start&stop in električna ročna zavora

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
tudi nežno pritiskanje na zavoro ga ne more preprečiti

Pri meni pa, res pa da je potrebno dobiti malo občutka za to. Možno da je pri dizlu kaj drugače, sam imam 2.0 TSI z DSG.

Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
tudi nežno pritiskanje na zavoro ga ne more preprečiti

Pri meni pa, res pa da je potrebno dobiti malo občutka za to. Možno da je pri dizlu kaj drugače, sam imam 2.0 TSI z DSG.

Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.

Passat 2015 z DSG dizel se ne da kontrolirati s stopalko, Audi z multitronic dizel da, tudi v navodilih piše, prilagam del navodil za ss, zgoraj desno je omenjeno glede pritiska na stopalko.

 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
42
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Saj verjetno je ista kakica.

VW (kakorkoli se že imenuje) ima gumb za vklop držanja avta ko stojiš na mestu. Če ga pustiš vklopljenega, ko avto ugasneš, potegne še ročno..ki se nato tudi sama sprosti ko spelješ.

To je auto-hold. Dela tudi na ravnem oz je njegova funkcija, da avto ne začne lezt, ko je ustavljen. Hill-holder dela smo po klancu navzgor, pri speljevanju. Nima gumba. Pri enih avtih dela avtomatsko, pri enih ga je treba sprožit (recimo z močenšim pritiskom na stopalko zavore).
Pa vsaj meni je auto hold nadležen, ker ponavadi prehitro prime, pa se ne da lepo ustavit.

Slab teden nazaj sem vozil novega tourana in imel vklopljen AutoHold, misleč da je v bistvu Hill-holder - se pravi, če bi izklopil AutoHold, ima Touran (oz verjetno vsi VW) še vedno HillHolder za speljevanje po klancih gor? Nikjer v tehničnih podatkih ali pa pri opistu oprem nisem tega zasledil...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
hill holder je imel prejšni avto(mercedes) boljši in je tudi speljal lepše, pri audiju sicer deluje ampak spelje grše, prehitro zleze nazaj, dodati moraš veliko več gasa. Mercedes je bil sposoben speljati na res hudem klancu čisto po polžje brez da bi imel občutek da bi lahko zlezel nazaj.
Pri nekaterih Audijih (in ostalih VAG avtomobilih) je možno točko spusta Hill Hold-a regulirat.
Recimo iz glave vem, da imajo Octavie 1.2TSI tudi s tovarniško vključenim Hill Holder-jem prehiter spust in se isto zgodi, da avtomobil malenkost zleze nazaj. Po nastavitvi točke spusta na poznejšo, zadeva deluje tako kot bi morala že v originalu.

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.
Drži, žal je ta točka spusta res nekonsistentna.
Sam sem do sedaj ''našel'' dva (ne modela, ampak točno določena avtomobila), ki ju s pedalom za zavoro nisi mogel obdržati vključena: Octavia 3 in Passat B7. Pri ostalih se je dalo, čeprav kot si zapisal je bilo pri nekaterih to zelo na meji.
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
hill holder je imel prejšni avto(mercedes) boljši in je tudi speljal lepše, pri audiju sicer deluje ampak spelje grše, prehitro zleze nazaj, dodati moraš veliko več gasa. Mercedes je bil sposoben speljati na res hudem klancu čisto po polžje brez da bi imel občutek da bi lahko zlezel nazaj.
Pri nekaterih Audijih (in ostalih VAG avtomobilih) je možno točko spusta Hill Hold-a regulirat.
Recimo iz glave vem, da imajo Octavie 1.2TSI tudi s tovarniško vključenim Hill Holder-jem prehiter spust in se isto zgodi, da avtomobil malenkost zleze nazaj. Po nastavitvi točke spusta na poznejšo, zadeva deluje tako kot bi morala že v originalu.

