Skoda SUPERB Combi

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
KSZ:

Na prvotno temo ... 1.4 TSI je na papirju dovolj močan, ampak gre za oskubljen TSI ki ima SAMO turbino; zadeva deluje ko se turbo zbudi, pred tem pa so manjše težave. Za večino uporabe je 1.4 TSI zelo dobra stvar, edino ne za po mestu in ne za kakšne lokalne ovinkaste ceste. Za primarni družinski avto je ta motor SLABA izbira, je pa dober oz. odličen za razne firme in trgovske potnike, ki dnevno štancajo kilometre in hočejo majhen strošek (tako začetni kot vzdrževalni). Ampak za take je še boljši 1.9 TDI!
evil.gif


Za vse, ki se kregate o konjih pa samo to, da konji niso vse oz. sploh niso pomembni, ker max. moč je zame isti podatek kot končna hitrost = nikoli oz. redko v uporabi; bolj pomembni so parametri kot je razporeditev moči, navora in koneckoncev tudi prestavna razmerja, masa itd.! In še enkrat, 1.4 TSI brez kompresorja (in brez DSGja) NI dober za 1.5 T vozilo, ki ima placa toliko da lahko vanj naložiš slona pa še kaj ostane!
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Kaj ti si tudi neki zafrustriranec pa maš probleme v lajfu, da si se zaj tak na mene spravil......kaj si se mogoče kje prepoznal pa te je kaj razpizdlo.......

Saj sem rekel, da mi je vseeno s čim se kdo vozi, ampak sam za sebe vem, da mam raje kakšenj konj pod havbo več. Ker ko hočeš pospešit, se dejnasko more začet neke dogajat, ne pa da se samo zvok avta spremeni
smile-1.gif


Pa ti meni o zrelosti neki tu pamet solši....poglej malo sebe kaki [censored] si izpado. Jaz spošutjem tvojo mnenje pa odločitve, pa delaj kak ti paše pa vozi se makar v šajtrgi ko me nebo motlo. Ampak, da druge obsojaš pa neke žališ, še huje pa je, da misliš da si ti bolši od večine slovencev. Kaj ti naj rečem..........take some pills and get real!!!!
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
... Od kje ideja, da avto s 105 KM ne gre vec kot 70 ?

Replika je bila bolj mišljena na del "zakaj bi to hotel?" Pač ni vsem všeč bel kruh ane. Če bi se več vozil po AC bi tudi meni povsem odgovarjalo teh 105KM. Za ceste kjer se vozim sem pač s časom ugotovil, da mi bolj ustreza malo močnejša mašina. To bi bilo pri Passatu recimo 140KM. Ne vem zakaj vsi takoj pomislite na 200KM+ mrcine, brezglavo divjanje po cestah ipd.?

Pa da ne bom spet OT. Superba sem si šel ogledat primarno zato, ker ima zdaj možnost 4x4. V primerjavi s prejšnjim je počutje v kabini kar lepo napredovalo. Edino kar mi ni bilo všeč je krom letvica in izbuljeno ohišje airbaga na volanu.
grin1.gif
Glede na videno bi ga kupil. Za tri sedeže sem pa precej skeptičen, če se jih da pravilno namestiti. Vsaj ne katerekoli. Zadnja klop ima sicer okrog meter in pol širine ampak sta stranska sedeža normalno udobna in pobereta večino širine. BTW - autobild je delal pred leti test na temo treh sedežev v zadnji vrsti => klik - cel članek je plačljiv

