Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
1. junij prinaša same dobrote: vinjete, šentviški tunel pa še pomembni in manj pomembni politiki se bodo nehal pojat na Brdo, Bled in v LJ (gredo raje morit v Francijo).
Citat: Uporabnik keber pravi:
1. junij prinaša same dobrote: vinjete, šentviški tunel pa še pomembni in manj pomembni politiki se bodo nehal pojat na Brdo, Bled in v LJ (gredo raje morit v Francijo).
Glede na to, da za ta otvortveni datum, morajo SCTjevci asvaltirat v dežju, pomeni to, da bo zlepljenost asvalta zelo slaba, kar za posledico potegne to, da čez leto, dve, to ne bo avtocesta, ampak še slabše kot regionalka, ker bo en pas zaprt zaradi sanacije, na drugem pa omejitev 60 km/h
Priključki na Celovško bodo šele čez dobro leto. Predor bo "požrl" ves tranzit, se pravi v glavnem turiste in nekaj kamionov, dnevni migranti pa bodo v večini še vedno zavijali na Celovško.
Ja, ampak iz avtoceste se bo zavilo na Celovško, kar pomeni, da se pretočnost iz smeri Medvod ne bo izjemno izboljšala. Boljše seveda bo, ampak kolone bodo (upam vsaj) krajše. Pravo stanje se bo itak pokazalo šele s 1.9.
No, ampak jaz se vozim na relaciji vič - gorenjska. Kar zdaj pomeni, preko ljubljane do "naše" avtoceste. Zdaj so mi pa bližnico naredili, ko so preglodali šentviški hrib. Jst ne rabim izvoza na celovško, važno da mam direktno linijo
Kaj mislite kaj bo hitreje, če se gre v center Ljubljane iz Kranja - zaviti na Celovško v Šentvidu ali pa skozi tunel do obvoznice in potem nazaj do Celovške?
Odvisno od tega kam clijaš. Še vedno boš imel šanso takoj ko prideš iz predora zavit levo nazaj proti izvozu dravlje recimo, ali pa se odpelješ dalje proti viču... dokler ne boš videl kako bo stanje, ne moreš vedet. Ker so pod vprašajem vsi delavci, ki se vozijo v ljubljano: ali bodo kupili vinjete in šli skozi predor, ali pa bodo vsi ostali na stari poti po celovški... upam da se malo porazgubi promet
Po miji oceni bi moralo biti na Celovški vsaj polovico manj prometa .Saj Gorenjci tudi upam ,da niso tako škrti ,da se bodo vozili še naprej čez Vodice in Medvode ampak si bodo kupili vinjeto.
Sicer pa po Celovški v jutranji konici izgubiš vsaj 10 15 minut od Šentvida do obvoznice zato mislim ,da bo hitreje čez tunel.
nekaterim se na splača hodt na avtocesto.jaz sem doma kakšnih 5 km iz Kranja pa se mi ne splača vozt na avtocesto, ker sem v tem casu ze v medvodah, tako da moja pot bo se vseeno ostala ista.
pravzaprav še 27 000 drugih. toliko se jih namreč v povprečju dnevno zapelje skozi Medno
po drugi strani se jih pa v povprečju 33 000 pelje po AC od Šentvida do Vodic, 22 000 pa še naprej skozi CP Torovo.
zanimivo bo te cifre opazovati naslednje leto, po uvedbi vinjet.
še link do PLDP: http://www.dc.gov.si/si/promet/
Hja, kdo bi vedel. Verjetno velika večina, ki jih pride s Kranja in višje. Poznalo se bo gotovo. Sicer so narejene kake študije, ampak te najbrž uvedbe vinjet niso upoštevale.
Kaj številka vozil, ki v Dravljah s Celovške zavija desno na obvoznico ni znana?
Že sedaj bo veliko tega prometa šlo skozi predor, ko bo pa narejen še priključek iz smeri Medvod pa menda skoraj vsi.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.