Spet krivi tovornjakarji...

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
dvomim da jo bodo zmanjsali
smirk-1.gif
Za tovornjake bi jo morali kvečjemu povečat ...





in kaj ti s tem pridobis?
A bo manj prometa ali bo prakticno vse drazje?
 

gonilnik

gps navigator
23. jul 2007
650
8
18
50
Pred enim tednom se z busom peljem od Lenarta proti Gornji Radgoni.Pa pred seboj zagledam tri tovornjake.Dva z mađarsko tablico in enega z slovensko.Pa gre naš prehitevat mađara,pa onadva po gasi.Komaj komaj je enega prehitel in ko ga je, je stopil na zavoro.In tedaj se je začelo.
Prednji mađar pelje zlo počasi pa ga naš misli it prehitevat pa da po gasi,tako da se je pol naš vozil po levem pasu in to v ovinke na napregledni cestizadnji mu je bliskal z lučmi pa nazaj na desno špuro ga nista spustila ker ko je zmanjšal hitrost da bi se vrnil na desno sta zmanjšala tudi onadva tak da so se vmes 2x celo ustavili.
Ne upam si predstavljat kaj bi bilo če bi takrat pripeljal nasproti kakšen osebni avto ali tovornjak.Na srečo ravno takrat ni blo dost prometa.
Pa še nekajkrat se mi je zgodilo da se mi je tovornjak prilepil na rit avta(dobesedno)Omejitev 50kmh jaz se peljem 60 on pa mi bliska in trobi naj pospešim.Čeprav sem miren voznik mi je skoraj počil film.Zmanjšal sem na 50 khm odprl okno in mu pokazal en prst(lahko si mislite kerega)
evil.gif

Ah ja domžalčan če se pri nas zgodi na magistralki prometna je skoraj vedno vključen tovornjak zraven(čeprav vedno niso krivi)in v roku ene ure nastanejo 20km kolone (spet samih tovornjakov) in tudi zato jih pri nas ne vidimo radi na cestah.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Briga me za cestnine drugod. Edina logika je cestnina, sorazmerna z obremenitvijo oz. škodo. Tu pa je faktor tak, kot sem ga napisal. In prav bi bilo, da je tak tudi v resnici.

OK, to je tvoj pogled...zdaj pa na zadevo poglej še z realnega nivoja...
Zakaj že?

76.500€ za MB-CE?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Tovornjakarje je treba totalno zatreti. Lepo bi se morali podražiti stroški transporta, za kakšnih 500 %.
Seveda bi najprej višje cene transporta vkalkulirali v končne cene artiklov, ki jih tovornjaki prevažajo.
Kmalu pa bi naročniki in prejemniki prevozov ugotovili, da ob takšni ceni obstajajo tudi alternative transporta.
Morda to, da pozabijo just in time dobave in zopet aktivirajo kakšno skladišče, naročijo večji kontigent robe, morda po železnici.
Nekateri bi raje naročali robo bližje, drugi je sploh ne bi naročali in bi kupovali od lokalnih posrednikov.

Glavna "prednost" tovornjakarjev -možnost prevoza manjših količin, kjer koli in kadar koli (v primerjavi z vlakom) - bi postala predraga in nepotrebna.

Vedno gre za oceno stroškov
smile-1.gif
Trenutno so pač tovornjaki za mnoga podjetja cenovno najbolj ugodna opcija prevoza. Ni pa nujno, da bo tako ostalo. Sicer naša sifilitična država ne bo povišala cen, saj trepeta pred protesti združenja, ki ga vodi fotr "največjega SLO playboya". Bodo pa za to poskrbele višje cene goriva.

