Pa GPS je tudi kar precejšen problem na "novih" Stadlerjih. Na Siemensih in Fiatih deluje bp.GSM-R so gradili z EU denarjem oz. pod EU prisilo, jasno da je bil edini rezultat to da je en kup firm in vodilnih pobralo denar, ki je obvezno moral stran. Narejeno je bilo pa vse napol oz. se varčevalo tam kjer se je lahko. Recimo kup teh "oddajnikov" se hladi s čisto navadnimi gospodinjskimi klimami, kar je po svoje logično ker neka konkretna klima za hlajenje "serverske sobe" stane več kot cel oddajnik. Seveda ko pogledaš v to "serversko sobo" (aka kontejner) je noter v serverskem racku en serverski napajalnik in en mini (niti ne vem če klasičen U-rack) oddajnik. Večje antene imajo še ojačevalec, ki ima izjemno moč tam okoli 100W. Skratka opreme v enem večjem "oddajniku" je med 500-1000EUR, infrastruktura za cel ta oddajnik je pa cca 50-100k eur.
Tolk kot so centrale za GSM-R narazen (vidne razdalje) bi šlo čez še par precej boljših tehnologij od 5G, ki bi omogočale skoraj optične hitrosti do samega "vlaka". V vlaku pa bi 500 ljudi BP uporablja wifi na taki povezavi. Iluzija je pa pričakovat pri SŽ da bi se dodalo 1% več na ceno obstoječega oddajnika, pa se to celo omogočilo.



A ti pa ne bi pojasnil, če veš?Kaj če bi se s stvarmi, ki jih poznate in razumete ukvarjali?
Mogoče je kak Telekomovc tukaj, ki vam bo pojasnil, zakaj ni možno/ se ne sme postavljat na te stolpe "normalno" GSM omrežje.
Mimogrede DARS je postavil/postavlja povsem nove portale za kamionsko cestninjenje, čeprav bi lahko porabili že obstoječe.
Pa da ostanem v temi:
danes mi je FB ven vrgel "bruseljsko" predikcijo hitrih vlakovnih povezav v EU in sicer je cilj med drugim 4,5h od Ljubljane do Dunaja pa od tam do Berlina enako.
Poglej priponko 102213
Zaradi oken. Neko prevleko imajo ta okna sploh dvo nadstropna najbolj se občuti poleti ko sonce nabija pa sediš v prvem nadstropju in se ne čuti vročine od sonca.Pa GPS je tudi kar precejšen problem na "novih" Stadlerjih. Na Siemensih in Fiatih deluje bp.
Zanimiv zemljevidKaj če bi se s stvarmi, ki jih poznate in razumete ukvarjali?
Mogoče je kak Telekomovc tukaj, ki vam bo pojasnil, zakaj ni možno/ se ne sme postavljat na te stolpe "normalno" GSM omrežje.
Mimogrede DARS je postavil/postavlja povsem nove portale za kamionsko cestninjenje, čeprav bi lahko porabili že obstoječe.
Pa da ostanem v temi:
danes mi je FB ven vrgel "bruseljsko" predikcijo hitrih vlakovnih povezav v EU in sicer je cilj med drugim 4,5h od Ljubljane do Dunaja pa od tam do Berlina enako.
Poglej priponko 102213
Pa da ostanem v temi:
danes mi je FB ven vrgel "bruseljsko" predikcijo hitrih vlakovnih povezav v EU in sicer je cilj med drugim 4,5h od Ljubljane do Dunaja pa od tam do Berlina enako.![]()
Torej tebe moti da opremo za 1k eur hladi navadna klima… ker bi jo morala ena ful drazja klima? Aja ne to te ne moti…kontejner te moti… a pa ti znalac ves da je vecina baznih v RS v kontejnerjih?GSM-R so gradili z EU denarjem oz. pod EU prisilo, jasno da je bil edini rezultat to da je en kup firm in vodilnih pobralo denar, ki je obvezno moral stran. Narejeno je bilo pa vse napol oz. se varčevalo tam kjer se je lahko. Recimo kup teh "oddajnikov" se hladi s čisto navadnimi gospodinjskimi klimami, kar je po svoje logično ker neka konkretna klima za hlajenje "serverske sobe" stane več kot cel oddajnik. Seveda ko pogledaš v to "serversko sobo" (aka kontejner) je noter v serverskem racku en serverski napajalnik in en mini (niti ne vem če klasičen U-rack) oddajnik. Večje antene imajo še ojačevalec, ki ima izjemno moč tam okoli 100W. Skratka opreme v enem večjem "oddajniku" je med 500-1000EUR, infrastruktura za cel ta oddajnik je pa cca 50-100k eur.
Tolk kot so centrale za GSM-R narazen (vidne razdalje) bi šlo čez še par precej boljših tehnologij od 5G, ki bi omogočale skoraj optične hitrosti do samega "vlaka". V vlaku pa bi 500 ljudi BP uporablja wifi na taki povezavi. Iluzija je pa pričakovat pri SŽ da bi se dodalo 1% več na ceno obstoječega oddajnika, pa se to celo omogočilo.
Verjetno do Beljaka voznja traja dlje kot potem od Beljaka do Dunaja.Do Dunaja bo leta 2030 je realnost, ampak ne zaradi naših, temveč, ker Avstrijci letos decembra odpirajo direktno hitro povezavo Celovec - Gradec (30km tunel pod Koralpami) in čez par let pride uporabo še nov tunel pod Semmeringom. (je že prebit)
trasa je torej Ljubljana - Beljak - Celovec - Gradec - Dunaj
2 uri je Ljubljana BeljakVerjetno do Beljaka voznja traja dlje kot potem od Beljaka do Dunaja.
Za 400km rabimo vec kot 6ur, potem pa 4,5ure?
