Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Samo ne mi predavat, da je to samo zato, ker ni tirov. Ker so. Samo so v takih razmerah pa res nekonkurenčni.
In več ko bo prometa na cesti, manj bo denarja za železnice (itak bo vse šlo za popravljanje in širjenje cest, ki bodo pa vedno in kar naprej premajhne, ker je problem čisto drugje - da šleparji za uporabo cest plačujejo manj kot pa imajo od tega koristi).
Evo ti odgovor na vse blebetanje v tej temi. Ko se bo pa to uredilo, pa bo MOGOČE drugačna zgodba. Uredilo pa se bo, saj je ravno železnica šibka točka X. panevropskega koridorja, kateri je v interesu tako Slovenije, kot držav bivše Juge in nenazadnje cele EU. Pa ne samo to...v planu je "zamrznitev" financiranja izgradnje novih cestnih tras ravno zaradi vedno večjega razkoraka med cestno in železniško infrastrukturo. In dokler se to ne uredi, prenehajte sanjat o "kamioni na tire" varianti...
Zakaj že?
Če nihče ne bo tega zahteval, NIKOLI ne bomo nič rešili.
(Saj res - tega ne obravnavate na fakulteti za logistiko).
Torej je zate izgradnja infrastrukture potrebne za to enotedenski projekt? Punca, daj se zresni...
Drugače pa prosim, da nehaš nekaj na pamet pisat in podaš REALNE rešitve, ne pa da samo kritiziraš. Zagotovo te bo slovenska logistična in prometna smetana vesela...