Sneg 2017/2018

onlyme

Fizikalc
5. apr 2010
869
63
28
Iz FB
Citat:
Zapadel je prvi sneg
popeljal nas v srednji vek
avti na cesti stoje,
ne premikajo se.

Na ulici ure stojim,
vesel sem a se bojim,
da službe jutri ne bom imel
ker vem da danes ne bom tja prispel

Zdaj dvignimo čaše zima je,
naj vino ogreje mi srce,
vozit ne morem in ni mi žal,
da pijan sem postal
na prvo zimsko noč.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.592
6.671
113
pri taščici
hysterical-1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.675
9.471
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
kar naj se še toliko bolj zaostri vse skupaj. sam da ne bo pol jamru k bodo cene poskočile x100!

kaj so ti pa spet kamionarji naredil?
Če se prvoz podrži za 100%. se cene proizvodov spremenijo za kak procent ali dva ... Pa se zaradi kazni ne bi toliko podražilo.

Sicer pa: vse, kar je treba uvesti je,d a se ob kaznovanju voznika vedno kaznuje še firmo (recimo 10x toliko kot voznika) in odgovorno soebo (dirketorja) - 2x toliko kot voznika.
Bi se hitro nehalo siljenje voznikov v vožnjo preko časa in ostale posledice, ki jih ima priganjanje s strani šefov.

V Italiji gre lepo kamion za tri mesece za ograjo. Pri nas pa.....
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik onlyme pravi:
Iz FB
Citat:
Zapadel je prvi sneg
popeljal nas v srednji vek
avti na cesti stoje,
ne premikajo se.

Na ulici ure stojim,
vesel sem a se bojim,
da službe jutri ne bom imel
ker vem da danes ne bom tja prispel

Zdaj dvignimo čaše zima je,
naj vino ogreje mi srce,
vozit ne morem in ni mi žal,
da pijan sem postal
na prvo zimsko noč.
Po svoje je smešno, ampak žal je tole resnično.
Marsikaterega delodajalca ne zanima, da si obtičal na cesti zaradi kamionarjev. Ni te bilo na šiht, sledi odpoved delovnega razmerja...
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.608
709
113
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik onlyme pravi:
Iz FB
Citat:
Zapadel je prvi sneg
popeljal nas v srednji vek
avti na cesti stoje,
ne premikajo se.

Na ulici ure stojim,
vesel sem a se bojim,
da službe jutri ne bom imel
ker vem da danes ne bom tja prispel

Zdaj dvignimo čaše zima je,
naj vino ogreje mi srce,
vozit ne morem in ni mi žal,
da pijan sem postal
na prvo zimsko noč.
Po svoje je smešno, ampak žal je tole resnično.
Marsikaterega delodajalca ne zanima, da si obtičal na cesti zaradi kamionarjev. Ni te bilo na šiht, sledi odpoved delovnega razmerja...
bla, bla,...
Resničnost je takšna, da so vsi hribovci in tisti, ki se vozijo čez pol Slovenije že pol ure prej na šihtu, ostali, ki bi lahko prišli peš, pa zamujajo zaradi razmer...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.561
2.609
113
še v SLO - ampak komaj
Sam moramo mi v Sloveniji res imeti neki za.jebani sneg.
rolleyes-1.gif


Začuda ti isti kamioni nekak ne zdrsavajo v Italiji in Avstriji. Samo pri nam jim nekak ne rata ostati na cesti. Da ni morda le glavni vzrok, za zdrse in zastoje, v slabem čiščenju in na splošno slabem upravljanju cest (pravočasno zapiranje in izločanje ozr. zapora je tudi del upravljanja).
17758-icon_confused.gif


Bemti - rabli so 15 let, da so “problem” vrhniškega klanca rešili - naslednjih 15 pa bodo rabili, da bodo imeli v grifu del od Logatca pa do Razdrtega/Senožeč.
Pa da ne bo kdo mislil, da ne vem, da je vremensko ta del prav svinjski in ga je precej težko “čistiti” - ampak ni to edini taki predel v Evropi. Je pa edini, ki ga imamo v upravljanju Slovenci.
rolleyes-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Sistem upravljanja je zanič, ne toliko neočiščenost AC. Kamion(i), ki je zdrsnil ne bi smel sploh priti do tja. Ker samoizločanje očitno ne deluje, je treba nekaj storiti glede tega problema.
Glavni problem so tranzitni kamioni, kar se potrjuje vedno znova in znova.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.561
2.609
113
še v SLO - ampak komaj
Ehm - kam in kdaj bi sal ti tisti kamion, ki “ne bi smel priti do tam”? In ostalih 200-400 za njim?

