spet goljufajo???

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Si pa cepljen res. Da je predpredorom rdeča luč te moti, da je pa predor poln pacientov, ki se bojijo za 2 kvadratna metra pleha je pa v redu. V končni fazi glede na razmere si sigurno lahko rdečo luč pred predorom videl pravočasno, medtem ko pacientov v predoru nebi mogel videti v istem času.
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
koga bo pa motilo, ko bo enkrat nekdo priletel vanj iz takega ali drugačnega razloga? a si neumen ali se samo delaš takega?
člen 24. ZVCP 11. odsek:
11. odstavni pas je vzdolžni del cestišča, ki je od vozišča ločen z robno črto, na katerem ni dovoljen promet in je namenjen ustavitvi vozil v sili;
radarsko vozilo pa definitivno ni ustavitev v sili, prav tako ne ustavitev s provido - in ne niso me dobili ne na prvega ne na slednjega... sem pa že opazoval folk, ki je bremzal na 60, ker je na odstavnem pasu stala provida z enim hudim prekrškarjem (verjetno je 155 peljal
stupid-1.gif
Pa kaj zdaj meni te člene citiraš? Če te tako moti ustavljeno vozilo na odstavnem pasu, pa ukrepaj, ko si tako vešč zakona. Prijavi kršitelje ustreznim organom na primer. Mene pač tam radarji ne motijo, kakor me tudi ne moti pokvarjen tovornjaki ali pa ustavljen avto s počeno gumo.
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Si pa cepljen res. Da je predpredorom rdeča luč te moti, da je pa predor poln pacientov, ki se bojijo za 2 kvadratna metra pleha je pa v redu. V končni fazi glede na razmere si sigurno lahko rdečo luč pred predorom videl pravočasno, medtem ko pacientov v predoru nebi mogel videti v istem času.

Še en fovšljivc
hysterical-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kaj pa praviš o ustavljanju pred tunelom na voznem pasu v slabi vidljivosti pri rdeči luči? Varno?

Ja, gotovo bolj kot pa v predoru v slabi vidljivosti, v katerega greš skozi rdečo luč.
V predoru je bila vidljivost dobra, saj tam nista padali dež in toča, pa tudi podlaga je bila bolj suha in manj spolzka kot zunaj.
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Citat:
Uporabnik synthman pravi:V predoru je bila vidljivost dobra, saj tam nista padali dež in toča, pa tudi podlaga je bila bolj suha in manj spolzka kot zunaj.

Kolikšna pa je bila vidljivost pred predorom?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik safet_susic pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:V predoru je bila vidljivost dobra, saj tam nista padali dež in toča, pa tudi podlaga je bila bolj suha in manj spolzka kot zunaj.

Kolikšna pa je bila vidljivost pred predorom?
V hudem nalivu in toči je vidljivost slaba, cesta pa spolzka.

Ampak zanimivo. Policaj pravi, da je v nalivu in toči ustavljanje na odstavnem pasu smrtno nevarno, medtem ko za ustavljanje v istih razmerah na voznem pasu, (res da pred rdečo lučjo) ne vidi nobene nevarnosti.
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
V hudem nalivu in toči je vidljivost slaba, cesta pa spolzka.

Ne zanima me splošno, ampak za točno določeno situacijo. Pa ne v stilu "slaba" ali "zelo slaba", ampak na primer "zmanjšana je bila na 1000 metrov" ipd.

Sicer pa po čem zdaj ti sklepaš, da policaj ne vidi nevarnosti pri ustavljanju pred rdečo lučjo pred tunelom?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik safet_susic pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
V hudem nalivu in toči je vidljivost slaba, cesta pa spolzka.

Ne zanima me splošno, ampak za točno določeno situacijo. Pa ne v stilu "slaba" ali "zelo slaba", ampak na primer "zmanjšana je bila na 1000 metrov" ipd.

Sicer pa po čem zdaj ti sklepaš, da policaj ne vidi nevarnosti pri ustavljanju pred rdečo lučjo pred tunelom?