@Utisevalec

Word.
smile-1.gif
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Pa ne samo probat, če grejo 3 sedežki eden zraven drugega, probaj še pripeti varnostni pas, ko otrok sedi v sedežu. V prejšnjem Megan grandtour sicer grejo notri, ampak so tako skupaj, da je zapenjanje tako zamudno, da vidiš, da to ni to. V testnem Grand Scenicu je bilo ravno toliko več prostora, da roka lahko gre neovirano, pa seveda ima 3x isofix nastavke. Ker je tretji šele na poti, čakam še na novo Alhambro, da vidim cene in malo potestiramo prostornost.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Clueless pravi:
Replika je bila bolj mišljena na del "zakaj bi to hotel?" Pač ni vsem všeč bel kruh ane. Če bi se več vozil po AC bi tudi meni povsem odgovarjalo teh 105KM. Za ceste kjer se vozim sem pač s časom ugotovil, da mi bolj ustreza malo močnejša mašina. To bi bilo pri Passatu recimo 140KM. Ne vem zakaj vsi takoj pomislite na 200KM+ mrcine, brezglavo divjanje po cestah ipd.?

Aha, jaz sem s tem zelel postaviti protivprasanje dameku (damek1a), ki ga cudijo tisti, ki kupijo passata s ~100 KM, divjanja pa nisem omenjal.

Saj ne recem, nihce se ne bi branil dodatnih konjev, ce bi bili zastonj ali a vsaj zanemarljivo poceni. A niso, in ce zadeve nimas za kaj izkoristiti, je verjetno boljse, da je nimas, razen ce si poln denarja kot Joc Pececnik
smile-1.gif
S tako velikim (mere, masa) avtom tako ali tako ne divjas ali prehitevas vseh po vrsti, ampak se peljes kot gospod, tempomat, klima pa lepo po predpisih, ce je 50, je 50, ce je 90, je 90. Poskusi, je manj stresno. Tiste, ki se obirajo 70 na regionalni cesti, kjer je dovoljeno in popolnoma realno izvedljivo voziti 90, pa lahko se vedno brez problema prehitis, ob zivce te bo pa spravil samo se kaksen zivcenjak, ki misli, da je raketa.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Eh teh dveh avtov zaj ne moreš primerjat.....tota štirka stara kaj jo mamo se ne more primerjat z novimi kolami zaj neke......
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
prosim...idi srat nekam drugam, ker od takih ko si ti se mi že počasi vsebina želodca obrača ko berem ta forum.
bonk.gif

avto ima 1,5t, 100km je za povprečnega voznika dovolj. kapiraš?
če pa ti napišeš da 100km komaj te nekak premakne polota, je jasno da si tepen v glavo in tvojih izjav ni za jemat resno. kapiraš?

ko pa boš enkrat izgubil mozolje, ko ti bodo dlake pognale na jajcih, boš služil svojo plačo in plačeval svoje položnice, boš se malo prizemljil in ti bodo fraze kot so "poraba", "registracija" in "vzdrževanje", vse v odvisnosti od tvoje 800€ neto plače, postale malo bolj pomembne kot so zdaj.

in od tvoje seke frajer, ki kupi škodo, ki ni draga za vzdrževanje, je moder mož. za razliko od ostalih 90% slovencev, ki je zabitih kot si ti. 45% jih (misli da) rabi 200km da se premakne iz mesta, ostalih 45% pa kupuje avte daleč preko svojih finančnih zmožnosti, kamor pa boš nekoč spadal ti, ko se boš odlepil od mamine zize.
aplauz.gif

*****
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
KSZ:

Na prvotno temo ... 1.4 TSI je na papirju dovolj močan, ampak gre za oskubljen TSI ki ima SAMO turbino; zadeva deluje ko se turbo zbudi, pred tem pa so manjše težave. Za večino uporabe je 1.4 TSI zelo dobra stvar, edino ne za po mestu in ne za kakšne lokalne ovinkaste ceste. Za primarni družinski avto je ta motor SLABA izbira, je pa dober oz. odličen za razne firme in trgovske potnike, ki dnevno štancajo kilometre in hočejo majhen strošek (tako začetni kot vzdrževalni). Ampak za take je še boljši 1.9 TDI!
evil.gif


