Spet krivi tovornjakarji...

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
na kratko povem.....
eni imate take cvetke..(kozarec, sjtv1...) da se skoraj lahko kosate z ministrom za promet....
pojma nimate.....pojdite raje svojo branžo razglabljat....vam manjka kaka diploma s področja logistike...
nima smisla se prepirat....vsekakor pa vem da nimate prave predstave kaj pomeni transport, skladiščenje, logistika..
smile-1.gif
))
serbus...
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
> Ne rabim delat nobenih raziskav, da ugotovim, da za enako opravljeno delo, osebni avto pomeni precej večjo obremenitev za okolje in ceste, kot kamion

Tole pa ne vem če bo držalo. Če namesto da mi kamion pripelje stiropor k bajti rajši peljem sam 50x s svojim karavanom, ne bom niti pod razno naredil toliko škode na cestišču kot kamion 1x. In cestnina je povračilo za uporabo in vzdrževanje cest, ne pa neka okoljska dajatev.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
MB - Madžarska meja...

Elblov klanec naprimer... itd

Tistiv ki kadijo sovečinoma iz Romunij, Bolgarije, itd..
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Ker še govoriš, da sadimo rožice..



Citat:
Uporabnik mitja pravi:

...(sedaj stane fura koper-ljubljana cca 230€...ko bodo dvignili cene bo stala lahko še enkrat toliko več, in na koncu boste tudi vi tisti jogurt v trgovini plačali več, kajti noben se ne gre nekih humanitarnih akcij)




Ja in?

Zaradi mene ne (jem jogurte Ljubljanskih mlekarn).

Naj ga plačajo tisti, ki hočejo imeti super-truper italijanske jogurte.

Ne pa jaz.



To pa zato, ker ceste ne rastejo na drevesu, ampak zanje vedno nekdo plača.

Če ne preko cestnin, pa preko splošnega žaklja, ki se imenuje davek tak ili ovak (dohodnina, DDV, davek od dohodka,...).

Imam pa že raje, da ceste plača tisti, ki jih uporablja (neposredno ali posredno, preko kupovanja izdelkov iz eksotičnih držav).

To je pa najlažje narediti z visokimi cestninami in visokimi trošarinami na gorivo - ker se ta dva plačujeta dejansko samo in izključno takrat, ko nekdo cesto uporablja.





Citat:
Uporabnik mitja pravi:

noben pa je noče uporabljati ker je počasna in nezanesljiva...

ko se bo pišlo iz kp do ms po železnici hitreje in ugodneje kot pa z cestnim prom, takrat se bo sploh lahko odprla debata ali bi bilo smiselno tudi kak kamion prepeljat...




Za premog sploh ni nujno, da mora biti jutri v nekem kraju. Lahko se šlepa mesece, če me to pride ceneje. Če je zdržal 100k let pod zemljo, bo pa še kakšen mesec na ladji in kasneje železnici. Isto velja še za kup izdelkov - v bistvu za skorajda vse, ki niso hrana.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kvapazdej pravi:
Tukaj vas je ene par, ki razmišljate samo o svoji riti in bi kar ukinili tovorni promet. Če bi se nenapovedano to zgodilo samo za en dan in bi ostali brez svežega kruha in mleka, bi spet popi*devali, kakšna krivica se vam godi. A mislite, da so ceste narejene samo za osebne avtomobile? Da boste vi svoje lene riti prevažali iz kraja v kraj po nepotrebnem? Ceste so prvenstveno namenjen transportu tovora in so tako tudi konstruirane. Prevoz oseb bi moral biti samo majhen del vsega transporta. Žal je ravno obratno. Na cestah je največ osebnih vozil, v katerih se vozi samo voznik. Takim bi bilo treba nabit cestnino za 500%. Kar zamislite si, koliko opravite nepotrebnih voženj. Zakaj se je treba vozit v službo 50 ali več km daleč? Niste sposobni najti službo v svojem kraju? Seveda ne, tam vas poznajo in ne boste dobili službe. Zakaj ne uporabljate javnih prevozov? Železnica ali avtobus vam ne paše, kajne. Kdo bo pa vohal znoj sopotnikov
bonk.gif
Ja, seveda, treba je vsem pokazat, da znate vozit osebni avto in da imate najnovejšo kripo nemške izdelave.