Kolikšna je bila vidljivost v tistem trenutku na tistem mestu vedo samo tisti, ki so se tedaj nahajali tam, oni so pa ocenili, da ob takih razmerah ne morejo nadaljevat z vožnjo in so ustavili. Ustavili so pa na v tistem trenutku najbolj preglednem (in varnem) delu vozišča. Ko so se vozne razmere poboljšale so pa odpeljali, saj policija tud zelo hitremu prihodu ni nobenega več našla tam.

In kaj bi ti pomenilo, če bi recimo napisal da je bila vidljivost 20m? Da se je na 19 m vidlo kristalno jasno, na 21m pa nič?
Ali mogoče da so vsi vozili tako, da je bla njihova zavorna pot 20 m?
Jaz ve tej zgodbi vidim daleč največjo ogrožanje varnosti v ustavljanju pred rdečo lučjo. Tam je bla možnost naleta najbolj verjetna. Tud vožnja v nasprotno smer po AC V TEH OKOLIŠČINAH ni ogrožala nikogar, Ni bilo nobene možnosti, da bi kdo pripeljal iz predora, saj so vsi stali pred izhodom.
Če koga kaznovat, potem bi bilo prvo za kaznovat tistega, ki je prižgal rdeč semafor.

Po tem dogodku sem že nekajkrat zapeljal v predor in sred predora dohitel ustavljeno vozilo in sem moral ustavit za njim. Ampak NIKOLI ni na vhodu gorela rdeča luč, vedno je le UTRIPALA rumena. Zakaj razlika, nekje rdeča, drugje utripajoča rumena?
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Rdeča pred tunelom je zato, da te opozori, da MORAŠ ustaviti pred predorom, ker je notri nekaj, česar ne želiš biti del tistega.
Utripajoča rumena pa opozarja na možnost nesreče, naleta zaradi spolzkega cestišča (ponavad je rumena vedno, kadar pada dež...).

Mi razjasniš tole:

Kaj hitreje opaziš? Rdečo luč pred tunelom (katera je xy metrov nad vozilom), ali rdečo štop lampo na avtomobilu?

Zanimiva mi je pa tale fotka
60179051.jpg
.
Dež tu ne pada direktno na kamero, na prednjo šipo avtomobila pa pada, in je vidljivost zato v avtu, ko se voziš, dost slabša.
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Vsi ki se pritožujete nad, na vsake kvatre, parkiranemu avtu na odstavnem pasu želim en lep izlet do BG naprimer ,pa boš videl kako te bodo slikal povsod s podvozev, nadvozev, parkingov in avtomobilov. Če pa ne želite it na jug pa pojdite v F al pa E pa boste tam videli kako je policaj na hiši ki stoji ob cesti in obvešča prjatle kake 5 km kasneje na črpalki al izvozu. Tako da fantje nadite se (navadimo se) da če hočeš kaj prišparat raje vozite-mo po omejitvah +- 10km/h.
lp
r
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Rdeča pred tunelom je zato, da te opozori, da MORAŠ ustaviti pred predorom, ker je notri nekaj, česar ne želiš biti del tistega.
Utripajoča rumena pa opozarja na možnost nesreče, naleta zaradi spolzkega cestišča (ponavad je rumena vedno, kadar pada dež...).

Mi razjasniš tole:

Kaj hitreje opaziš? Rdečo luč pred tunelom (katera je xy metrov nad vozilom), ali rdečo štop lampo na avtomobilu?
.
V tunelu ni bilo nič takega, da si vozniki ne bi želeli , ali bi bilo nevarno za njih, ampak ravno obratno. Vozniki so želeli v predor.
Not ni blo ne nesreče, ne požara, edino ustavljeni avtomobili (kar ni nič neobičajnega).
Ja, ponavadi je v takih razmerah vedno utripa rumena, in tudi tu bi morala. Zakaj je tu gorela rdeča? Zaradi ustavljenih avtov? Zakaj pa drugje ne gori rdeča zaradi istega vzroka?
Kot pravim, rdeča luč je bila zgrešena in je v teh razmerah predstavljala še največjo nevarnost od vsega.

