start&stop in električna ročna zavora

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.046
853
113
Citat:
Uporabnik Karakala pravi:
Kdo je šele odpiralcu teme dal izpit :
Citat:
ko se npr. v križišču ugasne avto zaradi start&stop mi ne zategne avtomatsko ročne zavore
13.gif

priden.gif
pomoje upravna enota
evil.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:Bo pač potrebno kdaj komu tudi odkrito povedat: ti nisi za avto vozit.
zmaga.gif

Hja, pred 30imi leti, se je to še počelo... Kot se koga tudi recimo vrglo v 1. razredu... Danes pa smo postali ne-izključujoča družba sončkov, ki vsi po vrsti hodijo v redno osnovno šolo (tričetrt jih je nekje tudi odličnih) in tega ne počnemo več...
grims-1.gif


Ne vem kaj potem naredi tak sonček, ko mu pri tridesetih, v prvi službi, šef prvič v življenju reče: your work really sucks and I just can't figure out why I hired you?
confused-1.gif


No, ampak, ta je pa v k******* že dobrih 20 let, in morda se tam stvar potem neha. Kdo bi vedel...
evil.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.

Brez zamere, vendar skoraj dvomim, da so speljevanje na klancu dali ven iz učnega načrta. (Če drži, je to samo še ena katastrofa...
cheer.gif
)

Ali je problem v mulcih ali v inštruktorjih, ki jih tega niso naučili, ali pa oboje.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.

Brez zamere, vendar skoraj dvomim, da so speljevanje na klancu dali ven iz učnega načrta. (Če drži, je to samo še ena katastrofa...
cheer.gif
)

Ali je problem v mulcih ali v inštruktorjih, ki jih tega niso naučili, ali pa oboje.
Ali pa v avtih, ki več nimajo klasične ročne zavore
grims-1.gif
(recimo Golf, Megane), torej nadebudni vozniki niti ne morejo pridobiti znanja, kako je speljevati z ročno na klancu.
Potem pa seveda kupijo neke stare gare, ki pa nimajo Hill Hold-a in evo ti problemov.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Ti bojo v izpit dali opombo da le ta velja za vozila s hill-hold asistenco
evil.gif


(a ni neka podobna for a če delaš izpit na A menjalniku?)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.

Brez zamere, vendar skoraj dvomim, da so speljevanje na klancu dali ven iz učnega načrta. (Če drži, je to samo še ena katastrofa...
cheer.gif
)

Ali je problem v mulcih ali v inštruktorjih, ki jih tega niso naučili, ali pa oboje.

Verjetno je še v učnem načrtu, v otrokih ni problem, ker smo se to potem naučili v pol ure speljevanja iz Hoč na Areh, ostalo so zgolj natolcevanja.
wink-1.gif
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.218
194
63
Hm, lih si me prehitel, sicer imam žal električno ročno, pa je še nikoli nisem uporabil na hribu.
Držiš "glavno" zavoro in spelješ z večjim gasom pa je.
wink-1.gif

Mam filing, da večina folka jugeca dans niti vkurblat ne bi znala, kaj šele peljat (ko pade med vožnjo iz prestave npr.).
wink-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Mam filing, da večina folka jugeca dans niti vkurblat ne bi znala, kaj šele peljat (ko pade med vožnjo iz prestave npr.).
wink-1.gif
A jih kje učijo kaj je to zauh?
aplauz.gif

Za prestave pa ni panike, samo v eno 206-ko jih posedi in če to znajo šaltat, bodo tudi Yugeca. Ker je menjalnik nekje na istem nivoju...
evil.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:Bo pač potrebno kdaj komu tudi odkrito povedat: ti nisi za avto vozit.
zmaga.gif

Hja, pred 30imi leti, se je to še počelo... Kot se koga tudi recimo vrglo v 1. razredu... Danes pa smo postali ne-izključujoča družba sončkov, ki vsi po vrsti hodijo v redno osnovno šolo (tričetrt jih je nekje tudi odličnih) in tega ne počnemo več...
grims-1.gif


Ne vem kaj potem naredi tak sonček, ko mu pri tridesetih, v prvi službi, šef prvič v življenju reče: your work really sucks and I just can't figure out why I hired you?
confused-1.gif


No, ampak, ta je pa v k******* že dobrih 20 let, in morda se tam stvar potem neha. Kdo bi vedel...
evil.gif

Sorry za OFF - ja, kličejo potem delovno inšpekcijo zaradi mobinga. Če imaš pa še posebej srečno roko pri izboru, pride potem še očka v službo povedat, da njegov pa res ni tak, in da ne vidi razlago za odpoved - podrobnosti se bo pa odvetnik dogovoril.
crazy1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ali nimajo vsi avtomatiki tako, da ko imas v D in ne tiscis bremze, avto ze pelje? Blokira se le, ce das v P ... Vsaj tako je bilo pri tistih avtomatikih, ki sem jih vozil (Renault, Toyota, Mazda, Citroen...)... oz. ali je to funkcija, ki je poseben del opreme pri nekaterih vozilih z avtomatskim menjalnikom?
Ja, recimo pri VW, AUdiju, pa še kje se najde. Auto hold.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
V čem je problem 30 sekund (toliko je recimo dolg interval med začetkom in koncem rdeče) tiščat bremzo?

