Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Spelješ že spelješ..samo kako?
Električna pozna samo dve poziciji..do konca zategnjena, ter spuščena. Speljevat s tako zadevo, kjer si brez očutka je bolj tako tako...
Za moje pojme mora bit tu zraven obvezno 'hill hold' oz. kakor kdo poimenuje to pomagalo.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Če ti el ročno sam spušča potem seveda ni problema.
(če imaš hill hold, ki ni vklopljen in zategnjeno ročno potem pomeni to zategnjena ročna).
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
Avtor teme zateguje pri vsakem zaustavljanju, pred semaforji in podobno in moti ga, da avto v teh primerih ne zna sam zategniti ročne. Kapiš? Ti pa govoriš o parkiranem vozilu, ne pa zaustavljenem sred ceste ...
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Saj verjetno je ista kakica.
VW (kakorkoli se že imenuje) ima gumb za vklop držanja avta ko stojiš na mestu. Če ga pustiš vklopljenega, ko avto ugasneš, potegne še ročno..ki se nato tudi sama sprosti ko spelješ.
Citat:
Uporabnik ncnifrej pravi:
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
Avtor teme zateguje pri vsakem zaustavljanju, pred semaforji in podobno in moti ga, da avto v teh primerih ne zna sam zategniti ročne. Kapiš? Ti pa govoriš o parkiranem vozilu, ne pa zaustavljenem sred ceste ...
Avtor teme ne zateguje ročne ob vsakem ustavljanju - ne vem od kje vam ta ideja
Zgresil ste point originalnega psota - mene moti, da se avto ob zelo podobni situaciji različno obnaša:
- ko ga parkiram in ugasnem (pa pustim v prestavi) avtomatsko zategne ročno (sploh nimam izbire)
- ko mi pa ugasne zarad start&stop (in avto ni v prestavi) mi pa ne zategne ne ročne in ne "hill stop/assist" (al karkol ste zadevo poimenovali). Renaultov "hill assist" drži mislm da 3s - potem spusti in avto spet leze.. pa se to ne vem ce ne deluje samo ob prizganem avtu
Lahko, da mam previsoka pričakovanja pa napačno logiko ampak pricakoval bi, da zaradi start stop ugasnjenega vozila je le to tudi zabremzano - zdej al to naredi z "hill assist" alpa z avtomatsko rocno - je meni vseeno.. dejstvo, da scenic (btw. govora je o scenicu in ne kadjarju - tko da nimam kej RTFM) tega ne naredi je zame konstrukterski/programerski fail.
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Start&Stop ali iStop ali kakor se ze imenuje... Deluje takrat, ko stojis na zavori... Ko spustis zavoro, se motor spet zalaufa. Razen ce vmes das v prosti tek... Lahko potem spustis zavoro, brez da bi se motor zalaufal... Vsaj tako deluje pri avtomatiku...
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
tudi nežno pritiskanje na zavoro ga ne more preprečiti