Aja, še o tistem tovoranjakarskem lobiju. V Jugi bi to lepo poštimali. Prvi tovornjak na cestni zapori bi doživel soočenje s tankom. Ostali bi zbežali hitreje, kot so prišli. Organizatorja pa bi UDBA razbila v sto koscev. Ne morem reči, da nisem naklonjen takšnemu ravnanju. Včasih ga skoraj pogrešam.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
A je res vredno oz. bi res toliko pridobili s tem, ko bi spokali vse tovornjake s cest? Hudo dvomim. Res znao biti včasih nadležni, posebej v SV koncu SLO, ampak če razmišljamo realno...sprememb v SLO ne bo nikoli.

Ukinit just in time? Ja pa dajmo ukinit še črtne kode...pa palete...pa viličarje... Just in time je pač trend, dober trend. Pozna kdo, kako deluje VW v Wolfsburgu? Koliko se zmanjšajo stroški poslovanja z delujočim "just in time"? Povejte enemu takšnemu podjetju, da naj zgradijo skladišče...pojedo vas.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Ne razumeš, kaj? Če postane »just in time« dražji od skladiščenja malo večje količine zadev ali pa začenja resno omejevati proizvodnjo, ga bodo podjetja zavrgla v prvih petih minutah in sama zgradila skladišča. Jim sploh ne bo potrebno tega povedat. Kaj misliš, da nimajo »bean counterjev«?
bonk.gif


PS. GM je imel letos srečo, da nimajo vse na ta sistem in se je UAW lepo obrisal pod nosom, ko so hoteli izsiljevati. Še na borzi so jih nagradili z višanjem delnice za to. So pa zato pri Fordu in Chryslerju bolj tenko piskali.
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
sedaj pa klobasate že ene velike neumnosti....ukinit just in time (komaj se šele dobro prijema, in ne veste sploh koliko logistike je potrebno za izpeljavo tega projekta), vi bi ga pa kar ukinili..(btw..kako bi ga pa sploh ukinili...mogoče v ustavo napisat da je prepovedana uporaba sistema just in time vsem podjetjem??...to je politika podjetja ne pa države)

SJTV1
saj po domače te razumem, ampak s takimi predlogi, ki jih daješ te poje že vsak srednješolski prometnik...(kej so šele doktorji
smile-1.gif
)
morda se ne zavedaš da cena transporta za nekatere artikle znaša tudi do 60% cene artikla...

mene bolj skrbijo dejstva da se podjetja raje odločajo da bodo transportirala lokomotive z antonov 124 (to je letalo), zadnjič so neke robotske roke vozili z letalom.....aja pa še ena cvetka sistema just in time....(očitno je čas veliko bolj pomemben in upraviči stroške letala...z vlakom bi se stvar zavlekla in pač lokomotiva ne bi bila v eksploataciji in dinarčkov tudi ne

torej tudi revoz iz nm, ki dela avtomobilčke deluje na principu just in time...no in par let nazaj se je zgodil en čuden ''incident'' ki ga verjetno ne bo razumel nihče ki nima opravka v logistiki...kamion je zaradi zastojev na cesti (snežilo je) nekje na meji francije obstal in blago je zamujalo že en dan in pol..(zaloge ki so seveda minimalne so šle h koncu) in grozilo je da bo celotna proizvodnja obstala...in rešitev je bila ta do so poslali helikopter po blago vse do kamiona...naložili pa so neke knjigice...v gavnem papije...in ne boste vrjeli da je ceneje če se zgodi to parkrat na leto kot pa imeti 20 palet te robe v skladišču
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ne razumeš, kaj? Če postane »just in time« dražji od skladiščenja malo večje količine zadev ali pa začenja resno omejevati proizvodnjo, ga bodo podjetja zavrgla v prvih petih minutah in sama zgradila skladišča. Jim sploh ne bo potrebno tega povedat. Kaj misliš, da nimajo »bean counterjev«?
bonk.gif

Vi ne razumete, kako kompleksen problem je to. Najlaže je rečt "kamione na železnico". Lepo. Kaj pa praksa? Tega v SLO še dooooolgo ne bo...če sploh bo kdaj. Prvič zaradi nenormalno nizkih stroškov kamionskega prevoza, drugič zaradi slabe železniške infrastrukture, tretjič zaradi hitrosti in četrtič zaradi (ne)dostopnosti.

