Pozdrav vsem...
Nekaj me zanima. V BB sem pred slabimi dvemi leti kupil LCD TV Sony za 749 EUR. Pa se je pojavila neka zelena črta in sem ga nesel nazaj v BB in uveljavil garancijo. Zamenjali so LCD panel in mi TV vrnili. Na TV se je čez en teden zopet pojavila črta in spet sem nesel nazaj v BB in uveljavil garancijo. Sedaj so me iz BB klicali, da so na servisu rekli, da se TV več ne splača popravljat in da so mi priznali nov (boljši) TV (kar tudi drži).
Sedaj me zanima naslednje: ali ni tako, da če servis ne more popraviti izdelka, ti dajo ENAK model (nov) nazaj ALI pa ti povrnejo denar? Mi lahko dajo kar drug model? Ta model, ki mi ga ponujajo, stane 500EUR, torej bi bil na boljšem, če bi mi vrnili denar. Sumim tudi, da je servis dejansko vrnili denar BB, vendar mi BB namesto denarja hoče 'podtaknit' ta TV.
Torej, ali lahko zahtevam denar ali moram vzeti ta TV?
Nekaj me zanima. V BB sem pred slabimi dvemi leti kupil LCD TV Sony za 749 EUR. Pa se je pojavila neka zelena črta in sem ga nesel nazaj v BB in uveljavil garancijo. Zamenjali so LCD panel in mi TV vrnili. Na TV se je čez en teden zopet pojavila črta in spet sem nesel nazaj v BB in uveljavil garancijo. Sedaj so me iz BB klicali, da so na servisu rekli, da se TV več ne splača popravljat in da so mi priznali nov (boljši) TV (kar tudi drži).
Sedaj me zanima naslednje: ali ni tako, da če servis ne more popraviti izdelka, ti dajo ENAK model (nov) nazaj ALI pa ti povrnejo denar? Mi lahko dajo kar drug model? Ta model, ki mi ga ponujajo, stane 500EUR, torej bi bil na boljšem, če bi mi vrnili denar. Sumim tudi, da je servis dejansko vrnili denar BB, vendar mi BB namesto denarja hoče 'podtaknit' ta TV.
Torej, ali lahko zahtevam denar ali moram vzeti ta TV?