Službeno vozilo za trgovskega potnika

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Citat:
Uporabnik softi pravi:
berlingo je gibajoča kočija. če se delajo km je megane karavan pravi. če je preveč prostora pa clio, corsa itd.

berlingo je edini dober kompromis volumen prostora glede na ceno. vse ostalo...

Ta nov, drugič prenovljen berlingo, ki ima podvozje od c4 piccaso, se zelo lepo vozi, pa v ovinki se ne nagiba kot prešnji. V kombinaciji s 120km, je več kot poskončen avto ratal in tudi izolacija je zelo solidna. Tako, če bi se avto uporabljal še v druge namene, recimo potovanja, pa še komot spiš not.
Drgač za službo, če se ne misli avta merkat, je pa dacia + plin, kot so drugi omenili, zmagovalna kombinacija. Nizki stroški, preizkušeni starejši renault motorji, pa poceni in dobiček je tle. Če bi pa še v privatne namene uporabljal, pol pa se stegnit za kaj boljšega.
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.286
4.112
113
Butli še dobro da ne delam za zahojene Slovenske kmetavze.
Aja pa glej da mu daš minimalno plačo če se že lahko na tvoje stroške vozi.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
dejte se zresnit. če išče firma poračun ddv je vse kar ni n1 brezveze. en trgovski potnik naredi 100k letno z levo roko. to je 5 do 6 ton nafte. to je 1000-1200 vrnjenega ddv. potem je še ddv ob nabavi novega avta. potem je še ddv na vse dele in servise, vitrexe in vse živo. in pol seveda še vse kar pride na ta avto, a ni od tega avta, če se razumemo.

in pri škodi z 230 tisoč res lahko kupiš, pelješ in pozabiš na vse. prav gotovo. rad bi videl tistega, ki mu je avto orodje za delo in kupi zvoženega. čudno, da firme ne kupujejo bausranje štemarc, fleksarc, pa še to na bolhi.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
467716-post_slo.gif


In sedaj si rabi OP odgovoriti samo še na vprašanje ali bo moral uporabnik / potnik ob svojem delu tudi vršiti dostavo/prevoz večjih kosov vzorcev ali bo dovolj aktovka na zadnjem zicu.

V prvem primeru se kupi kakršenkoli mini dostavnik, če je dovolj manjši tovorni prostor pa tudi kakšen npr. "osebni" Berlingo predelan v N1, v drugem primeru pa Octavia ali Megane predelan v N1.

V obeh primerih pa pridno pisati potne naloge in ustrezno izločevati neslužbene vožnje. Drugače ni nič od povrnjene ga DDV.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
No, k nam v firmo se vozijo trgovski potniki iz DE v novih E klassah. Da se naredi vtis.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.923
113
v lokalni ostariji
n1 je važen samo zaradi povračila ddv ob nakupu.... če si firma lahko "privošči" tist ddv na račun image-a potem...

in ja, tudi image nekaj pomeni. a se potnik pripelje v dačiji ali v novem audiju... pač švabi to vedo...

kar se pa sledljivcev tiče je pa čist neuproabno. motivira se drugje
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
No, k nam v firmo se vozijo trgovski potniki iz DE v novih E klassah. Da se naredi vtis.
spet je zelo odvisno, kaj se prodaja.

samo osebno bi imel firmo, kjer se potnik pripelje v Dacii ali normalnem vozilu za racionalno. Zdaj pa je seveda vprašanje, zakaj delaš z njimi. A zaradi racionalnosti a zaradi prestiža?

Je pa nemška situacija malenkost drugačna, če ne drugega za začetek ne poznaš tamkajšnje davčne zakonodaje. V mnogih evropskih državah je davčna zakonodaja zelo stimulativna za službena vozila za delavce... recimo v belgiji je 600 eur za poslovni najem precej standardni deal. ne glede na to, a delavec rabi vozilo ali ne.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
V bistvu se moram malo popravit, nazadnje je bil tak trgovski potnik z novim Ejem iz CZ. Je rekel, da za kao zahod imajo tole, drugače pa škode terajo.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Škoda Roomster se je moji več kot odlično obnesla. manjkala je malo boljša obloga zadnjega dela (mislim da 500€ nahbau), pa šipe v zadnjih vratih, pa bi bil skoraj čisto normalen avto.
Ogromna razlika od Fiata Punto al kaj je že N1 od tamalih Fiatov.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.953
2.256
113
dostave praktično ne bo vršil le izjemoma, tudi ko oz če bo ne bodo veliki kosi
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Pa ne moreš Dacie
zakaj ne? Lahko škodo, dacie pa ne?
13.gif

Nimaš pojma o čem govoriš. Sicer pa probaj. vsedi se v Škodo in se pelji iz kopra do Murske Sobote, potem ponovi to z Dacio.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
ne vem, sem se vozil. Dacia se mi sploh ne zdi neudobna za ta denar. Na nekem potovanju v tretjem svetu sem naredil nekaj 1000 km z Loganom in sploh nisem slabo sedel. Res pa ne nudi dinamičnih užitkov.
Ampak to je itak vprašanje preferenc posameznika. Tako kot je tudi tole tukaj vprašanje referenc firme in voznika. Ker ni niti pojasnjeno kaj se bo prodajalo, kakšne bodo relacije, etc. Ampak ja, škoda je otroški uberwagen in to je pač to. :D
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Ja, seveda, solidno za ta denar. Samo računaj, da naredi potnik nekaj tisoč kilometrov na teden in ne enkrat na dopustu v tretjem svetu, zato pameten delodajalec gleda tud mal na to, kako potnik sedi v avtu.

Mi smo bli primorani šaltat iz Scoutov na Dusterje. Enmu s fetišem na Dacie se je pač zdel logični preskok, ker je pač moten. V Scoutu si komot naredil 400 kilometrov in potem tistih nekaj brezpotja. Duster je za brezpotje odličen, sam tistih 400 kmjev trpiš. Bukselj ki mu je to padlo na pamet seveda sedi v pisarni in se mu smeje, ker je kao prišparal.