Ukinjanje "just in time" dobave...a sploh veste kaj klobasate? Takšna izjava se lahko primerja z...mah niti ne vem s čim... Dejstvo je, da je "just in time" za podjetje in dobavitelje, ki vedo, kako to "furat" nekaj najboljšega. To se ne bo ukinilo...nasprotno...skoraj vsa podjetja stremijo k uvedbi tega.

Poviševanje cestnine...poglejmo avstrijski primer. Imeli so enake plane...s hudo cestnino so želeli tranzit preusmeriti na okoliške države, predvsem Švico. In kaj se je zgodilo? EU jim je naložila še znižanje cestnine...posledično se je na cesti znajdlo še več kamionov. Ampak oni so ubrali drugo smer...omejitve glede hitrosti in časa vožnje ter okoljevarstvene zahteve, ki so marsikaterega prevoznika v tranzitu Španija, Francija in naprej na recimo Poljsko prisilila na obvoz Avstrije, dostikrat tudi preko Slovenije. Mogoče bi tudi mi lahko malce razmišljali v tej smeri. V smeri "tranzit na vagone" pa lahko začnemo razmišljat, ko bomo imeli osnovne pogoje za to.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Briga me za cestnine drugod. Edina logika je cestnina, sorazmerna z obremenitvijo oz. škodo. Tu pa je faktor tak, kot sem ga napisal. In prav bi bilo, da je tak tudi v resnici.

OK, to je tvoj pogled...zdaj pa na zadevo poglej še z realnega nivoja...
Zakaj že?

76.500€ za MB-CE?
Ni treba. Važno je razmerje avto-kamion. Lahko je recimo 1 cent : 300€. Ali 2 : 600 ... Toliko, da je na koncu v cestninski blagajni enako denarja kot zdaj. Le da ga veliiiiiko večino pripevajo tisti, ki tudi naredijo veliiiiiko večino škode in gneče.

@mac: podražitve bi bile nizke, ker je transpiort (kot sem že napsial, pa v svoji ljubezni do kamionarjev bereš le, ker se ti zljubi) majhen del cene. Par % dvaržjo robo bom pa preživel, če bo to pomenilo, da so cestnine tako drage, da gre tranzit na železnico.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mitja pravi:morda se ne zavedaš da cena transporta za nekatere artikle znaša tudi do 60% cene artikla...
ne me v smeh spravljat. napiši mi en produkt iz trgovine, za katerega to drži ...
Zobotrebci, prtički, papir....

Sploh ni res!

Koliko papirja gre na en šleper? Koliko je to vredno?
Koliko stane transport tega papirja npr. iz I do SI?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik tis pravi:
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mitja pravi:morda se ne zavedaš da cena transporta za nekatere artikle znaša tudi do 60% cene artikla...
ne me v smeh spravljat. napiši mi en produkt iz trgovine, za katerega to drži ...
Zobotrebci, prtički, papir....

Sploh ni res!

Koliko papirja gre na en šleper? Koliko je to vredno?
Koliko stane transport tega papirja npr. iz I do SI?
Točno tako. Samo nakladanje.
Večina cene je tako ali tako marža trgovcev in posrednikov ...
Me prav zanima (resno), če je v štacunah kak produkt, kjer je stroškov prevoza za več kot 10% ...
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Naprimer stiropor, ki je zelo lahek in poceni. Imaš lahko polno naložen šleper, pa je vseeno na njem le par ton materiala.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
V Avstrijski stajerski kjer so znani po jaboljkah, so v precej tezkerm polozaju pridelovalci ker se jim cenovno ne izide jabolka posiljat v zgornjo Avstrijo in na Tirolsko pra zaradi visoke cene prevoza katere 1/3 nanese cestnina.
 