Saj se načeloma strinjam, da “ne bi smel biti tam” - samo, ker enostavno ni smo ne sistema obveščanja, ne prostora in sistema za izločanje (pogojno kratkoročno ustavljanje za uro max. 2 na AC sami) bo treba pač AC imeti toliko očiščeno, da bo promet tekel. Ne pa da kamion naleti na skoraj 20 cm snega na cesti - tu mu tudi zimske gume potem več ne pomagajo.
Da bi pa naši cestarji imeli ketne za kamione zraven in jih zmontirali na zdrsnjene, ter storitev in seveda ketne masno zaračunali, je pa seveda ideja, ki se nobenemu ne posveti. In ko se bi/bo izvedelo, da stanejo ketne na AC v Sloveniji jurja pa pol pa še malo čez, bi se precej hitro našle v standardni opremi kamionov, ki se spuščajo na naše ceste.
Ampak za tako razmišljanje ozr. sklep je treba imeti malo več kot tisto nitko med ušesi, ki jo očitno imajo naši na DARSu in ministrstvu za infrastrukturo. Je pa seveda tudi možno, da oni niso odgovorni za to področje.
rolleyes-1.gif
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.215
189
63
Primerne kazni pa bi bilo ok. Vsak kamion brez zimske opreme 200 jurjev, d.o.o. 2 mil. in bi tudi žešæi frajerji vštekali, da zakoni veljajo za vse.
cool-1.gif

Aja točno, sneg je vse "presenetil", samo 2 tedna so opozarjali, da bo snežilo. Ker pozimi navadno rožice letijo z neba, sneg je res vesoljni čudež...
d055.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.592
6.671
113
pri taščici
Pa saj so ukrepali. V vipavski dolini so oglobili nekega bosanca ker je ustavil ob cesti zaradi burje in prepovedi. Ce prej ni imel primernega mesta, bi moral ja AC obrniti in iti kaksnih 100km nazaj?
Ce nasi naredijo prepoved na dolocenem.odseku, morajo to sporociti pravi cas(pa ne v slovenscini na radio "ena", ker tega vsaj tujci ne poslusajo, niti ne razumejo) da se kamioni izlocijo preden pridejo do tja.

Ne vem pa kako je s sporocanjem takih obvestil na navigacijo oziroma na kaksne app v njim razumljivem jeziku.
Jaz se navajam uporabljati amzs app kadar imam kaksno daljso voznjo. Malo jo se spoznavam, ali je katera boljsa? Pa pred voznjo (pa kdaj tudi med voznjo) vrzem oko na google trafic map, da vidim koliko je rdecega in ce imam na voljo obvoz.
Ne pa da pricakujemo od tujih kamionov kateri imajo za vratom mlinski kamen delodajalca da se bo ustavil na soncnih Tepanjah, ker je mozno da bo burja na primorskem in sneg v postojni.

Kamionarji bi morali imeti ce stojijo na voznem oziroma odstavnem pasu vsaj za en kamion varnostne razdalje, da lahko tja porinemo osebna vozila, ki bi bila podobno "sposobna" kot kamioni.

Se pa stinjam tudi z gr69, da je tole nekam sumljivo, da ti isti kamioni prevozijo celo evropo, pri nas se jm pa zakolje.
Res me zanima koliko % teh pocez postavkjenih kamionov je tujcev in koliko slovencev.
Da ne bomo na koncu ugotovil da so nasi krivi.

