Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Za tovornjake bi jo morali kvečjemu povečat ...Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
dvomim da jo bodo zmanjsali
in kaj ti s tem pridobis?
A bo manj prometa ali bo prakticno vse drazje?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Za tovornjake bi jo morali kvečjemu povečat ...Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
dvomim da jo bodo zmanjsali
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zakaj že?Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Briga me za cestnine drugod. Edina logika je cestnina, sorazmerna z obremenitvijo oz. škodo. Tu pa je faktor tak, kot sem ga napisal. In prav bi bilo, da je tak tudi v resnici.
OK, to je tvoj pogled...zdaj pa na zadevo poglej še z realnega nivoja...
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ne razumeš, kaj? Če postane »just in time« dražji od skladiščenja malo večje količine zadev ali pa začenja resno omejevati proizvodnjo, ga bodo podjetja zavrgla v prvih petih minutah in sama zgradila skladišča. Jim sploh ne bo potrebno tega povedat. Kaj misliš, da nimajo »bean counterjev«?
Ni treba. Važno je razmerje avto-kamion. Lahko je recimo 1 cent : 300€. Ali 2 : 600 ... Toliko, da je na koncu v cestninski blagajni enako denarja kot zdaj. Le da ga veliiiiiko večino pripevajo tisti, ki tudi naredijo veliiiiiko večino škode in gneče.Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zakaj že?Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Briga me za cestnine drugod. Edina logika je cestnina, sorazmerna z obremenitvijo oz. škodo. Tu pa je faktor tak, kot sem ga napisal. In prav bi bilo, da je tak tudi v resnici.
OK, to je tvoj pogled...zdaj pa na zadevo poglej še z realnega nivoja...
76.500€ za MB-CE?
ne me v smeh spravljat. napiši mi en produkt iz trgovine, za katerega to drži ...Citat:
Uporabnik mitja pravi:morda se ne zavedaš da cena transporta za nekatere artikle znaša tudi do 60% cene artikla...
Zobotrebci, prtički, papir....Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
ne me v smeh spravljat. napiši mi en produkt iz trgovine, za katerega to drži ...Citat:
Uporabnik mitja pravi:morda se ne zavedaš da cena transporta za nekatere artikle znaša tudi do 60% cene artikla...
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Zobotrebci, prtički, papir....Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
ne me v smeh spravljat. napiši mi en produkt iz trgovine, za katerega to drži ...Citat:
Uporabnik mitja pravi:morda se ne zavedaš da cena transporta za nekatere artikle znaša tudi do 60% cene artikla...
Točno tako. Samo nakladanje.Citat:
Uporabnik tis pravi:
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Zobotrebci, prtički, papir....Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
ne me v smeh spravljat. napiši mi en produkt iz trgovine, za katerega to drži ...Citat:
Uporabnik mitja pravi:morda se ne zavedaš da cena transporta za nekatere artikle znaša tudi do 60% cene artikla...
Sploh ni res!
Koliko papirja gre na en šleper? Koliko je to vredno?
Koliko stane transport tega papirja npr. iz I do SI?
Citat:
Uporabnik kvapazdej pravi:
Tukaj vas je ene par, ki razmišljate samo o svoji riti in bi kar ukinili tovorni promet. Če bi se nenapovedano to zgodilo samo za en dan in bi ostali brez svežega kruha in mleka, bi spet popi*devali, kakšna krivica se vam godi. A mislite, da so ceste narejene samo za osebne avtomobile? Da boste vi svoje lene riti prevažali iz kraja v kraj po nepotrebnem? Ceste so prvenstveno namenjen transportu tovora in so tako tudi konstruirane. Prevoz oseb bi moral biti samo majhen del vsega transporta. Žal je ravno obratno. Na cestah je največ osebnih vozil, v katerih se vozi samo voznik. Takim bi bilo treba nabit cestnino za 500%. Kar zamislite si, koliko opravite nepotrebnih voženj. Zakaj se je treba vozit v službo 50 ali več km daleč? Niste sposobni najti službo v svojem kraju? Seveda ne, tam vas poznajo in ne boste dobili službe. Zakaj ne uporabljate javnih prevozov? Železnica ali avtobus vam ne paše, kajne. Kdo bo pa vohal znoj sopotnikovJa, seveda, treba je vsem pokazat, da znate vozit osebni avto in da imate najnovejšo kripo nemške izdelave.
Prepoved vožnje za tovorna vozila nad 7,5t med vikendi, je le ena od cvetk, ki so se jih izmislili egoisti, ki niso mogli v eni uri od morja do Ljubljane in je posledica zgodovinskih dejstev. Včasih so imela tovorna vozila 5 ali 6 KM/t, zato so se vlekli v Črni Kal kot megla, iz auspuha pa se je kadilo kot iz ljubljanske toplarne. Zdaj imajo tovorna vozila vsaj 10 KM/t, zračno vzmetenje, ABS, en kup elektronike in se lahko peljejo skoraj v vsak klanec s polno hitrostjo. Zakonodajalec bi moral predpisat vsaj 20 KM/t in ukinit prepoved, saj oviranja prometa nebi bilo več. Za kamione bi lahko na avtocestah dvignili največjo hitrost na 100 km/h, pa ne bilo nobenih zastojev več. Italijani so še večji bedaki. Pred Milanom so vsa tovorna vozila spravili na en pas avtoceste, kjer se pomikajo 40 km/h, ostala pasova pa sta prazna, oz rezervirana za gospodo, ki se ji mudi na žurko ali domov (preverjeno pred dvema tednoma, ob 22.30).
Citat:
Uporabnik kvapazdej pravi:
...Prevoz oseb bi moral biti samo majhen del vsega transporta. Žal je ravno obratno. Na cestah je največ osebnih vozil, v katerih se vozi samo voznik. ...