kvapazdej

Pripravnik
9. okt 2007
120
0
16
Tukaj vas je ene par, ki razmišljate samo o svoji riti in bi kar ukinili tovorni promet. Če bi se nenapovedano to zgodilo samo za en dan in bi ostali brez svežega kruha in mleka, bi spet popi*devali, kakšna krivica se vam godi. A mislite, da so ceste narejene samo za osebne avtomobile? Da boste vi svoje lene riti prevažali iz kraja v kraj po nepotrebnem? Ceste so prvenstveno namenjen transportu tovora in so tako tudi konstruirane. Prevoz oseb bi moral biti samo majhen del vsega transporta. Žal je ravno obratno. Na cestah je največ osebnih vozil, v katerih se vozi samo voznik. Takim bi bilo treba nabit cestnino za 500%. Kar zamislite si, koliko opravite nepotrebnih voženj. Zakaj se je treba vozit v službo 50 ali več km daleč? Niste sposobni najti službo v svojem kraju? Seveda ne, tam vas poznajo in ne boste dobili službe. Zakaj ne uporabljate javnih prevozov? Železnica ali avtobus vam ne paše, kajne. Kdo bo pa vohal znoj sopotnikov
bonk.gif
Ja, seveda, treba je vsem pokazat, da znate vozit osebni avto in da imate najnovejšo kripo nemške izdelave.

Prepoved vožnje za tovorna vozila nad 7,5t med vikendi, je le ena od cvetk, ki so se jih izmislili egoisti, ki niso mogli v eni uri od morja do Ljubljane in je posledica zgodovinskih dejstev. Včasih so imela tovorna vozila 5 ali 6 KM/t, zato so se vlekli v Črni Kal kot megla, iz auspuha pa se je kadilo kot iz ljubljanske toplarne. Zdaj imajo tovorna vozila vsaj 10 KM/t, zračno vzmetenje, ABS, en kup elektronike in se lahko peljejo skoraj v vsak klanec s polno hitrostjo. Zakonodajalec bi moral predpisat vsaj 20 KM/t in ukinit prepoved, saj oviranja prometa nebi bilo več. Za kamione bi lahko na avtocestah dvignili največjo hitrost na 100 km/h, pa ne bilo nobenih zastojev več. Italijani so še večji bedaki. Pred Milanom so vsa tovorna vozila spravili na en pas avtoceste, kjer se pomikajo 40 km/h, ostala pasova pa sta prazna, oz rezervirana za gospodo, ki se ji mudi na žurko ali domov (preverjeno pred dvema tednoma, ob 22.30).
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kvapazdej pravi:
Tukaj vas je ene par, ki razmišljate samo o svoji riti in bi kar ukinili tovorni promet. Če bi se nenapovedano to zgodilo samo za en dan in bi ostali brez svežega kruha in mleka, bi spet popi*devali, kakšna krivica se vam godi. A mislite, da so ceste narejene samo za osebne avtomobile? Da boste vi svoje lene riti prevažali iz kraja v kraj po nepotrebnem? Ceste so prvenstveno namenjen transportu tovora in so tako tudi konstruirane. Prevoz oseb bi moral biti samo majhen del vsega transporta. Žal je ravno obratno. Na cestah je največ osebnih vozil, v katerih se vozi samo voznik. Takim bi bilo treba nabit cestnino za 500%. Kar zamislite si, koliko opravite nepotrebnih voženj. Zakaj se je treba vozit v službo 50 ali več km daleč? Niste sposobni najti službo v svojem kraju? Seveda ne, tam vas poznajo in ne boste dobili službe. Zakaj ne uporabljate javnih prevozov? Železnica ali avtobus vam ne paše, kajne. Kdo bo pa vohal znoj sopotnikov
bonk.gif
Ja, seveda, treba je vsem pokazat, da znate vozit osebni avto in da imate najnovejšo kripo nemške izdelave.