Ps
Je skidana ac proti notranjski, cez nekaj ur bok na poti tja. Al je bolje da jo vzgem cez rakitno oziroma velike lasce?
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.215
189
63
Glede obvestil pa imaš prav, morala bi biti še vsaj v angleščini pa še v kakem drugem jeziku.
wink-1.gif
Tak ko je bila včasih neka Alpe Adria - ne spomnim se ali je bilo ime oddaje ali radijske postaje...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.561
2.609
113
še v SLO - ampak komaj
Je Hanzi lepo zadel point. Pa ni treba iti na razdaljo Tepanje - Postojna. Včeraj zjutraj je v Ljubljani začelo sipati malo pred 7.00, celo v Logatcu je bila AC malo pred 7.00 kopna - zdaj mi pa povejte kdo in zakaj bi se “samoizločil”? Predvsem pa kje!
Vozniki običajno niso jasnovidci, da bi vedeli kaj je 30 km naprej - vidijo pa znake, ki prepovedujejo promet. Obvestilni panoji so - le upravljati jih je treba. Pred vrhniškem klancem vse ustaviti, plužno skupino spredaj in kolono sprostiti. V primeru metežu celo vajo na pol ure ponavljati ali pač dlje zaprti in pa seveda ustrezno “varovati” (recimo policija z “lučkami”) ustavljena vozila.
In ja - zahaklalo bo tudi katerega v osebnem avtomobilu, ampak IMHO je bolje izgubiti eno uro v organizirani koloni, kot pa 5 ur v kaosu.

Jodlarji recimo znajo na tak način odreagirati.

Je pa seveda za take akcije potrebno imeti dovolj opreme ali jo znati pravočasno premakniti. Včeraj je recimo od pod Trojan na Celjskem pa do Dolge vasi zapadlo 0 (z besedo: nič) snega - oprema pa je bila v “pripravljenosti”.
Pa ne zdaj skočiti, da je rizično premakniti - ja je, ni treba vso in treba je malo spremljati vreme, pa bi se riziko precej zmanjšal.

Ampak kot že rečeno - je treba imeti malo več kot tisto žičko za držanje ušes v glavi.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Obvestila morajo biti v jezikih voznikov, ki tu vozijo. Angležev na naših cestah ni. Kompleksnega obvestila, kje se naj izločajo in zaradi česa, bo nekdo, ki zna naročiti šnicl v gostilni v angleščini in eventuelno vprašati za pot, zelo težko pravilno razumel.
Verjamem, da so imeli tovornjaki precej manj problemov dokler se je posipavalo še z mešanico peska in soli. Takrat pa so osebna vozila imela problem (popikana pločevina in uničena stekla).
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.215
189
63
Citat:
Glede obvestil pa imaš prav, morala bi biti še vsaj v angleščini pa še v kakem drugem jeziku.

Sem napisal, da v več jezikih.
Zanimivo je, da pa v Nemčiji razumejo nemška navodila... Aja točno, tam so kazni primerne.
wink-1.gif


gr69: kaj te ma za presenetit, pozimi je zimska oprema in konec. Kaj ni jasno ?
Jasno, da z zlizanimi letnimi gumami pač ne gre. Če je zimska oprema, se ni treba izločat.
Sreča, da se ni šleperska opica zabila v avto s potniki, vprašanje kaj bi blo. So se pravočasno umaknili.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.592
6.671
113
pri taščici
Nic ti ne nuca zimska oprema, ce ti v postonji nekako povejo da ne smes v Vipavo zaradi burje, ne povejo ti pa kje se lahko ustavis.
Nic ti ne nuca zimska oprema, ce jo eden izmed 1000 kamionov nima. Pa se bojim da marsikdaj tudi zakonsko ustrezna oprema ni dovolj za nase "ociscene" ceste. Spomnim se dogodka, ko je voznik sleperja zahteval cudno nalaganje tovora. (Zaradi kasnejsega razlaganja al zakaj ne vem. )
Julija na ravnem asflatnem dvoriscu ni Kukturno odpeljal dokler ga niso prelozili. Enostavno so tezo nalozili zadaj in mi je sedlo pogonska kolesa dvignilo in je julija kopal po asfaltu kot vceraj po AC ponekod.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.592
6.671
113
pri taščici
Imamo obvestilne panoje, dajmo jih uporabkjati.
Voznike ki jih ne bodo uposteval pa naredil pizdarijo pa...
Ce je panojev premalo ali na neustreznih mestih, ima dars mobilne obvestilne table na ivecotih oziroma prikolicah ki jih lahko postavijo kamor je potreba.