Vedno bolj gredo "pripomočki" v avtomobilih v smer vzgajanja totalnih butlov za volanom. Koliko avtov ima serijski avtomatičen vklop 4 smernikov, ko daš v vzvratno? Pa je to z zakonom predpisano. Ne, ne imamo pa en kup "asistenčnih" pomagal, ki te delajo neumnega in ti dajejo (lažnjiv) občutek varnosti in navidez prelagajo tvojo odgovornost na cesti na nekoga imaginarnega - saj pa imam auto holder, le kako je lahko avto zdrsnil nazaj?

Lepo je recimo, če (sploh ponoči, v dežju) unemu zadaj ne nabijaš zavornih luči v oči. Ker znajo bit res močne in nadležne.

Ostanek pa:
bonk.gif

Zakaj ne bi udobneje, če lahko? Sam uporabljam pratično vsa pomagla, ne le, da jih sporbam, čisti z veseljem. Razen včasih, ko vse izklopim pri kakem avtu, ki je temu namenjen ...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
V čem je problem 30 sekund (toliko je recimo dolg interval med začetkom in koncem rdeče) tiščat bremzo?

Vedno bolj gredo "pripomočki" v avtomobilih v smer vzgajanja totalnih butlov za volanom. Koliko avtov ima serijski avtomatičen vklop 4 smernikov, ko daš v vzvratno? Pa je to z zakonom predpisano. Ne, ne imamo pa en kup "asistenčnih" pomagal, ki te delajo neumnega in ti dajejo (lažnjiv) občutek varnosti in navidez prelagajo tvojo odgovornost na cesti na nekoga imaginarnega - saj pa imam auto holder, le kako je lahko avto zdrsnil nazaj?

Lepo je recimo, če (sploh ponoči, v dežju) unemu zadaj ne nabijaš zavornih luči v oči. Ker znajo bit res močne in nadležne.

Ostanek pa:
bonk.gif

Zakaj ne bi udobneje, če lahko? Sam uporabljam pratično vsa pomagla, ne le, da jih sporbam, čisti z veseljem. Razen včasih, ko vse izklopim pri kakem avtu, ki je temu namenjen ...

Ker si glih Avtomagazinovec, torej človek s širokim pogledom, bi pričakoval tidi široko razmišljanje. Torej moteče zadnje zavorne luči so problem "nalovdanih" avtov z led lučmi, ki po mojem osebnem prepričanju daleč presegajo lumensko osvetljavo navadne 20W žarnice, ampak zakon pravi 20W če se ne motim. Logika je verjetno, več je bolje in res je več lumnov boljše za zbudit koga, ki tipka po telefonu in ne gleda na cesto. Idealno bo, ko bodo luči prilagajale svetilnost zunanji svetlobi, se pravi ponoči manj in podnevi več lumnov.

In nenazadnje, če stojim za kakim z motečimi lučmi v koloni pred semaforjem, pač umaknem moj zabodeni pogled z njegovih luči, tudi če gledam povsem v drugo smer z lahkoto opazim kdaj spusti zavoro in odpeljem za njim, konec koncev je to tudi namen.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.

Brez zamere, vendar skoraj dvomim, da so speljevanje na klancu dali ven iz učnega načrta. (Če drži, je to samo še ena katastrofa...
cheer.gif
)

Ali je problem v mulcih ali v inštruktorjih, ki jih tega niso naučili, ali pa oboje.
Ali pa v avtih, ki več nimajo klasične ročne zavore
grims-1.gif
(recimo Golf, Megane), torej nadebudni vozniki niti ne morejo pridobiti znanja, kako je speljevati z ročno na klancu.
Potem pa seveda kupijo neke stare gare, ki pa nimajo Hill Hold-a in evo ti problemov.
Ti obvladaš pri vožnji le veščine, ki se v avtošoli naučil? Osebno sem se v avtošoli naučil le osnov, za katere se potem izkaže da niso niti 10% znanja, ki si ga kasneje dejansko pridobiš z izkušnjami. Tako da je tudi speljevanje v hrib zagotovo mala malica za vsakega, ki nima dveh levih udov, ne glede na to kaj se je naučil v šoli. Tisti levi, pa lahko v avtošoli opravijo par ur speljevanja z ročno, pa jim tudi po 10 let vozniških izkušenj še vedno dela probleme.
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.218
194
63
Jah zgleda mam res previsoka pričakovanja za sedanje 30 letnike, ki jih mamice previjajo in hodijo z njimi na razgovore za službo...
Al pa majo metriče za inštruktorje, ki si raje lakirajo nohte kot da bi kandidata česa naučili.
Saj nima veze.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Se strinjam.
Moj zapis je bil mišljen kot opravičilo avtošolam, da niso vedno one krive
wink-1.gif
. Oz. inštruktorji.
Drugače pa se pri svojem delu srečujem s precej vozniki in lahko rečem, da imajo nekateri žal določene težave z vožnjo.
frown-1.gif