Kaj hitreje opaziš? Recimo da luč na avtu ker običajno gledaš pred sabo in ne okol po luftu. Oboje pa slabo. A ti iz slike ločiš, kateri bremzajo in kateri imajo samo prižgano luč?
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Če lahko razločim? Lahko: pred tunelom: Peugeot 307 sw (?) ima samo prižgane luči, cisterna bremza..

Vrjamem, da imamo različne poglede, a vseeno.. Zavedati se je treba, da je v tunelu bolj drseča podlaga kot AC in se hitreje zaletiš kot na AC. Res pa je, da v tunelu ne pada dež. Ampak če v križišču gori rdeča luč, boš vseeno zapeljal v križišče (
grims-1.gif
)?

Dejstvo je, da so naredili prekršek. Če se ne strinjava, imava različne poglede. Dejstvo je pa tudi, da jih bo kazen (ko/če policaji ugotovijo, kdo je kdo), kot pa če bi dali avto popravt zaradi nastale škode padajoče toče....
wink-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Če lahko razločim? Lahko: pred tunelom: Peugeot 307 sw (?) ima samo prižgane luči, cisterna bremza..
Pa si prepričan, da cisterna nima zadnjih meglenk prižganih? . Kakšne luči imajo pa tisti v tunelu? Sicer kakor si rekel, v avtu, ko imaš vodo na šipi je vidljivost slabša.

Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Vrjamem, da imamo različne poglede, a vseeno.. Zavedati se je treba, da je v tunelu bolj drseča podlaga kot AC in se hitreje zaletiš kot na AC. Res pa je, da v tunelu ne pada dež. Ampak če v križišču gori rdeča luč, boš vseeno zapeljal v križišče (
grims-1.gif
)?
V dežju in toči je v tunelu manj drseča podlaga in boljša vidljivost. V navadnem križišču so pa razmere povsem drugačne kot semafor na avtocesti, tako da to ni primerljivo. V tunelu ti nihče ne prileti z boka, če greš v rdečo.

Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Dejstvo je, da so naredili prekršek. Če se ne strinjava, imava različne poglede. Dejstvo je pa tudi, da jih bo kazen (ko/če policaji ugotovijo, kdo je kdo), kot pa če bi dali avto popravt zaradi nastale škode padajoče toče....
wink-1.gif
Se strinjava, da so naredili prekršek.
Pa se strinjaš, da s tem prekrškom niso ogrožali nikogar? Če ne, koga?
Pa se strinjaš da so s tem, ko so zapeljali skoz rdečo v predor kljub prekršku postopali bolj varno, kot če bi ustavili zunaj na voznem pasu v dežju in toči ?
Se strinjaš, da je bila rdeča luč nepotrebna in bi morala utripat rumena?
Se strinjaš, da morajo vozniki prilagodit hitrost razmeram na cesti ?
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Kolikšna je bila vidljivost v tistem trenutku na tistem mestu vedo samo tisti, ki so se tedaj nahajali tam, oni so pa ocenili, da ob takih razmerah ne morejo nadaljevat z vožnjo in so ustavili. Ustavili so pa na v tistem trenutku najbolj preglednem (in varnem) delu vozišča. Ko so se vozne razmere poboljšale so pa odpeljali, saj policija tud zelo hitremu prihodu ni nobenega več našla tam.
In kaj bi ti pomenilo, če bi recimo napisal da je bila vidljivost 20m? Da se je na 19 m vidlo kristalno jasno, na 21m pa nič?
Ali mogoče da so vsi vozili tako, da je bla njihova zavorna pot 20 m?
Jaz ve tej zgodbi vidim daleč največjo ogrožanje varnosti v ustavljanju pred rdečo lučjo. Tam je bla možnost naleta najbolj verjetna. Tud vožnja v nasprotno smer po AC V TEH OKOLIŠČINAH ni ogrožala nikogar, Ni bilo nobene možnosti, da bi kdo pripeljal iz predora, saj so vsi stali pred izhodom.
Če koga kaznovat, potem bi bilo prvo za kaznovat tistega, ki je prižgal rdeč semafor.

