start&stop in električna ročna zavora

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.046
853
113
renault scenic - ko se npr. v križišču ugasne avto zaradi start&stop mi ne zategne avtomatsko ročne zavore.. ampak moram al tiščat zavoro alpa ročno vklopit ročno.. ko pa avto parkiram in ugasnem na tipko pa takoj zategne ročno (+avto je v prestavi torej "ne leze")
meni je tako kot je sedaj start stop brez ročne neumno, parkat sem čist počasi lezel - vse skupaj smatram za fail proizvajalca.. na servisu pa pravijo, da tako pač je in ne morejo tega preprogramirat..
kako imajo ostali avti to narejeno?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Hočeš rečt, da v osnovi pri vsakem ustavljanju zateguješ ročno?
bonk.gif
vrni izpit ...
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.523
853
113
Start & stop je v osnovi rešitev za manjšo porabo goriva (v trenutku, ko je poraba neskončno/100km), ne pa za parkiranje vozila pred semaforjem.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.492
4.257
113
V golfu 7 ti Hill holder drži zavore pritisnjenje dokler ne spelješ.
NE zateguje ročne.
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
VW Golf 7 ima najbrrž za doplačilo hill holder
smile-1.gif

Ima scenic tudi nekaj podobnega, ko se ustaviš, pa avto začuti, da je klanec, klančina, pa ti ga zabremza, brez da bi bi držal zavoro oziroma ročno.
Jaz vedno ob vžigu avta izklopim start&stop sistem - kot strojnik smatram ta sistem za popolno bedarijo oziroma fail.
Mi je pa tudi mimo, da mi avto vedno, ko ga ugasnem, vklopi ročno. Če sem do sedaj shajal brez tega - recimo 20 let, bi pa še sedaj lahko.
Da ne omenjam, ko bo avto starejši, pa bo ročna začela nagajati, ali pa pozimi, ker imam avto zunaj.
Ali pa, če se mi slučajno akumulator sprazni/zataji, kako bi avto potegnili na kombi in odpeljali?
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.046
853
113
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
Ima scenic tudi nekaj podobnega, ko se ustaviš, pa avto začuti, da je klanec, klančina, pa ti ga zabremza, brez da bi bi držal zavoro oziroma ročno.
Jaz vedno ob vžigu avta izklopim start&stop sistem - kot strojnik smatram ta sistem za popolno bedarijo oziroma fail.

ma neki podobnega ja.. sam mislm da "drzi" 3sekunde (alpa 5) - ne drzi "dokler ne speljes"..
sej jest tud sklopim - iz istega razloga.. k zihr bo al starter alpa akumulator crknu 3 dni po izteku garancije
evil.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A bejž no bejž... Akumulator je prirerjen oz. načrtovan za S&S sistem, prav tako zaganjač. Sfentaš pa komponenti če na vozilu ki nima takega sistema vgrajenega to ročno simuliraš.
Mimogrede, v navodilih za Kadjarja je lepo opisano obnašanje avtomatske ročne zavore, tudi pri S&S funkciji... RTFM.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Pri Citroenu C4GP se tudi ne zategne ročna zavora. Mi pa motor ugasne že takoj, ko pade hitrost vozila pod 20 km/h, če imam prestavno ročico v leru. Ne bi bilo v redu, če bi se takrat, ko se še premika zategnila ročna zavora.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.492
4.257
113
Golf ima to serijsko.
In serijsko je tudi stikalo da lahko to izključiš.
Kam smo prišli, da imajo Nemci več serijske opreme kot Francozi 😆😆😆
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ncnifrej pravi:
renault scenic - ko se npr. v križišču ugasne avto zaradi start&stop mi ne zategne avtomatsko ročne zavore.. ampak moram al tiščat zavoro alpa ročno vklopit ročno.. ko pa avto parkiram in ugasnem na tipko pa takoj zategne ročno (+avto je v prestavi torej "ne leze")
meni je tako kot je sedaj start stop brez ročne neumno, parkat sem čist počasi lezel - vse skupaj smatram za fail proizvajalca.. na servisu pa pravijo, da tako pač je in ne morejo tega preprogramirat..
kako imajo ostali avti to narejeno?

