pomoje upravna enotaCitat:
Uporabnik Karakala pravi:
Kdo je šele odpiralcu teme dal izpit :Citat:
ko se npr. v križišču ugasne avto zaradi start&stop mi ne zategne avtomatsko ročne zavore![]()
![]()

pomoje upravna enotaCitat:
Uporabnik Karakala pravi:
Kdo je šele odpiralcu teme dal izpit :Citat:
ko se npr. v križišču ugasne avto zaradi start&stop mi ne zategne avtomatsko ročne zavore![]()
![]()
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:Bo pač potrebno kdaj komu tudi odkrito povedat: ti nisi za avto vozit.![]()
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.
Ali pa v avtih, ki več nimajo klasične ročne zavoreCitat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.
Brez zamere, vendar skoraj dvomim, da so speljevanje na klancu dali ven iz učnega načrta. (Če drži, je to samo še ena katastrofa...)![]()
Ali je problem v mulcih ali v inštruktorjih, ki jih tega niso naučili, ali pa oboje.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.
Brez zamere, vendar skoraj dvomim, da so speljevanje na klancu dali ven iz učnega načrta. (Če drži, je to samo še ena katastrofa...)![]()
Ali je problem v mulcih ali v inštruktorjih, ki jih tega niso naučili, ali pa oboje.
A jih kje učijo kaj je to zauh?Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Mam filing, da večina folka jugeca dans niti vkurblat ne bi znala, kaj šele peljat (ko pade med vožnjo iz prestave npr.).![]()
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:Bo pač potrebno kdaj komu tudi odkrito povedat: ti nisi za avto vozit.![]()
Hja, pred 30imi leti, se je to še počelo... Kot se koga tudi recimo vrglo v 1. razredu... Danes pa smo postali ne-izključujoča družba sončkov, ki vsi po vrsti hodijo v redno osnovno šolo (tričetrt jih je nekje tudi odličnih) in tega ne počnemo več...![]()
Ne vem kaj potem naredi tak sonček, ko mu pri tridesetih, v prvi službi, šef prvič v življenju reče: your work really sucks and I just can't figure out why I hired you?![]()
No, ampak, ta je pa v k******* že dobrih 20 let, in morda se tam stvar potem neha. Kdo bi vedel...![]()
Ja, recimo pri VW, AUdiju, pa še kje se najde. Auto hold.Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ali nimajo vsi avtomatiki tako, da ko imas v D in ne tiscis bremze, avto ze pelje? Blokira se le, ce das v P ... Vsaj tako je bilo pri tistih avtomatikih, ki sem jih vozil (Renault, Toyota, Mazda, Citroen...)... oz. ali je to funkcija, ki je poseben del opreme pri nekaterih vozilih z avtomatskim menjalnikom?
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
V čem je problem 30 sekund (toliko je recimo dolg interval med začetkom in koncem rdeče) tiščat bremzo?
Vedno bolj gredo "pripomočki" v avtomobilih v smer vzgajanja totalnih butlov za volanom. Koliko avtov ima serijski avtomatičen vklop 4 smernikov, ko daš v vzvratno? Pa je to z zakonom predpisano. Ne, ne imamo pa en kup "asistenčnih" pomagal, ki te delajo neumnega in ti dajejo (lažnjiv) občutek varnosti in navidez prelagajo tvojo odgovornost na cesti na nekoga imaginarnega - saj pa imam auto holder, le kako je lahko avto zdrsnil nazaj?
Pri avtomatiku, kaj pa klasika. Kdo bo pa sklopko spuscal?Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Držiš "glavno" zavoro in spelješ z večjim gasom pa je.![]()
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
V čem je problem 30 sekund (toliko je recimo dolg interval med začetkom in koncem rdeče) tiščat bremzo?
Vedno bolj gredo "pripomočki" v avtomobilih v smer vzgajanja totalnih butlov za volanom. Koliko avtov ima serijski avtomatičen vklop 4 smernikov, ko daš v vzvratno? Pa je to z zakonom predpisano. Ne, ne imamo pa en kup "asistenčnih" pomagal, ki te delajo neumnega in ti dajejo (lažnjiv) občutek varnosti in navidez prelagajo tvojo odgovornost na cesti na nekoga imaginarnega - saj pa imam auto holder, le kako je lahko avto zdrsnil nazaj?
Lepo je recimo, če (sploh ponoči, v dežju) unemu zadaj ne nabijaš zavornih luči v oči. Ker znajo bit res močne in nadležne.
Ostanek pa:![]()
Zakaj ne bi udobneje, če lahko? Sam uporabljam pratično vsa pomagla, ne le, da jih sporbam, čisti z veseljem. Razen včasih, ko vse izklopim pri kakem avtu, ki je temu namenjen ...
Ti obvladaš pri vožnji le veščine, ki se v avtošoli naučil? Osebno sem se v avtošoli naučil le osnov, za katere se potem izkaže da niso niti 10% znanja, ki si ga kasneje dejansko pridobiš z izkušnjami. Tako da je tudi speljevanje v hrib zagotovo mala malica za vsakega, ki nima dveh levih udov, ne glede na to kaj se je naučil v šoli. Tisti levi, pa lahko v avtošoli opravijo par ur speljevanja z ročno, pa jim tudi po 10 let vozniških izkušenj še vedno dela probleme.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ali pa v avtih, ki več nimajo klasične ročne zavoreCitat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.
Brez zamere, vendar skoraj dvomim, da so speljevanje na klancu dali ven iz učnega načrta. (Če drži, je to samo še ena katastrofa...)![]()
Ali je problem v mulcih ali v inštruktorjih, ki jih tega niso naučili, ali pa oboje.(recimo Golf, Megane), torej nadebudni vozniki niti ne morejo pridobiti znanja, kako je speljevati z ročno na klancu.![]()
Potem pa seveda kupijo neke stare gare, ki pa nimajo Hill Hold-a in evo ti problemov.