Ja s prikolico full niso več eko ane. Poraba narasteZanimivo, saj vedno pravimo da ste riževci nekaj posebnega.
Jaz pa se vsak dan kaj novega naučim.
Ja s prikolico full niso več eko ane. Poraba narasteZanimivo, saj vedno pravimo da ste riževci nekaj posebnega.
Jaz pa se vsak dan kaj novega naučim.
Kakšne obremenitve? Za motor/menjalnik ali za zadnji del avtomobila?Pri štirih biciklih na kljuki so obremenitve bistveno večje kot pri vleki prikolice, tako da ne vem v čem je fora da naj bi to bila kakšna olajševalna okoliščina. Če ne gre pač ne gre, na superbovo streho gre z lahkoto 5 biciklov, ne vem zakaj bi bili štirje problem.
ok, to pa je en wtf...Zdravo
ob naročilu Superba iV sem pozabil dodati kljuko. Sedaj sem dal naknadno vgraditi skrito kljuko, vendar se je zataknilo pri vpisu v homologacijo, saj naj jo nebi smel imeti
Skratka, kaj bi bila lahko fora, da avto ne sme imeti kljuke? Jaz to rabim izključno za kolesa in ne za vleko prikolic, mi je pa kljuka must. So lahko kakršni koli problemi za avto?
Hvala
ja ne gre, ker ima ta dotični kodiaq drugačne zadnje fedre in je nekako tehnično razumljivo. Pri superbu iV pa gre za identičen avto, konec koncev sem ugotovil, da je kolega kupil 3 mesece za mano avto, identičen in on ima opcijo. Kakor sem razumel iz konteksta je zadeva samo administrative narave in nič tehničnega, skratka gluparija totalna. Še vedno je v konfiguratorju za moj model avta opcija kljuka.Ne vem al so razlogi tehnični al proizvajalci nagajajo. Lahko, da je treba za vsako kombinacijo naredit tipsko homologacijo in potem eni odpadejo zaradi tehnikalij ali pa jih uradniki enostavno spregledajo. Škoda ima očitno veliko takih nelogičnih primerov.
Na 7 sedežnega kodiaqa 2.0 tdi 150 konjev 4x4 z ročnim menjalnikom tudi ne gre kljuka. 190 konjski pa gre. Ali 5 sedežni. Go figure.
Lej jaz ti povem, kaj so na škodi dali kot odgovor zakaj omenjena varianta Kodiaqa nima mogoče kljuke, in razlog so zadnji fedri.Zakaj bi imel zadaj drugačne fedre kot avtomatik ali drugačne fedre kot 190 konjski? Fora je samo v točno določeni kombinaciji.
Malokdo...p.s.: sice pa kdo danes sploh še kupit tak avto ne avtomatik
ja se strinjam, sej najverjetneje je to, bom javil ko dobim točen uradni ogovor. Je pa čudno samo to, da nekdo dobi opcijo, nekdo pa ne, pa se sta avta kupljena v istem letu in isto modelno letoZanimivo bi bilo priti stvari do dna. Ne verjamem, da so zadaj resni tehnični razlogi. Lahko je to, kar sem že zapisal, da se je pač proizvajalec odločil, kako bo spodbujal nakup določenih različic in opreme ter blokiral prodajalce dodatne opreme, ki se vgradi naknadno. Lahko pa gre za kako CO2 foro in so proizvajalci "prisiljeni". Za full led dobijo nek bonus. Mogoče za prodan avto, ki bi lahko imel kljuko, dobijo minus pike.
Zlahka kupiš tako kombinacijo, NOVO. Odsvetuje se nakup rabljenega avtomatika in dodajanje kljuke.
Ga daš pa v sportNpr. od sedmih auto stopenj pri 100km/h vleki hitreje šalta nižje, da ne obremenjuje sklopke oz. na splošno vozi v nižjih brzinah.
nema više sporta oz. ta program počasi opuščajo pri VAG koncernu-WLTP pa toGa daš pa v sport