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.
Drži, žal je ta točka spusta res nekonsistentna.
Sam sem do sedaj ''našel'' dva (ne modela, ampak točno določena avtomobila), ki ju s pedalom za zavoro nisi mogel obdržati vključena: Octavia 3 in Passat B7. Pri ostalih se je dalo, čeprav kot si zapisal je bilo pri nekaterih to zelo na meji.


To nastavitev hill holderja lahko pri vas naredite?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
tudi nežno pritiskanje na zavoro ga ne more preprečiti

Pri meni pa, res pa da je potrebno dobiti malo občutka za to. Možno da je pri dizlu kaj drugače, sam imam 2.0 TSI z DSG.

Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.

Passat 2015 z DSG dizel se ne da kontrolirati s stopalko, Audi z multitronic dizel da, tudi v navodilih piše, prilagam del navodil za ss, zgoraj desno je omenjeno glede pritiska na stopalko.


Tanovega Passata se da. Prejsnjega tudi, če se prav spomnim. Kaj piše v navodilih, pa ne vem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:sta na poznejšo, zadeva deluje tako kot bi morala že v originalu.

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Jaz se ne spomnim VAG DSG dizla, kjer se ne bi dalo s primernim pritiskom na zavoro obdržati motorja prižgenega. Je pa res, da jih je bilo nekaj zelo na meji.
Drži, žal je ta točka spusta res nekonsistentna.
Sam sem do sedaj ''našel'' dva (ne modela, ampak točno določena avtomobila), ki ju s pedalom za zavoro nisi mogel obdržati vključena: Octavia 3 in Passat B7. Pri ostalih se je dalo, čeprav kot si zapisal je bilo pri nekaterih to zelo na meji.

Bi rekel, da imaš to glede posameznih avtov kar prav. Zelo mogoče, da v nekaterih enostavno ne dela prav. Se se vmes spomnil tudi jaz ene octavie (mogoče celo RS), kjer se je včasih, če si res pazil, dalo kontrolirat, ponavadi pa ne.
Nekater znamke imajo to bolje rešeno: Za S&S je treba malo bolj odločno stipako pritisnit potem, ko avto že ustaviš. Za vsak kak cm bolj.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Saj to je isti šmorn..ali hill holder ali auto hold...le ime drugo.

Ko imaš vklopljenega, ti drži avto ko se ustaviš..logično da to uporabljaš v klancu. Je pa moč 'držanja' odvisna od tega kako močno si zabremzal...torej če si nežno pritisnil na zavoro, se ustaviš..in jo spustiš, se zna zgodit da bo šel avto kljub vsemu nazaj (ni na principu ročne, ko le ta potegne do konca).
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Saj to je isti šmorn..ali hill holder ali auto hold...le ime drugo.

Ko imaš vklopljenega, ti drži avto ko se ustaviš..logično da to uporabljaš v klancu. Je pa moč 'držanja' odvisna od tega kako močno si zabremzal...torej če si nežno pritisnil na zavoro, se ustaviš..in jo spustiš, se zna zgodit da bo šel avto kljub vsemu nazaj (ni na principu ročne, ko le ta potegne do konca).

Pri VAG sta to dve različni funkciji, ne vem pa če imaš lahko oboje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Saj to je isti šmorn..ali hill holder ali auto hold...le ime drugo.

Ko imaš vklopljenega, ti drži avto ko se ustaviš..logično da to uporabljaš v klancu. Je pa moč 'držanja' odvisna od tega kako močno si zabremzal...torej če si nežno pritisnil na zavoro, se ustaviš..in jo spustiš, se zna zgodit da bo šel avto kljub vsemu nazaj (ni na principu ročne, ko le ta potegne do konca).