Prepoved vožnje za tovorna vozila nad 7,5t med vikendi, je le ena od cvetk, ki so se jih izmislili egoisti, ki niso mogli v eni uri od morja do Ljubljane in je posledica zgodovinskih dejstev. Včasih so imela tovorna vozila 5 ali 6 KM/t, zato so se vlekli v Črni Kal kot megla, iz auspuha pa se je kadilo kot iz ljubljanske toplarne. Zdaj imajo tovorna vozila vsaj 10 KM/t, zračno vzmetenje, ABS, en kup elektronike in se lahko peljejo skoraj v vsak klanec s polno hitrostjo. Zakonodajalec bi moral predpisat vsaj 20 KM/t in ukinit prepoved, saj oviranja prometa nebi bilo več. Za kamione bi lahko na avtocestah dvignili največjo hitrost na 100 km/h, pa ne bilo nobenih zastojev več. Italijani so še večji bedaki. Pred Milanom so vsa tovorna vozila spravili na en pas avtoceste, kjer se pomikajo 40 km/h, ostala pasova pa sta prazna, oz rezervirana za gospodo, ki se ji mudi na žurko ali domov (preverjeno pred dvema tednoma, ob 22.30).

Na, ti si pa usekal v drugo skrajnost...
uf-1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Da kruh peljejo s Primorske vsak dan recimo v Lendavo, je debilnost. Zato pa so se vedno postavljale pekarne, ki so pokrivale določeno georafsko področje. Zato baje tudi dajemo iz svojih žepov lepe denarce kmetom.

Ker si toliko za transport... Zakaj vraga potem ne uvažamo pšenice iz Ukrajine recimo. Pa mleka. Saj je cenejše od našega. Veš koliko bi prihranili, ker ne bi bilo več potrebno dodeljevat subvencij, pa čistejše okolje bi imeli, ker ga kmetje ne bi več svinjali. Pa gozd bi se lepo razraščal,pa nobeden ne bi več jamral ob poplavah ali točah.
evil.gif


No rešil sem problem kmetijstva v Sloveniji. Vsi kmetje naj prodajo zemljo pa mehanizacijo in naj postanejo avtoprevozniki.
bonk.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik kvapazdej pravi:

...Prevoz oseb bi moral biti samo majhen del vsega transporta. Žal je ravno obratno. Na cestah je največ osebnih vozil, v katerih se vozi samo voznik. ...




Ti pa že dolgo nisi pomolil noska iz Ljubljanskega kotla, ne?



V SLO je OGROMNO kamionskega prevoza, kar je jasno vsakemu, ki se vsaj malo pelje po štajeskih cestah (oziroma blizu pomembnejšim mejnim prehodom) - nepregledne kolone parkiranih šleparjev.press. Je pa jasno, da teh šleparjev ni veliko videti v spalnih naseljih, ki jih je LJ polna (zakaj, pa sam premisli).



Zakaj pri nas tovorni promet tako noro narašča? Zato, ker je transport čez našo deželico veliko cenejši kot čez AUT (razlogi so napisani zgoraj). Poleg tega ni pri nas praktično nobenega nadzora - nobenih kifeljčkov, ki bi srali s tehnično izpravnostjo vozil (zato imajo vsi ukrainski/romunski/slovaški šleperji v nulo zlizane gume - zakaj bi si delali brezvezne stroške, če ni treba?) ali z nekimi (ne bodi jih treba) obveznimi počitki. Skratka - prihranki, kamor koli pogledaš. In to ne majhni (strošek goriva ali cestnin ni nič v primerjavi s tem, da mi mora kamion - skupaj s šoferjem - stati nekaj ur zaradi nekega počitka).



BTW - Se strinjam s stališčem SJTV1 (okoli tega, da naj stroške nosi tisti, ki jih dela - ne morem verjet, da se midva strinjava
smile-1.gif
).



Še to: JIT ni noben problem delati tudi z železnico. Še veliko lažje, ker je manj podvržena raznim "obveščamo vas, da je severna LJ obvoznica zaprta zaradi prometne nesreče" eventom.
 
Nazadnje urejeno: