Kljuka za iV je posebne, navadna za super ne gre gor, ta kljuka je prav ta za avto in definira proizvajalec kljuke.
Potem pa res ne vem kaj komplicirajo.
Kljuka za iV je posebne, navadna za super ne gre gor, ta kljuka je prav ta za avto in definira proizvajalec kljuke.
To bo pol drug letbom dal, samo da mi žena pošlje, ker ima pri sebi
ja, sej to je problem, ker ni vpisano.Keč je v original homologaciji avta!!! Če pod O ni nič vpisano, ne bo nič.
ok, ja sej to bom naredil, druge mi na žalost ne preostanePol lahko samo montiraš in voziš "na črno".
Očitno je lahko problem, glede na to da kljuke ni dovoljeno naknadno vgraditi (kot sam navajaš), za razliko od vseh ostalih normalnih avtov, kjer se jih lahko brez problema naknadno vgradi.ok, ja sej to bom naredil, druge mi na žalost ne preostane
Bolj me je matralo to, če je tek 70kg skupaj s nosilec lahko kakšen problem z avto.
Ne vem al so razlogi tehnični al proizvajalci nagajajo. Lahko, da je treba za vsako kombinacijo naredit tipsko homologacijo in potem eni odpadejo zaradi tehnikalij ali pa jih uradniki enostavno spregledajo. Škoda ima očitno veliko takih nelogičnih primerov.Če mene vprašate svinjsko grdo od proizvajalca ...
Zanimivo. Pa samo kot nosilec za kolesa imam homologirana na priusu....NE MOREŠ DOBIT SAMO ZA KOLESA.
Daj original homologacijo sem gor - tisti del ko ti piše dovoljena masa vlečenega vozila, pa to. Oznaka O na homologaciji vozila.
Zanimivo, saj vedno pravimo da ste riževci nekaj posebnega.Zanimivo. Pa samo kot nosilec za kolesa imam homologirana na priusu....
Thule kljuka. Z nalepko 65 vertikalno, 0 horizontalno.
No vso toyota hibridi razen novih modelov majo kot nosilec za kolesa. Čeprav je vse identično klukam na nehibridnih modelih. Edino vrat me neke "izrastke", da prikolica negre gor. Pa se za večino nosilcev je treba tisto odfleksatZanimivo, saj vedno pravimo da ste riževci nekaj posebnega.
Jaz pa se vsak dan kaj novega naučim.