Ni isto. Auto old deluje tudi na revnem, po klancu dol. Imajo ga avtomatiki, uporaben je,d a ni treba noge na bremzi držat ko je avto usavljen in v D.
Hill hold je pa samo in izključno pomoč pri speljevanju v klanec. In drži le par sekund (auto hold pa dokler ne daš gas).
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ali nimajo vsi avtomatiki tako, da ko imas v D in ne tiscis bremze, avto ze pelje? Blokira se le, ce das v P ... Vsaj tako je bilo pri tistih avtomatikih, ki sem jih vozil (Renault, Toyota, Mazda, Citroen...)... oz. ali je to funkcija, ki je poseben del opreme pri nekaterih vozilih z avtomatskim menjalnikom?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Vsi klasični (pretvornik navora) avtomatiki imajo "creep" funkcijo, določeni "cukomatiki" pa tega nimajo, ker bi preveč kuril sklopko.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ali nimajo vsi avtomatiki tako, da ko imas v D in ne tiscis bremze, avto ze pelje? Blokira se le, ce das v P ... Vsaj tako je bilo pri tistih avtomatikih, ki sem jih vozil (Renault, Toyota, Mazda, Citroen...)... oz. ali je to funkcija, ki je poseben del opreme pri nekaterih vozilih z avtomatskim menjalnikom?

Ravno zato je Auto Hold (lahko kot serijska ali dodatna oprema, odvisno od avtomobila) uporaben pri avtomatikih, da ni treba vedno tiščat bremze, ko stojiš (npr. pred semaforjem), saj sicer avto, tako kot praviš, spelje, ko spustiš bremzo v D. Hill Hold v tem primeru ne pomaga.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
V čem je problem 30 sekund (toliko je recimo dolg interval med začetkom in koncem rdeče) tiščat bremzo?

Vedno bolj gredo "pripomočki" v avtomobilih v smer vzgajanja totalnih butlov za volanom. Koliko avtov ima serijski avtomatičen vklop 4 smernikov, ko daš v vzvratno? Pa je to z zakonom predpisano. Ne, ne imamo pa en kup "asistenčnih" pomagal, ki te delajo neumnega in ti dajejo (lažnjiv) občutek varnosti in navidez prelagajo tvojo odgovornost na cesti na nekoga imaginarnega - saj pa imam auto holder, le kako je lahko avto zdrsnil nazaj?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
V čem je problem 30 sekund (toliko je recimo dolg interval med začetkom in koncem rdeče) tiščat bremzo?

Vedno bolj gredo "pripomočki" v avtomobilih v smer vzgajanja totalnih butlov za volanom. Koliko avtov ima serijski avtomatičen vklop 4 smernikov, ko daš v vzvratno? Pa je to z zakonom predpisano. Ne, ne imamo pa en kup "asistenčnih" pomagal, ki te delajo neumnega in ti dajejo (lažnjiv) občutek varnosti in navidez prelagajo tvojo odgovornost na cesti na nekoga imaginarnega - saj pa imam auto holder, le kako je lahko avto zdrsnil nazaj?
V EU niti ne vem, če to ravno velja, v ZDA verjetno bolj, kjer odvetniki kraljujejo.
Definitivno pa je fajn imeti pripomočke (sploh varnostne), pa ne zato, da bi prelagal odgovornost, ker lahko rešijo marsikatero neumnost, ki jo voznik naredi. Ena od njih je tudi Hill Hold/Auto Hold, saj kar konkretnemu deležu voznikov recimo ne uspe speljati na klancu z ročno brez da bi avto zdrsnil nazaj.
Potem slišim pa še ''čudna'' mišljenja, da jaz sem moški in ne rabim Hill Hold-a
hysterical-1.gif
) sprosti zavore... Kaj češ lepšega?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj. Jaz ga imam in je super, pa električno ročno tudi in ko dalj časa stojiš v hrib in hill holder že zdavnaj spusti, pač stisneš ročno in spelješ brez problemov (ja je treba malo bolj odločno po gasu).

Vse ostalo pa se ne, pa ne zato ker sem "dec", ampak ker ko se vsedem v avto poskušam bit z glavo pri vožnji. Bo pač potrebno kdaj komu tudi odkrito povedat: ti nisi za avto vozit.