Za vse, ki se kregate o konjih pa samo to, da konji niso vse oz. sploh niso pomembni, ker max. moč je zame isti podatek kot končna hitrost = nikoli oz. redko v uporabi; bolj pomembni so parametri kot je razporeditev moči, navora in koneckoncev tudi prestavna razmerja, masa itd.! In še enkrat, 1.4 TSI brez kompresorja (in brez DSGja) NI dober za 1.5 T vozilo, ki ima placa toliko da lahko vanj naložiš slona pa še kaj ostane!
Pa dejte prosim nehat streljat neumnosti, da je 1.4 TSI premalo za tako velik avto.
1.4 TSI se lahko po tehničnih zmogljivostih skoraj normalno primerja z 2.0 TDI, pa za slednjega nihče ne reče, da je prešvoh.
Sem dal že par strani nazaj primerjavo, da je v podobno težkem A4 (2.0 TDI s 120 KM) vožnja 4-ih odraslih minila brez sledu o podhranjenosti motorja. Ne vem zakaj bi bil ta 1.4 TSI v Superbu premalo?

Pred nekaj meseci smo šli s taščo in tastom gledat A3 Sportback in je tast na začetku še protestiral, da je 125 konjičev premalo in da rabi nujno verzijo s 160KM. Ko smo naredili en 3-urni testni krog s 125 KM motorjem, se je seveda takoj odločil za slednjega. In če mu danes (pol leta po nakupu avta) rečem kako se kaj pelje ta motor, se mu samo nasmeh nariše.
Seveda ne bom trdil, da je ta motor športnik, za dinamično sledenje prometa pa je več kot dovolj. In daleč od tega, da bi se pretirano matral. Poglejte malo kaj od motorjev in kakšne zmogljivosti ponuja konkurenca, pa nihče ne protestira.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
Kakorkoli obrneš, ko pri 1000 rpm stisneš gas v višji prestavi avto ne gre nikamor oz. vleče, ko star trabant. Če hočeš torej vozit normalno ga moraš držat vsaj na okoli 2000 rpm. Speljevanje JE težavno, oz. moraš dodajati več gasu s tem da je prva itak tako kratka da ga moraš zavrtet do 3000 obratov, da potem lahko nadaljuješ normalno pospeševanje v drugi .. sploh če delaš to v klanec. V najvišji prestavi (5.) ne moreš voziti po naselju oz. moraš menjati na koncu naselja, da kam pospešiš. Žal za sodoben motor to niso ravno briljantne karakteristike sploh ne za avto take velikosti in ranga .. to je motor (v kombinaciji s tem vozilom) za staro šolo voznikov, kjer je pod 3000 obrati greh vozit in speljuje se tudi nekako tako.

Ne bom rekel, da se ne da prilagodit motorju (in je potem super), ampak vseeno v takem avtu ne sediš zato da ga vedno priganjaš in menjaš ko nor. Drugače je tak motor v enem rangu nižjemu vozilu čisto solidna izbira ..

Skratka osebno raje vzamem potem 1.9 TDI, ker bom potem vsaj vedel zakaj moram vedno menjat (pa še vedno bolje kot pri 1.4 TSI)!
evil.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Skratka osebno raje vzamem potem 1.9 TDI, ker bom potem vsaj vedel zakaj moram vedno menjat (pa še vedno bolje kot pri 1.4 TSI)!
evil.gif
1.9 TDI ima pa že na papirju tako slabe pospeške, da te potem res prehitevajo tudi že sodobna dostavna vozila.
Meni se 1.4 TSI ne zdi slab, tudi okrog 2.000 obratov se ga da normalno vozit in ga ne rabiš tiščat v obrate. Seveda pa je cenovno ogromna razlika med 1.4 TSI in katerim drugim motorjem in tudi zato se mi zdi racionalna in dobra izbira.
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
A3 in superb sta seveda povsem primerljiva
smile-1.gif

