Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Klinc k je 4 leta garancije in do takrat ne smeš. Al se lahko danes že tako čipa, da serviser ne vidi?
Glede na to da je VAG, lahko "cip" vzames kot dodatno opremo pri novem. ABT itd.
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Klinc k je 4 leta garancije in do takrat ne smeš. Al se lahko danes že tako čipa, da serviser ne vidi?
Glede na to, da je večino na AC ni nujne potrebe. Prestaviš v najvišjo prestavo in to je to. Je pa res, da bo verjetno po štirih letih zamenjal vozilo, tako da za njega odpade problem morebitnih visokih stroškov servisiranja DSG-ja v primeru težav. Tako ostanejo zgolj še stroški vzdrževanja, kateri pa so pri DSG7 baje nižji kot pri DSG6, kjer je cca. 500 EUR na 60.000 km. A ima že kdo praktične izkušnje, koliko pride servisiranje DSG7?Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Drži, ampak pri 45.000 km/letno o drugem, kot o DSG ne bi niti razmišljalCitat:
Uporabnik mtl pravi:
Še enkrat. Ni point v št. prestav, temveč v prestavnih razmerjih. Ker ti na AC nič ne pomaga 7 prestav, če se ti traktor pri 130 km/h v sedmi vrti na 4000 vrtljajih.Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
če je pet gangov premalo se vzame sedemstopenjski dsg
Normalno, če pa ni bilo ProCeedke zraven.Citat:
Uporabnik bisnen pravi:
V zadnjem slo Auto Bildu je na primerjalnem testu zmagala (2. Golf, 3. a3, 4. Leone)
Tole sem pa res spregledal.Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Kolikor jaz vidim, je spredaj edina očitna razlika plastika med lučjo in grillom.
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
jebemusunac, pa se res ne morjo znebit te grde zelene osvetlitve? Še dober, da so vaj števce dal na belo.
http://www.skoda-team.com/wp-content/uploads/2012/12/skoda_octavia_III_2013_accessories_interior.jpg
a je problem tole zamenjat s z belo barvo?