Noben S&S avto n zateguje ročne, ko S&S ugasne motor. Normalno in OK.

Moti pa tudi mene zategovanje roče, ko ugasneš avto.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.135
660
113
zakaj bi bilo narobe zategovanje ročne, ko ugasneš avto in ga parkiraš?

jaz vedno zategnem ročno. sj zato je tam. v skoraj pol miljona km mi je samo enkrat zamrznila na starem kombiju na smučanju
smile-1.gif
pa še to smo rešli po par km.
celo, ko sem enkrat dal rihtat zavore, je rekel mehanik, da je boljše, da se vsaketolko zategne ročno, ker na enem avtu (polotu) je načeloma nisem. od takrat zmaraj zategujem.

hvala bogu sem kupil avto, kjer sem lahko še izbiral S/S sistem in sem rajše za tistih 700€ nabasal dodatne opreme.
tut ne vem, zakaj bi S/S sistem zategoval ročno - pomojem je to tudi nevarno v določenih pogledih.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ročna se uporablja za parkiranje na zahtevnih terenih, npr. na klancu ali pa kot zadnja rezerva pri odpovedi primarnega zavornega sistema. Pri avtomobilih brez pomagal, kot je hill assist, pa recimo še za speljevanje in podobno.
Za vse ostalo je samo navada, ki hitro preide v sranje, sploh pozimi.
 
Nazadnje urejeno:

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
eh, do sranja z rocno pride ravno zaradi neuporabe. jaz jo vsakic zategnem, ko ugasne, avto, pa nisem imel nikoli problemov z njo.
za primer, ko ti na avtu z avtomatsko rocno zrmzne, pa ima vsak v navodilih napisano kako urgirat.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Ti malo mešaš pojme...

start/stop se v ničemer ne razlikuje od avta, ki tega nima..vsaj z vidika obnašanja vozila med vožnjo. Razlika je le ta da tebi avtu uagsne.

Torej..če si v klancu pač držiš nogo na zavori..od kje bi tu avto vlekel ročno mi ni jasno.

Je pa res da pri električnih ročnih potrebuješ neko pomagalo, ki ti pomaga speljevati v klanec, ker tega ne moreš delati z ročno..in verjetno nek tak sistem ima tudi tvoj avto. Vklopi ga, pa ti bo držal bremzo v križišču namesto tebe.

Glede zategovanja ročne pri parkiranju..tudi sam ne vidim razloga čemu bi jo zategoval, če imaš avto na ravnem..pustiš v prestavi in to je to (pri avtomatskem menjalniku ne vem kako gre..govorim za ročnega).
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Je pa res da pri električnih ročnih potrebuješ neko pomagalo, ki ti pomaga speljevati v klanec, ker tega ne moreš delati z ročno..in verjetno nek tak sistem ima tudi tvoj avto. Vklopi ga, pa ti bo držal bremzo v križišču namesto tebe.

To pa ne razumem, zakaj z električno ročno ne bi mogel speljati v klanec
confused-1.gif
Zategneš ročno in normalno spelješ, vse ostalo naredi avto, pa tudi če si še tak antitalent za vožnjo. Lažje res ne bi moglo bit. Dopuščam sicer možnost, da pri kateri znamki to ne gre, ampak do sedaj še nisem imel težav.

Moj ima sicer tudi Auto Hold (je bil pa za doplačilo kolikor se spomnem in nikakor ni nujen za speljevanje na klancu), ampak ga ne uporabljam kaj dosti. Edina razlika je to, da niti ročne ne rabiš zategnit ampak od trenutka, ko se ustaviš, drži bremzo (ne zateguje ročne, razen, če stojiš dolgo časa ali vgasneš avto).