Po tem dogodku sem že nekajkrat zapeljal v predor in sred predora dohitel ustavljeno vozilo in sem moral ustavit za njim. Ampak NIKOLI ni na vhodu gorela rdeča luč, vedno je le UTRIPALA rumena. Zakaj razlika, nekje rdeča, drugje utripajoča rumena?

Trdil si, da je bila v tunelu boljša vidljivost, kot pred tunelom, kar naj bi po tvoje pomenilo, da je bilo ustavljanje pred tunelom nevarnejše kot v tunelu. Kakšna je bila vidljivost pred tunelom sem te vprašal zato, ker je pomembno, ali je bila ta (sicer zmanjšana) vidljivost še vedno dovolj dobra, da so udeleženci lahko pravočasno opazili rdečo luč oz. ustavljena vozila pred tunelom. Če je bila, potem je tvoja trditev, da bi moral biti kaznovan tisti, ki je rdečo luč na semaforju prižgal, neosnovana. V tunelu se je na voznem pasu nabirala stoječa kolona. Ljudje so zapuščali avtomobile, stali ob njih in si prižigali cigarete. Iz stoječih kolon so se skušali nekateri vključevati na prehitevalni pas. Pred tunelom so nekateri vozili vzvratno nazaj v tunel, nekateri so celo obračali in se vračali po prehitevalnem pasu. Vse to je pomenilo kaotične razmere, ki bi lahko v nesrečnem spletu okoliščin privedle do katastrofe. Da so tuneli v primerih nesreč izredno neprijazno okolje (možnost nekontroliranega širjenja požara, oteževan dostop za reševalce, zmanjšan manevrski prostor itd.), je marsikomu jasno, zato so tudi v primeru posebnih (nevarnih) situacij predvideni določeni varnostni ukrepi. In ob vsem tem ti še vedno:
- obsojaš tistega, ki je v teh kaotičnih razmerah, ob (po mojem mnenju) več kot dovolj dobri zunanji vidljivosti, prižgal rdečo luč na semaforju;
- radarje na odstavnih pasovih po tveganju enačiš s takšno kaotično situacijo;
- se sprašuješ, zakaj se ob enem ustavljenem vozilu v tunelu prižge le utripajoča rumena luč, ob ustavljeni koloni in zastoju, vožnji v nasprotno smer ter voznikih, ki ob se ob vsem tem še prosto sprehajajo naokrog, pa rdeča;
- tistega, ki te na podlagi vseh teh dejstev skuša prepričati, da nimaš prav, obsodiš, da je tipičen Slovenec, ki se zgolj sekira, da nekateri niso imeli stolčenih avtov.

Ma joooj
hysterical-1.gif
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Glede na to, da je nekdo citiral člen, kaj je odstavni pas si je potebno ZVCP pogledati malo bolj obširno, torej:

Avtocesta in cesta, rezervirana za motorna vozila
110. člen

(1) Na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.

(2) V promet na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, se sme voznik vključiti in izključiti le na označenih priključkih.

(3) Vozila, ki že vozijo po smernem vozišču avtoceste ali ceste, rezervirane za motorna vozila, imajo prednost pred vozili, ki se vključujejo v promet na tej cesti.

(4) Voznik, ki se z motornim vozilom vključuje v promet na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, mora voziti po pospeševalnem pasu in se z ustrezno hitrostjo vključiti v promet, pri tem ne sme ovirati ali ogrožati vozil, ki vozijo po njej.

(5) Voznik, ki se izključuje iz prometa na avtocesti ali na cesti, rezervirani za motorna vozila, se mora z vozilom pravočasno pomakniti na desni prometni pas in brez zmanjševanja hitrosti zapeljati na začetek zaviralnega pasu.

(6) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

(7) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, ki ima tri ali več prometnih pasov za promet vozil v eni smeri, smejo vozniki tovornih vozil, katerih največja dovoljena masa presega 3,5 t, in vozniki vozil in skupin vozil, daljših od 7 m, voziti le po dveh prometnih pasovih, ki sta na desni strani smernega vozišča.

