Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
tudi nežno pritiskanje na zavoro ga ne more preprečiti
Pri meni pa, res pa da je potrebno dobiti malo občutka za to. Možno da je pri dizlu kaj drugače, sam imam 2.0 TSI z DSG.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
tudi nežno pritiskanje na zavoro ga ne more preprečiti
Pri meni pa, res pa da je potrebno dobiti malo občutka za to. Možno da je pri dizlu kaj drugače, sam imam 2.0 TSI z DSG.
Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Saj verjetno je ista kakica.
VW (kakorkoli se že imenuje) ima gumb za vklop držanja avta ko stojiš na mestu. Če ga pustiš vklopljenega, ko avto ugasneš, potegne še ročno..ki se nato tudi sama sprosti ko spelješ.
To je auto-hold. Dela tudi na ravnem oz je njegova funkcija, da avto ne začne lezt, ko je ustavljen. Hill-holder dela smo po klancu navzgor, pri speljevanju. Nima gumba. Pri enih avtih dela avtomatsko, pri enih ga je treba sprožit (recimo z močenšim pritiskom na stopalko zavore).
Pa vsaj meni je auto hold nadležen, ker ponavadi prehitro prime, pa se ne da lepo ustavit.
Pri nekaterih Audijih (in ostalih VAG avtomobilih) je možno točko spusta Hill Hold-a regulirat.Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
hill holder je imel prejšni avto(mercedes) boljši in je tudi speljal lepše, pri audiju sicer deluje ampak spelje grše, prehitro zleze nazaj, dodati moraš veliko več gasa. Mercedes je bil sposoben speljati na res hudem klancu čisto po polžje brez da bi imel občutek da bi lahko zlezel nazaj.
Drži, žal je ta točka spusta res nekonsistentna.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pri nekaterih Audijih (in ostalih VAG avtomobilih) je možno točko spusta Hill Hold-a regulirat.Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
hill holder je imel prejšni avto(mercedes) boljši in je tudi speljal lepše, pri audiju sicer deluje ampak spelje grše, prehitro zleze nazaj, dodati moraš veliko več gasa. Mercedes je bil sposoben speljati na res hudem klancu čisto po polžje brez da bi imel občutek da bi lahko zlezel nazaj.
Recimo iz glave vem, da imajo Octavie 1.2TSI tudi s tovarniško vključenim Hill Holder-jem prehiter spust in se isto zgodi, da avtomobil malenkost zleze nazaj. Po nastavitvi točke spusta na poznejšo, zadeva deluje tako kot bi morala že v originalu.
Drži, žal je ta točka spusta res nekonsistentna.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.
Sam sem do sedaj ''našel'' dva (ne modela, ampak točno določena avtomobila), ki ju s pedalom za zavoro nisi mogel obdržati vključena: Octavia 3 in Passat B7. Pri ostalih se je dalo, čeprav kot si zapisal je bilo pri nekaterih to zelo na meji.
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
tudi nežno pritiskanje na zavoro ga ne more preprečiti
Pri meni pa, res pa da je potrebno dobiti malo občutka za to. Možno da je pri dizlu kaj drugače, sam imam 2.0 TSI z DSG.
Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.
Passat 2015 z DSG dizel se ne da kontrolirati s stopalko, Audi z multitronic dizel da, tudi v navodilih piše, prilagam del navodil za ss, zgoraj desno je omenjeno glede pritiska na stopalko.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:sta na poznejšo, zadeva deluje tako kot bi morala že v originalu.
Drži, žal je ta točka spusta res nekonsistentna.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.
Sam sem do sedaj ''našel'' dva (ne modela, ampak točno določena avtomobila), ki ju s pedalom za zavoro nisi mogel obdržati vključena: Octavia 3 in Passat B7. Pri ostalih se je dalo, čeprav kot si zapisal je bilo pri nekaterih to zelo na meji.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Saj to je isti šmorn..ali hill holder ali auto hold...le ime drugo.
Ko imaš vklopljenega, ti drži avto ko se ustaviš..logično da to uporabljaš v klancu. Je pa moč 'držanja' odvisna od tega kako močno si zabremzal...torej če si nežno pritisnil na zavoro, se ustaviš..in jo spustiš, se zna zgodit da bo šel avto kljub vsemu nazaj (ni na principu ročne, ko le ta potegne do konca).
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Saj to je isti šmorn..ali hill holder ali auto hold...le ime drugo.
Ko imaš vklopljenega, ti drži avto ko se ustaviš..logično da to uporabljaš v klancu. Je pa moč 'držanja' odvisna od tega kako močno si zabremzal...torej če si nežno pritisnil na zavoro, se ustaviš..in jo spustiš, se zna zgodit da bo šel avto kljub vsemu nazaj (ni na principu ročne, ko le ta potegne do konca).
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ali nimajo vsi avtomatiki tako, da ko imas v D in ne tiscis bremze, avto ze pelje? Blokira se le, ce das v P ... Vsaj tako je bilo pri tistih avtomatikih, ki sem jih vozil (Renault, Toyota, Mazda, Citroen...)... oz. ali je to funkcija, ki je poseben del opreme pri nekaterih vozilih z avtomatskim menjalnikom?
V EU niti ne vem, če to ravno velja, v ZDA verjetno bolj, kjer odvetniki kraljujejo.Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
V čem je problem 30 sekund (toliko je recimo dolg interval med začetkom in koncem rdeče) tiščat bremzo?
Vedno bolj gredo "pripomočki" v avtomobilih v smer vzgajanja totalnih butlov za volanom. Koliko avtov ima serijski avtomatičen vklop 4 smernikov, ko daš v vzvratno? Pa je to z zakonom predpisano. Ne, ne imamo pa en kup "asistenčnih" pomagal, ki te delajo neumnega in ti dajejo (lažnjiv) občutek varnosti in navidez prelagajo tvojo odgovornost na cesti na nekoga imaginarnega - saj pa imam auto holder, le kako je lahko avto zdrsnil nazaj?
Citat:
ko se npr. v križišču ugasne avto zaradi start&stop mi ne zategne avtomatsko ročne zavore
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:Bo pač potrebno kdaj komu tudi odkrito povedat: ti nisi za avto vozit.