni ker si prej vrednost zbil , kredit ti pa tisti delavci, ki so to postavli plačujejo na račun plač in RAZVOJA firme.
jezen.gif

Marxa pa trenutno bolj potrebujejo delavci, ki že nekaj mesecev niso dobili niti tistih 380€ plače kljub delu , da bodo razumeli zakaj to mora tak bit , ,, , teorije , to potrebujemo , jebeš položnice in kruh ...
bonk.gif


sploh nisem tebe imel za špicla , samo zdaj pa nekaj tuhtam.......ne vem
17758-icon_confused.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik capl pravi:
narobe sem napisal ; prihvatizirana se mislil , tisto kar brez svojega denarja kupiš po nizki ceni ker si prej vrednost zbil , kredit ti pa tisti delavci, ki so to postavli plačujejo na račun plač in RAZVOJA firme.
jezen.gif
Zgolj eno vprašanje. Zakaj ti isti delavci niso pred 15-imi leti vzeli kredo na vse svoje premoženje in ''zastonj'' kupovali certifikate. Aja, ker je bila to največja bedarija a ne? No, nekateri so to naredili, precej jih je crknilo zaradi tega, precej je pa sedaj bogatih. Ampak to je pa sedaj problem, a ne?
grims-1.gif
 

capl

sranjeslojaš
2. feb 2009
8.604
53
48
na podnu

Zgolj eno vprašanje. Zakaj ti isti delavci niso pred 15-imi leti vzeli kredo na vse svoje premoženje in ''zastonj'' kupovali certifikate. Aja, ker je bila to največja bedarija a ne? No, nekateri so to naredili, precej jih je crknilo zaradi tega, precej je pa sedaj bogatih. Ampak to je pa sedaj problem, a ne?
grims-1.gif


[/QUOTE]

bonk.gif
še tistega ko sem imel ,nisem mogel v pametno firmo stišat kot sem hotel, ker je bilo rezervirano za "pametnejše"
aja , , že vem ,, ,imeli ste namen tudi delavsko malenkost še pograbit , ,, viš to pa nisem nikoli porajtal. ,Ste zato tolk togotni vsa leta ? Še njihove bajte so vam po glavi hodle aa?
Zaj bom pa res revolucijo naredil , sam danes nimam cajta.....
evil.gif
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
No zakaj gre denar SŽ:

Jutri, prvega oktobra, bo z delom generalnega direktorja Slovenskih železnic začel Goran Brankovič (na fotografiji), danes, nekaj ur pred njegovim prihodom v podjetje, pa naj bi začasno poslovodstvo sprejelo vsaj eno pomembno kadrovsko odločitev, ki utegne povzročiti revolt železničarskih sindikatov in morda celo stavko. Aleš Tavčar, član nadzornega sveta in vršilec dolžnosti direktorja, ki naj bi ga med nadzornike železnic pripeljal poslanec Socialnih demokratov Dušan Kumer, bi rad s preglasovanjem drugega člana poslovodstva, delavskega direktorja Alberta Pavliča, za novo direktorico nepremičnin na Slovenskih železnicah imenoval Natašo Turšič, nekdanjo načelnico oddelka za poslovanje z nepremičninami na mestni občini Ljubljana. Še pred imenovanjem Turšičeve naj bi Tavčar zamenjal sedanjega direktorja nepremičnin Borisa Zrimca. Kot je znano, naj bi Turšičevo na železnice pripeljala vplivna članica nadzornega sveta Branka Neffat, ki je za nekatere medije sicer zanikala, da naj bi Turšičevo sforsirala zato, ker naj bi tudi sama imela določene nepremičninske interese, povezane s podjetji njenega sina in moža. Imenovanje Turšičeve naj bi podpirali določeni interesni lobiji, saj naj bi Turšičeva kmalu začela z načrtovano odprodajo nepremičnin, ki so v lasti Slovenskih železnic, pri čemer si nekateri menda obetajo enormne zaslužke.
Vsekakor pa je nenavadno, da nameravajo Turšičevo imenovati nekaj ur pred prihodom Brankoviča, ki očitno ne bo imel veliko možnosti, da si za vodenje železnic pripravi svojo ekipo. Izkazalo se je namreč tudi, da je njegov predhodnik na čelu železnic, prevaljski župan Matic Tasič, med nekajmesečnim mandatom na stolčku generalnega direktorja, zaposlil kar 22 svetovalcev direktorja (med njimi tudi sebe), in to celo za nedoločen čas. Mediji so doslej operirali s številko 12, toda svetovalcev naj bi bilo 22! Samo za plače teh 22 svetovalcev bodo na železnicah letno odšteli neverjetnih sedem milijonov evrov!
Za primerjavo: nekdanji generalni direktor Slovenskih železnic Tomaž Schara, ki je odletel po oblikovanju Pahorjeve vlade in za katerega je prometni minister Patrick Vlačič javno izjavil, da ne uživa njegovega zaupanja, je med svojim mandatom postavil samo tri svetovalce, pa še te korektno za nedoločen čas, ker jih je vezal na svoj direktorski mandat.

Vir: www.pozareport.si
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.073
110
63
@Capl


Navadni ljudje smo pa tako že čistu blizu točke ,ko nimamo več kaj izgubit , čeprav se nažalost večina tega še ne zaveda čisto.

To je pa tvoj najbolj resen post v tem threadu. Ker ce je to res in nimamo vec cesa izgubiti - razen svojih okov je cas za revolucijo ali diktaturo.

Revolucija ima za posledico izolacijo (tuji partnerji ne bodo sklepali dolgorocnih poslov s tabo - ker nimajo garancije, da bos spostoval pogodbe cez pol leta), kar pomeni, da se bomo moralo preziveti s krompirjem ki ga bomo sami pridelali in jabki, ki jih bomo sami nabrali, ter samo haldilniki z materiali, ki jih bomo sami izdelali,

Diktatura bo sicer se vedno trgovala s svetom, ampak bistveno manj - svet bo kupil od tebe samo to kolikor bos ti od tujcev kupil. Morda lahko kompenziras ta izopad dohodka iz tujine z manjsimi menegerskimi placami, vendar bos moral imeti dobro placano vojsko in policijo, ki bo vzdrzevala diktaturo in denar zanje bos lahko vzel potem samo delavcem in kmetom.

P