Na njih lahko s prometnimi znaki in latinskimi crkami krajev napisejo v vecini (tudi tujim) voznikom razumljivem jeziku vse kar je potrebno. Ce pa voznik pozna samo cirilico, hebrejscino (arabscino) ali kitajske grabljice potem pa je tezava. Takemu pa najbrz tudi trije jeziki po radiju ne pomagajo veliko.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Citat:
Uporabnik darko11 pravi:Sem napisal, da v več jezikih.
Zanimivo je, da pa v Nemčiji razumejo nemška navodila... Aja točno, tam so kazni primerne.
wink-1.gif
Tudi severni sosedje se zavedajo, da je obveščenost v pravem jeziku ključna. Zato lahko denimo nakup naprave za cestninjenje za tovorna vozila opraviš kar v (ne boš verjel) čisto lepem slovenskem jeziku. Ali v kar nekaj jezikih z grabljicami. Mogoče imajo strani, kjer piše, kako se vesti v zimskih razmerah, kje se izločati v istih jezikih. Včeraj verjetno še slovenski šofer ni prav vedel, kako sranje se godi in kaj in kje mu je storiti. Proti večeru sem šel proti Lj in ni bilo jasno kak zastoj je pred Vranskim in zakaj. Na www.promet.si je pisalo samo, da je nek problem. Verjetno je bil zaradi tega, ker so se vključevala vozila, ki so se prejšnje ure tam izločala kar na avtocesti, ker seveda nimamo jih kam izločati. Ampak pisalo tega ni. Kamer za tisto območje ni. Ocene podaljšanega časa potovanja ni bilo. Nič od nič.
Dobro, pa obveščanje v angleškem jeziku. Sedaj piše na promet.si tole:
Citat:
Traffic report

14/11/2017 07:15
Last update: 14/11/2017 07:15

On Slovenian roads all vehicles must bi adapted to winter conditions between 15th November an 15th March.

Winter equipment:
- Snow tires with at least 3 mm deep grooves on whole surface.
- Summer tires are allowed with snow chains in the trunk. Snow chains on the driving wheels ar mandatory in a case of snow on the road.
V slovenskem jeziku pa to:
Citat:
Prometno poročilo

14.11.2017 07:16
Zadnji vnos: 14.11.2017 07:15

Posledice prometne nesreče na dolenjski avtocesti med priključkoma Višnja Gora in Grosuplje - vzhod proti Ljubljani so odstranili. Zastoj je še vedno.

Okvare tovorih vozil:
- Na primorski avtocesti proti Ljubljani pred počivališčem Lom zaprt vozni pas, nastal je krajši zastoj; na cestninski postaji Log oviran promet na ABC stezi.
- Na dolenjski avtocesti med priključkoma Višnja Gora - Grosuplje - vzhod proti Ljubljani zaprt počasni pas.

Promet je zaradi jutranje prometne konice povečan na cestah, ki vodijo v mestna središča ter na mestnih obvoznicah. Gneče, zastoji nastajajo predvsem na cestah ki vodijo proti Ljubljani.

Burja:
- 2. stopnja velja na primorski hitri cesti med priključkom Selo in razcepom Nanos, prepovedan promet za kamp prikolice, hladilnike in vsa vozila s ponjavami.
- 1. stopnja na regionalni cesti Vipava - Ajdovščina, prepovedan promet za kamp prikolice, hladilnike in vozila s ponjavami do 8 ton.

Močan veter ovira promet na gorenjski avtocesti med priključkoma Lesce in Jesenice vzhod.

Regionalna cesta Črna na Koroškem - Zavodnje je zaradi podrtih dreves zaprta.

Regionalna cesta Črna na Koroškem - Zavodnje je zaradi podrtih dreves zaprta.

Cesta Mojstrana - Vrata ter cesta čez prelaz Vršič sta zaprti zaradi zimski razmer.

Meni se zdi, da ne piše isto. Kaj pa tebi? Kazni prenizke ...