No da si še malo pomagamo:
- septembra sem očitno naletel na SCAM na e-bayu. Naročil isti dan dva paketka s Sri Lanke in eden me takoj kontaktira, da njihova pošta ne dostavlja v Slovenijo zaradi Covida in kaj naj naredi (mi je poslal sliko s pošte z obvestilom - ne nismo bili edini gor). Sem mu javil da naj preusmeri na svaka v D in dejansko je bil paket čez 10 dni tam. Drugega pošiljatelja sem takoj kontaktiral in ga opozoril na stanje na pošti. On mi javi, da je zadeva že na pošti in da je vse OK in da mi pošlje tracking. Po enem tednu ni bilo trackinga in ga kontaktiram, on pravi da je vse OK, če pa želim, da lahko zahtevam refund preko vračila paketa in bo on to potrdil, če ga pa kasneje dobim pa mu plačam. Refund sem zahteval in v tistem trenutku mi je izginilo naročilo in možnost dati oceno. No tako sva si dopisovala - bolj jaz njemu, do danes ko je definitivno potekel vsak rok za prejem paketa in lahko zahtevam vračilo denarja preko e-baya. Ker pa sem vmes že zahteval refund - na katerega on ni odgovoril, me e-bay vodi kot rešen slučaj.
Torej a obstaja kak način da pridem v stik z e-bayom in razrešim situacijo?