Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Takemu pa v ksiht povem, da je tečen bumbar. Peljal se je pa ziher z letnimi gumami, brez keten. OK, če mu je zneslo, ni problema - ampak večini ne, in zato je treba ukrepat tako, da se jih od tega odvrne. Ker je dosti eden, da stojijo vsi, tudi on. Lahko pa naredimo drugače: free for all, mej kar maš gor, lahko tudi F1 slickse po snegu na Vršič, ampak če se zatakneš, zaplemba vsega premoženja firme in zapor za voznika in direktorja. Pa naj se vsak po svoji vesti samoizloča.
Ve se, kakšni so predpisi in temu se je treba prilagodit, dokler se ne spremenijo (pa bodimo realni, pri nas je večinoma OK spluženo, če imaš primerno zimsko opremo). Sploh, ker se kamionarji po AC vozijo (glede na to, koliko jo razturijo) prkatično zastonj.
Upam, da se zavedaš, da je 95% kamionskih pnevmatik M+S in je že prav težko kupiti gumo, ki nima M+S oznake.
Daj se prosim spravi enkrat v debato z nekom, ki ima vsaj malo pojma o kamionih, njih opreme in zmožnosti. Mogoče, ampak le mogoče, boš pa takrat spoznal, da nimaš čisto prav.
In za ponedeljkov kaos je izključno in samo kriv DARS - prepozno izločanje tovornih vozil.
O tem ali so šli prepozno na cesto (posipavat in/ali plužit) ne bom, ker imam premalo informacij.
Priznam pa, da je yeba najti pravo mesto za izločanje - edina prava točka za ustaviti tovorni promet bi bila cestninska LOG. In potem spuščati do pred izvoz Vrhnika.
Hkrati pa seveda poskušati poloviti vse tisto kar je že na vrhniškem klancu in naprej - recimo z "aktivnimi" izločilnimi tablami na Lomu (zelo pogojno izvoz Logatec, ravnotako zelo pogojno Unec) in Ravbarkomanda ali pač mobilnimi DARS enotami in tablami. Pa plužne in posipalce na AC spustiti, ko je "osvobojena" kamniov. Sprostiti tovorni promet pa takrat, ko ni več "ledene deske" - seveda naj bi bilo to čimprej. Bodo že potem sami kamioni s svojo težo in profilom pomagali drobiti.
Če pa mede "kot pr norcih", kar tam na postojnskem zna - pač "počakati" - običajno je najhujše v 2-3 urah mimo.
Ampak kot sem že nekajkrat omenil - dokler pri nas o prometu odločajo ljudje, ki imajo v glavi samo žičko za uhe gor držati, ostalo pa prazno, bomo imeli pač to kar imamo.
Seveda nam tudi ne pomaga veliko, če urednik največje avtomobilistične revije pri nas, nerezonsko tuli in glavnega krivca išče zgolj v njemu neljubih kamionih, namesto, da bi se spravil v kakšno konstruktivno debato.