Saj noben ne pravi, da s 100 konjskim avtom ne moreš voziti 130 in več in da delaš zastoje. Je pa vsekakor nenavadno, da vzameš top limuzino, s katero boš prevažal 5 ljudi (primer zgoraj) in izbereš motor s 105 konji. Da moraš na lokalni cesti s polnim avtom prehitet kakšen tovornjak zna biti že kar podvig. Tudi večina lastnikov čez čas odsvetuje izbiro premalo zmogljivega motorja. Eno so avti ranga clio, polo, punto in podobni, drugo pa superb, passat, bmw 3 in podobni. In tem se vsekakor ne paše najšvohnejši motor, kot tudi ne najnižji paket opreme. Kdor je imel priliko voziti tak avto s top opremo in motorjem, ve da je to povsem drug avto od tiste osnovne različice. Pogosto je tudi najboljša oprema pogojena z motorjem. Drugače pa hiter pogled na avto.net pove, da je v Sloveniji vsaj 3/4 avtov z najslabšo različico opreme in najslabšim motorjem. Zgleda, da ima folk rajši en rang višje in brez vsega, kot en rang manj (ali manj ugledna znamka) in solidno opremljen ter motoriziran. Se pa to očitno odraža tudi po forumih.
Kakšne zmogljivosti ponuja konkurenca? Ne vem, vem pa, da npr. accorda ne moreš kupiti z manj kot 150 konji, kar je prav!
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
A3 in superb sta seveda povsem primerljiva
smile-1.gif
Tud nisem nikjer napisal, da sta A3 in Superb primerljiva. Razlike v teži je 200 kg, je pa tudi res da je A3 s tem motorjem že spodobno hiter.
Sta pa primerljiva A4 Avant in Superb. In v A4 s štirimi odrasli dizel motor s 120 KM po mojem mnenju v 700 km vožnje tud enkrat ni bil podhranjen.
105-konjski dizel je res prešvoh, 1.4 TSI s 125 KM pa se mi zdi popolnoma dobra izbira. Sploh ker je cenovne razlike med naslednjim motorjem več kot 2k €.

Mah brez veze, da tumbam svoje alter dirkačem, ki so seveda v praski preizkusili vse omenjene motorje in kar je pod 200 KM je itak sekret.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
1.9 TDI (105KM) motor v Superbu je dražji od 2.0 TDI (140KM) zaradi davka na CO2. 1.4 TSI bi mene skrbel zaradi porabe, če se veliko voziš na kratke relacije in po mestu. Recimo 170KM dizel v mojem Superbu ima prvi tank povprečno 6,2l/100km, dvomim, da se lahko bencinar temu približa.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
A3 in superb sta seveda povsem primerljiva
smile-1.gif
Tud nisem nikjer napisal, da sta A3 in Superb primerljiva. Razlike v teži je 200 kg, je pa tudi res da je A3 s tem motorjem že spodobno hiter.
Sta pa primerljiva A4 Avant in Superb. In v A4 s štirimi odrasli dizel motor s 120 KM po mojem mnenju v 700 km vožnje tud enkrat ni bil podhranjen.
105-konjski dizel je res prešvoh, 1.4 TSI s 125 KM pa se mi zdi popolnoma dobra izbira. Sploh ker je cenovne razlike med naslednjim motorjem več kot 2k €.

Mah brez veze, da tumbam svoje alter dirkačem, ki so seveda v praski preizkusili vse omenjene motorje in kar je pod 200 KM je itak sekret.