(8) Pri vožnji ponoči z zasenčenimi žarometi po avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, ki ima dva ali več prometnih pasov za vožnjo v eno smer, hitrosti ni treba prilagoditi vidni razdalji:
- če so dobro vidne pozicijske luči spredaj vozečega vozila;
- če je rob vozišča oziroma robnega ali odstavnega pasu označen z odsevniki za označevanje poteka ceste;
- če so pričakovane ovire pravočasno vidne tudi brez uporabe žarometov z dolgim snopom svetlobe.

(9) Na vozišču avtoceste in ceste, rezervirane za motorna vozila, je prepovedano obračanje, vzvratna vožnja, ustavitev ali parkiranje.

(10) Na odstavnem pasu je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitve v sili.

(11) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko vozijo in ustavijo na odstavnem pasu vozila izvajalca rednega vzdrževanja avtoceste pri pregledu in vzdrževanju ceste ter pri izločanju vozil, vozila policije pri nadzoru in urejanju cestnega prometa in vozila inšpektorjev pri opravljanju inšpekcijskega nadzora. Pri tem morajo biti označena s predpisanimi svetlobnimi znaki oziroma s pomičnimi signalnimi ali zapornimi tablami.


(12) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.

(13) Pešci ne smejo stopiti na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, ali hoditi po njej.

(14) Prepoved iz prejšnjega odstavka ne velja za:
1. policiste pri opravljanju uradne dolžnosti;
2. osebe, ki opravljajo ogled prometne nesreče ali so vključene v ogled;
3. zdravstvene delavce, gasilce in druge osebe, ki nudijo in zagotavljajo potrebno pomoč;
4. inšpektorje, pristojne za nadzor cest in druge pooblaščene delavce, kadar nadzirajo stanje ceste;
5. delavce, ki delajo na označenem gradbišču na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila;
6. delavce izvajalca rednega vzdrževanja ceste pri opravljanju delovnih nalog;
7. izvajalce izrednega prevoza, ki zaradi okvare obstane na avtocesti, pri označevanju ovire;
8. voznika ali potnika vozila, ustavljenega v sili na odstavnem pasu.

(15) Osebe iz prejšnjega odstavka, razen oseb iz 5. in 6. točke, morajo med zadrževanjem zunaj vozila po avtocesti ali po cesti, rezervirani za motorna vozila, nositi odsevni telovnik živo rumene ali oranžne barve z vdelanimi odsevnimi trakovi bele barve.

(16) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek voznik ali pešec, ki ravna v nasprotju s prvim ali šestim ali trinajstim odstavkom tega člena.

(17) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s četrtim ali petim ali enajstim ali dvanajstim odstavkom tega člena.

(18) Z globo 260 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z drugim ali devetim ali desetim odstavkom tega člena.

(19) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek oseba, ki ravna v nasprotju s petnajstim odstavkom tega člena.

(20) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik tovornega vozila, ki na avtocesti ali cesti rezervirani za motorna vozila prehiteva tam, kjer je to s prometnim znakom prepovedano.


To vse velja seveda, če je vse pravilno označeno.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik kocka pravi:
Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko vozijo in ustavijo na odstavnem pasu vozila izvajalca rednega vzdrževanja avtoceste pri pregledu in vzdrževanju ceste ter pri izločanju vozil, vozila policije pri nadzoru in urejanju cestnega prometa in vozila inšpektorjev pri opravljanju inšpekcijskega nadzora. Pri tem morajo biti označena s predpisanimi svetlobnimi znaki oziroma s pomičnimi signalnimi ali zapornimi tablami.
Tako, zdaj pa tišina in tema se lahko zaklene
smile-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Torej je tako kot sem že nekje zapisal. Ustavljanje na odstavnem pasu je smrtno nevarno, razen če šofer nosi kapo. S kapo je pa povsem varno.

Oziroma, če se kasira denar je varnost v zadnjem planu, važno da se proračun polni.

 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
opa... in ce ni označeno je v grobem prekršku. sajkek jo bo tokrat odnesel.

se strinjam ,da izpravno vozilo in neoznaceno, nima kaj iskat na odstavnem pasu, za to so pocivalisca.