Prepoved vožnje za tovorna vozila nad 7,5t med vikendi, je le ena od cvetk, ki so se jih izmislili egoisti, ki niso mogli v eni uri od morja do Ljubljane in je posledica zgodovinskih dejstev. Včasih so imela tovorna vozila 5 ali 6 KM/t, zato so se vlekli v Črni Kal kot megla, iz auspuha pa se je kadilo kot iz ljubljanske toplarne. Zdaj imajo tovorna vozila vsaj 10 KM/t, zračno vzmetenje, ABS, en kup elektronike in se lahko peljejo skoraj v vsak klanec s polno hitrostjo. Zakonodajalec bi moral predpisat vsaj 20 KM/t in ukinit prepoved, saj oviranja prometa nebi bilo več. Za kamione bi lahko na avtocestah dvignili največjo hitrost na 100 km/h, pa ne bilo nobenih zastojev več. Italijani so še večji bedaki. Pred Milanom so vsa tovorna vozila spravili na en pas avtoceste, kjer se pomikajo 40 km/h, ostala pasova pa sta prazna, oz rezervirana za gospodo, ki se ji mudi na žurko ali domov (preverjeno pred dvema tednoma, ob 22.30).
Očitno si kamionar ...
Take je pa treba j...
Že zaradi principa.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
BTW - Se strinjam s stališčem SJTV1 (okoli tega, da naj stroške nosi tisti, ki jih dela - ne morem verjet, da se midva strinjava
smile-1.gif
).
Dokler gre bolj za principe kot za podrobnosti to niti ni presenetljivo ...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ko bos pa hotel v trgovini kupit milka cokolado,banane, ali pa pozimi kako zelenjavo, sadje ti bo tudi vlak pripeljal?
Verjetno bo prej zgnilo,kaj pa kak rezervni del za avto, bos tudi 2 tedna nanj cakal?
Od kdaj se pa premog vozi s kamioni?Take stvari kot so les, plcevina,premog, tako gredo na vlak
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:

ko bos pa hotel v trgovini kupit milka cokolado,banane, ali pa pozimi kako zelenjavo, sadje ti bo tudi vlak pripeljal?

Verjetno bo prej zgnilo,kaj pa kak rezervni del za avto, bos tudi 2 tedna nanj cakal?




Seveda.

Samo poglej po cestah in se čudi.

Ni ravno veliko "milka" šleperjev.

Je pa veliko šleperjev naloženih z vozili.

Z lesom.

In s podobno "pokvarljivim" blagom.

(BTW - preverjeno VČERAJ - sobota - na relaciji LJ-KP-LJ).



Citat:
Uporabnik mac77 pravi:

Od kdaj se pa premog vozi s kamioni?Take stvari kot so les, plcevina,premog, tako gredo na vlak




A ni hec?

Ker nekaj ur nazaj se je dokazovalo, da železnic praktično nimamo v SLO.

In da zato ne moremo skorajda nič prevažat po tirih.
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Ukrajinci kar lepe danarce pustijo na cestnini, vsekakor vec kot unicijo cest, [/quote
hysterical-1.gif

bonk.gif


Eni živijo v oblakih ... [/quote






pozanimaj se malo koliko milijonov DARS pokasira dnevno in potem ti bo malo bolj jasno
evil.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Vprašal si KJE in dobil si odgovor. Tiri tam so, tam je tudi terminal, vse se da uporabit tudi s strani tretjih oseb (če se npr. jaz sprdnem in tja želim po tirih dostaviti plišaste igrače, lahko to brez nekih silnih težav naredim).
Ne zaje.bavaj zdaj z nekimi "pa delavci morajo imeti na sebi spodnje gate z Miki Miško" pogoji, ker to ni na nivoju resne debate.

BTW - Kolikor se pa spomnim, tudi Intereuropa nudi storitev kontejnerskih prevozov po železnici. Torej imamo že najmanj dva, s katerima lahko sklenem pogodbo in mi to lahko opravita po tirih do CE.

Ti bi torej vso robo spokala v kontejner?
17758-icon_confused.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Ker nekaj ur nazaj se je dokazovalo, da železnic praktično nimamo v SLO.
In da zato ne moremo skorajda nič prevažat po tirih.

Ne obračaj besed. Rekel sem in to še sedaj trdim, da se ne da VSE ali vsaj večino robe spravit na železnice...tako kot želiš ti in tebi podobni. Kakorkoli obrnemo, večina tovora v SLO bo ostalo na cestah. Zakaj? 100x sem že napisal. Če si ne prideš gor...Fakulteta za logistiko vabi...
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Spokala bi jo točno isto, kot se jo pokajo zdaj.

Ker se folk pač odloča glede na to, kaj je hitreje in kaj je ceneje (koliko enega in drugega, je pa odvisno od konkretnih okoliščin).



In pri nas so razmere take, da se še vedno najbolj splača uničevati ceste (spet smo pri kifeljčarjih, ki jih ni nikjer, ko se šleparji izogibajo cestnini, se vozijo mimo vaških dvorišč, četudi je promet tam prepovedan, so tehnično neizpravni (zakaj bi zapravljali za gume?), ne upoštevajo določil o počitku,...).



Logično, da je potem ceneje iti na cesto.

In paziti, da se ne voziš po državah, kjer se kifeljčarji nahajajo na cesti.



Samo ne mi predavat, da je to samo zato, ker ni tirov. Ker so. Samo so v takih razmerah pa res nekonkurenčni.

In več ko bo prometa na cesti, manj bo denarja za železnice (itak bo vse šlo za popravljanje in širjenje cest, ki bodo pa vedno in kar naprej premajhne, ker je problem čisto drugje - da šleparji za uporabo cest plačujejo manj kot pa imajo od tega koristi).
 
Nazadnje urejeno:

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Ker nekaj ur nazaj se je dokazovalo, da železnic praktično nimamo v SLO.
In da zato ne moremo skorajda nič prevažat po tirih.

Ne obračaj besed. Rekel sem in to še sedaj trdim, da se ne da VSE ali vsaj večino robe spravit na železnice

Trdil si, da se v CE ne da pripeljati robe po tirih.
Sorry, ampak se da.
In zato nihče ne rabi fakulete za logistiko.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
KSZ...

Tovornjakov na Slovenskih cestah je ogromno, kdor ne verjame naj si malo ogleda počivališče Lukovica na AC LJ-MB. Med vikendom se na tem počivališču kar tare tovornjakov.

Marsikaj bi se dalo spraviti na železnice, če bi se le hotelo. Seveda rabimo potem tudi lokalen razvoz po cesti.

Resnični problem železnice so oprtni vlaki, ker naši predori in mostovi niso prilagojeni na ta način transporta. Mislim pa da investicije niso tako ogromen, da tega nebi mogli izvesti v naslednjih 5 letih.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Ker nekaj ur nazaj se je dokazovalo, da železnic praktično nimamo v SLO.
In da zato ne moremo skorajda nič prevažat po tirih.

Ne obračaj besed. Rekel sem in to še sedaj trdim, da se ne da VSE ali vsaj večino robe spravit na železnice

Trdil si, da se v CE ne da pripeljati robe po tirih.
Sorry, ampak se da.
In zato nihče ne rabi fakulete za logistiko.

Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Glej...enkrat sem že napisal...se strinjam s tem, da bi vse sterali na vlake. Druga stvar pa je, kako to v preljubi SLO to izvedit? Najlaže je rečt..."vsi morajo na vlake, ker je na cesti gužva". Koliko infrastrukture imamo v SLO za normalno izvajanje oprtnega transporta? Razloži mi, kako bo neka firma v CE (izključimo Cinkarno, Merkur, Intereuropo, Klasje, Kovintrade in Štore steel, ki imajo lastno železniško povezavo) dobila neko robo? Kje se bo kamion razložil iz vlaka? V CE 100% ne...torej bo moral neko pot opravit po cesti...pa smo zopet tam, ne?

Pa ne mi zraven mešat ladijskega prevoza, ker govorimo izključno o transportu po Evropi z bližnjim vzhodom in Rusijo.

bonk.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Samo ne mi predavat, da je to samo zato, ker ni tirov. Ker so. Samo so v takih razmerah pa res nekonkurenčni.
In več ko bo prometa na cesti, manj bo denarja za železnice (itak bo vse šlo za popravljanje in širjenje cest, ki bodo pa vedno in kar naprej premajhne, ker je problem čisto drugje - da šleparji za uporabo cest plačujejo manj kot pa imajo od tega koristi).

Evo ti odgovor na vse blebetanje v tej temi. Ko se bo pa to uredilo, pa bo MOGOČE drugačna zgodba. Uredilo pa se bo, saj je ravno železnica šibka točka X. panevropskega koridorja, kateri je v interesu tako Slovenije, kot držav bivše Juge in nenazadnje cele EU. Pa ne samo to...v planu je "zamrznitev" financiranja izgradnje novih cestnih tras ravno zaradi vedno večjega razkoraka med cestno in železniško infrastrukturo. In dokler se to ne uredi, prenehajte sanjat o "kamioni na tire" varianti...
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Ker nekaj ur nazaj se je dokazovalo, da železnic praktično nimamo v SLO.
In da zato ne moremo skorajda nič prevažat po tirih.

Ne obračaj besed. Rekel sem in to še sedaj trdim, da se ne da VSE ali vsaj večino robe spravit na železnice

Trdil si, da se v CE ne da pripeljati robe po tirih . Sorry, ampak se da.
In zato nihče ne rabi fakulete za logistiko.

Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Glej...enkrat sem že napisal...se strinjam s tem, da bi vse sterali na vlake. Druga stvar pa je, kako to v preljubi SLO to izvedit? Najlaže je rečt..."vsi morajo na vlake, ker je na cesti gužva". Koliko infrastrukture imamo v SLO za normalno izvajanje oprtnega transporta? Razloži mi, kako bo neka firma v CE (izključimo Cinkarno, Merkur, Intereuropo, Klasje, Kovintrade in Štore steel, ki imajo lastno železniško povezavo) dobila neko robo? Kje se bo kamion razložil iz vlaka? V CE 100% ne ...torej bo moral neko pot opravit po cesti...pa smo zopet tam, ne?

Pa ne mi zraven mešat ladijskega prevoza, ker govorimo izključno o transportu po Evropi z bližnjim vzhodom in Rusijo.

bonk.gif

Prav imaš!
bonk.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Samo ne mi predavat, da je to samo zato, ker ni tirov. Ker so. Samo so v takih razmerah pa res nekonkurenčni.
In več ko bo prometa na cesti, manj bo denarja za železnice (itak bo vse šlo za popravljanje in širjenje cest, ki bodo pa vedno in kar naprej premajhne, ker je problem čisto drugje - da šleparji za uporabo cest plačujejo manj kot pa imajo od tega koristi).

Evo ti odgovor na vse blebetanje v tej temi. Ko se bo pa to uredilo, pa bo MOGOČE drugačna zgodba. Uredilo pa se bo, saj je ravno železnica šibka točka X. panevropskega koridorja, kateri je v interesu tako Slovenije, kot držav bivše Juge in nenazadnje cele EU. Pa ne samo to...v planu je "zamrznitev" financiranja izgradnje novih cestnih tras ravno zaradi vedno večjega razkoraka med cestno in železniško infrastrukturo. In dokler se to ne uredi, prenehajte sanjat o "kamioni na tire" varianti...

Zakaj že?
Če nihče ne bo tega zahteval, NIKOLI ne bomo nič rešili.
(Saj res - tega ne obravnavate na fakulteti za logistiko
bonk.gif
).
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Ker nekaj ur nazaj se je dokazovalo, da železnic praktično nimamo v SLO.
In da zato ne moremo skorajda nič prevažat po tirih.

Ne obračaj besed. Rekel sem in to še sedaj trdim, da se ne da VSE ali vsaj večino robe spravit na železnice

Trdil si, da se v CE ne da pripeljati robe po tirih . Sorry, ampak se da.
In zato nihče ne rabi fakulete za logistiko.

Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Glej...enkrat sem že napisal...se strinjam s tem, da bi vse sterali na vlake. Druga stvar pa je, kako to v preljubi SLO to izvedit? Najlaže je rečt..."vsi morajo na vlake, ker je na cesti gužva". Koliko infrastrukture imamo v SLO za normalno izvajanje oprtnega transporta? Razloži mi, kako bo neka firma v CE (izključimo Cinkarno, Merkur, Intereuropo, Klasje, Kovintrade in Štore steel, ki imajo lastno železniško povezavo) dobila neko robo? Kje se bo kamion razložil iz vlaka? V CE 100% ne ...torej bo moral neko pot opravit po cesti...pa smo zopet tam, ne?

Pa ne mi zraven mešat ladijskega prevoza, ker govorimo izključno o transportu po Evropi z bližnjim vzhodom in Rusijo.

bonk.gif

Prav imaš!
bonk.gif

Greva lepo počasi...očitno je bliskovita hitrost razmišljanja normalnega odraslega človeka zate hudo prehitra...

Poglejmo zgodovino našega pogovora:

1. "Kamioni delajo zgago na cestah"
2. "Dajmo jih na tire!"
3. Jaz: "To ni tako enostavno."
4. Vi: "Itak da je."
5. Jaz: "Ne ni, ker ni infrastrukture za izvajanje oprtnega transporta." Do tu smo se pogovarjali o tem, da je varianta "kamion na tire" v SLO nemogoča.
6. Ti napišeš, da v CE lahko vse pripeljemo s kontejnerji na kontejnerski terminal na Kidričevo in da jaz trdim,da po SLO ni možno prevažat robe po tirih...mi citraš, kje sem jaz to napisal? Napisal sem le, da v SLO ne moremo izvajat oprtnega transporta (v tej meri, kot vi želite), ne pa da ne moremo vozit robe po tirih...

Sva si sedaj vsaj približno na jasnem?