Kot prvo ti primerjaš 120 KM dizel z 2 litra prostornine (A4) proti bencinskemu motorju z 1.4 litra prostornine .. sedaj pa razmišljaj, do 1500 obratov, ko turbina ne da nič od sebi kaj je lažje za vozit? Dizel z visoko kompresijo s katerim BP speljuješ v štandgasu in voziš v klanec s 1000 obrati, ali pa 1.4 motor ki ima še v manjših vozilih (ala polo, fabia, ...) probleme s speljevanjem, kaj šele s kravo ki ima "spodobno" naložena že blizu dve tone? Grem stavit da je problem s Superbom 1.4 speljati v malce bolj strm klanec, brez da nabiješ gas do konca in kuriš sklopko ... če je drseča podlaga sploh ne upam pomislit kako se to vozi.

Sej ko enkrat motor steče je OK, ampak dotlej pa kavni mlinček pač trpi in s tem tudi voznik. Tu vidim opcijo s kakšnim 7-stopenjskim DSGjem ki bi naredila voz uporaben, do takrat pa trdim to kar sem rekel.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Če je v Superbu 1.4 TSI res samo turbina brez kompresorja, potem bi lahko bil primerljiv s kakšnim atmosferskim 2literskim bencincem. Tudi (pa da ne bo zamere) Renault ima 1.4 TCe motor, ki nadomešča atmosferski 2.0 16V. Pa sem prepričan da 2 litraša presega samo po porabi (recimo v 1.6 t težki krači), povsod drugje (udobje med vožnjo, uporabnost, prožnost) pa pogrne... Drugo je, če je zraven pripet še kompresor...

Ne govorijo zastonj stari mački, da uporabnost motorja naredijo kubiki...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik VAG pravi:

Tud nisem nikjer napisal, da sta A3 in Superb primerljiva. Razlike v teži je 200 kg

No, ce verjames pravljicam potem bi to pogojno drzalo.

Realna razlika, ko oba zapeljes na tehtnico, je preko 300kg.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
Drugače pa hiter pogled na avto.net pove, da je v Sloveniji vsaj 3/4 avtov z najslabšo različico opreme in najslabšim motorjem. Zgleda, da ima folk rajši en rang višje in brez vsega, kot en rang manj (ali manj ugledna znamka) in solidno opremljen ter motoriziran. Se pa to očitno odraža tudi po forumih.
Kakšne zmogljivosti ponuja konkurenca? Ne vem, vem pa, da npr. accorda ne moreš kupiti z manj kot 150 konji, kar je prav!

ja genialno si to pogruntal, ni kaj
zmaga.gif
zdaj pa še malo vklopimo možgane, da nebo samo testosteron v igri.
živimo v državi, kjer je povprečna plača tam okrog 800€, avti dragi, bencin še bolj, registracije so drage, imamo x davkov,...
če bi pod temi istimi pogoji živeli v nemčiji recimo, bi zaradi 3x plače vsi vozli kamot avte z 2.0 mašino in ful opremo. če bi živeli v ameriki, bi vozli klaso višji avto, ful opremo in v8 pod havbo.

in kaj zdaj? po tvoji teoriji bi vsi morali vozit kliote z ful opremo. in zakaj v tvojih očeh nekdo izpade čudn, če zaradi zgoraj navedenega ne vozi kliota, ampak superba z osnovno opremo in motorizacijo, če je motorizacija zadostna, oprema pa višja od tiste višje v golfu?
sonikov sestrojebec se bo vsak dan vozil kot gospod in to je važno, pa čeprav se mu reži celi lotmerk in vse vukojebine med mursko in varaždinom, ki se btw prevažajo v golf 4-5 z šipami na ročni pogon
wink-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik VAG pravi:

Tud nisem nikjer napisal, da sta A3 in Superb primerljiva. Razlike v teži je 200 kg

No, ce verjames pravljicam potem bi to pogojno drzalo.

Realna razlika, ko oba zapeljes na tehtnico, je preko 300kg.
A3 Sportback 1.4 TSI 1285 kg, Superb Combi 1.4 TSI pa 1425 kg.
Realne razlike je 140 kg.
Ali mogoče alter strokovnjaki veste kaj, kar še pri Škodi in Audiju ne?
crazy1.gif