Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zanimivo, da niso opazil, da predloga ne podpiram takega, kot naj bi bil.
Nisem za obvezno nov avto po 10 letih - sem pa za obvezno nov avto, ko stari ne izpolnjuje določenega minimuma pri izpustih. Ker tu ni več vprašanje, koliko tebi tak avto še služi, ampak koliko zastrupljaš ljudi okoli sebe.
Trdim pa, da bi taka akcija pomagala pri izhodu iz krize.
Taka akcija nebi pomagala pri izhodu iz krize, ker večina ljudi nebi šla v nakup novega, če že zdaj nimajo za nakup novejšega starega avtomobila, ki pa je (stavim) cenejši kakor novi. Zapelji se do kakšnih trgovcev ki prodajajo stare avtomobile in boš presenečen ko boš ugotovil da je tudi pri njih zelo upadla prodaja... Torej, nekdo ki si ne more privoščiti niti starega bo šel v nakup novega?
"Nisem za obvezno nov avto po 10 letih - sem pa za obvezno nov avto, ko stari ne izpolnjuje določenega minimuma pri izpustih. "
To je že sedaj - avta ne moreš registrirati. Mogoče si bolj mislil na kakšen določen minimum po splošnem ECO kriteriju in ne po tistih kriterijih ki jih da proizvajalec za določen model. Tu se strinjam - razni tamčki bi odleteli. Tako odločitev podpiram, ker osebno ne morem verjeti da na cestah še vedno vidim tovornjake/avtomobile ki bolj zasmrajajo kakor pa se vozijo
Veš kaj bi pa RES pomagalo pri povečanju prodaje? Nikakršnih subvencij, vse kar bi potreboval je blokiranje marž (določitev max % marže). To bi lahko proizvajalci že sami zahtevali od njihovih prodajalcev.
Če boš rekel da je pa to vmešavanje politike v gospodarstvo, potem te pa vprašam: kaj pa so subvencije drugega kot to? kaj pa je prepoved odpuščanja delavcev drugega kot to?