Kar se tiče zategovanja ročne ob ugašanju s Start/Stop sistemom, pa tudi sam ne vidim smisla, ker zadeva nekako ni povezana. To pomeni, da bi se ročna v isti situaciji včasih zategnila drugič pa ne (odvisno od tega, če bi bili izpolnjeni pogoj za ugašanje motorja). Temu je namenjen sistem v stilu Auto Holda (ne vem kako se imenuje pri Renaultu), ki ti drži bremzo vedno ko se ustaviš in nima veze s Start/Stop.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
zakaj bi bilo narobe zategovanje ročne, ko ugasneš avto in ga parkiraš?
Provociraš, si površno prebral, ali se delaš malo tumastega? Avtor teme zateguje pri vsakem zaustavljanju, pred semaforji in podobno in moti ga, da avto v teh primerih ne zna sam zategniti ročne. Kapiš? Ti pa govoriš o parkiranem vozilu, ne pa zaustavljenem sred ceste ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik dufus pravi:
za primer, ko ti na avtu z avtomatsko rocno zrmzne, pa ima vsak v navodilih napisano kako urgirat.

Ja piše, kliči asistenco.
aplauz.gif


Sem imel že dovolj sranja s tem, ko sem bil še mlad nepoučen voznik. Od takratne šole sredi zime, ko nisem mogel avta premaknit z mesta in je pomagala samo avto vleka, ne uporabljam ročne zavore, če to ni nujno potrebno. Pri trenutnem avtomobilu pa to jasno piše v navodilih.
2466620-parking_brake_winter_prius.jpg
 

Priponke

  • 2466620-parking_brake_winter_prius.jpg
    2466620-parking_brake_winter_prius.jpg
    29,1 KB · Ogledi: 983

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Spelješ že spelješ..samo kako?

Električna pozna samo dve poziciji..do konca zategnjena, ter spuščena. Speljevat s tako zadevo, kjer si brez očutka je bolj tako tako...

Za moje pojme mora bit tu zraven obvezno 'hill hold' oz. kakor kdo poimenuje to pomagalo.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.564
934
113
Kaj pa je tak problem pri speljevanju (v klanec) z električno ročno? Sej se sama odtegne, ko spelješ.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Spelješ že spelješ..samo kako?

Električna pozna samo dve poziciji..do konca zategnjena, ter spuščena. Speljevat s tako zadevo, kjer si brez očutka je bolj tako tako...

Za moje pojme mora bit tu zraven obvezno 'hill hold' oz. kakor kdo poimenuje to pomagalo.

Dodajaš gas, spuščaš sklopko in računalnik spusti ročno, ko je treba. Ne rabiš občutka, ima avto senzorje in logiko zadaj, da se to zgodi v pravem trenutku. Vse je isto kot sicer, samo da se z ročno ne ukvarjaš. Ne pri mojem avtu, ne pri Passatu (letnik 2007), ki smo ga imeli doma kakih 5 let, še noben ni imel težav. S tem, da Passat niti ni imel Auto Holda (je bil za doplačat takrat). Še v vsak klanec in v vseh razmerah je šlo BP in popolnoma smooth.

Tudi moja, ko je moja prvič peljala moj avto, sej jim rekel, naj samo ročno zategne in normalno spele in ni imela nobenih težav. Za kake drift podvige po snegu res mogoče ni ok, za normalno vožnjo pa je bolj kot ne na začetku problem samo v glavi, da imaš občutek, da nimaš toliko kontrole kot pri klasični ročni (tudi mene je mučlo na začetku). Ko enkrat vidiš, da zadeva funkcionira, se ne obremenjuješ več. Kot pravim pa dopuščam, da na kakem drugem avtomobilu, zadeva ne funkcionira dobro. Tako da daleč od tega, da bi bil hill hold obvezen v kombinaciji z električno ročno in tudi marsikater avto z električno ročno ga nima.

Si imel dejansko probleme s speljevanjem na klancu z električno ročno pri kakem avtu (katerem?)?