SKN performance

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Zadnjič se jih je omenjalo v eni od tem, zdej me pa zanima če ima kdo konkretne izkušnje z njimi?

Kako to, da dobijo z remapingom več konjev kot konkurenca?
confused-1.gif



http://www.sknperformance.com/

tenkju za odgovor
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Bolj "pogumne" parametre nabijejo, pa je. Potem je pa problem še voznost zaradi porazdelitve navora. Lahko imaš zelo visok, a ozek segment maksimalnega navora, avto pa se vozi tako, kot so se vozili taprvi turbodizli. Ogromna turboluknja, zoprnija v primerjavi s sodobnimi dizli.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Torek tako kot golf II turbo dizel
grin1.gif


2X sem že dal avto na tuning, obakrat bencinarja. Zdej bi bil pa dizel, pa me zanima kaj pa kako je z SKN tuning....da ne bom potem pobiral z ribiško mrežico dele motorja po avtocesti...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz sklepam, da te moči niti ne dosežejo, lahko pa da kak primerek res to pokaže na valerjih v prvo.

Marketing pač. Zaupanja vredni pa so, jaz se tudi še odločam kar med tremi...avtoelektronika, skn in tudi RSR kjer sem mel že dobro izkušnjo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pri meni je šel avto iz 95 na 235kkm....

Pa še je v pogonu brez okvar na motorju oz. drugih "čipanih" delih. Tudi kadil ni ničkaj več tako da tok tok...odlično. Mogoče je RSR še najbolj za VAG, avtoelektronika BMW, SKN pa vsepovprek.
tongue-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ena stvar me pa malo moti, SKN nima v ponudbi remapinga za novejše motorje (različne znamke).


p.s. cupra je imela 64.000 ob nakupu, pri 85.000 se ja avto odločil, da se bo samo še na servis odpeljal.
tongue-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.380
5.655
113
Nije zvaka za seljaka...al kako ze recejo
tongue-1.gif


Čika kure kupio bmw....bmw rodzaci...pa remap u visave...pol pa ojnice cez bat
smile-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
No ja no, tok Bosanca nisem bil. Oz. ja Bosanc z malo...
grin1.gif



Vse je bilo v najlepšem redu, samo računalnik ni hotel popustit zaradi določenih njemu ne sprogramiranih parametrov...pa je trajalo kar precej časa, da se je pogrunatal kaj je narobe. Sledila je odpoved lambde sonde in še parih malenkosti. Sledilo je staro za novo in vožnja z 135-imi konji manj.
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
404
3
18
Ljubljana
www.69performance.si
Načeloma so performance sorodne konkurenci, to je nek zdrav optimum in ne zadnji možnji konji izvlečeni iz motorja. Pomembno je, da je v redu narejeno, 2 konja gor ali dol nista pomembna, saj je vedno še nekaj rezerve, ki jo je pametno pustiti na miru.

Kateri avto pa imaš v mislih?

Včasih je napaka v katalogu pri kakem vozilu, ki se pripeti pri uvozu baze, včasih so navedene boljše performance, ker je mišljeno kot stage 2 optimizacija, pri kateri je potrebno menjati izpuh in po potrebi tudi sistem filtra zraka.

Naredimo lahko vse avtomobile, ki se v tem trenutku lahko naredijo. Tudi čisto najnovejši so med njimi jasno. Zavisi ali je konkretno vozilo na listi proizvajalcev opreme za branje in pisanje softvera. Ker vsi tunerji uporabljamo podobno opremo, da ne rečem enako, imamo praktično vsi enake omejitve, katero vozilo se v tem trenutku še ne da počipat. Recimo danes se še skoraj vse BMW F serije ne da počipat.
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Zgleda da bo v hišo prišel dizlčk pa me zanima sledeče: tunerji pri nas naložite mape, ki jih dobite od drugih ali ustrezno posameznemu avtu s knock senzorjem preverite do kam bi šli predvžigi, optimizirate celo mapo za gorivo, tlak, variabilne odmične - če jih ima, prej preverite če maf, injektorji, knock senzor, lambda dobro delajo in potem izvlečete iz posameznega avta varni max? Koliko časa traja počipavanje?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
A bo zram impreze al misliš, da jo boš uspel prodat?
evil.gif


Kaj si nabavil za smrdljivca?
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Mislu sm jo prodat pa smrljivca kupt, sam zgleda da je ne bo treba tko da ob drugi priložnosti.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
KAko pa je pri vas z 1.2TSI?
Namreč RSR se ne dotika tega motorja, vi imate v ponudbi. Izkušnje?
Nobeden do sedaj mi še ni podal pametnega odgovora, ali se zadeva obnese? Pa še praktično nobenega ni, ki bi že čipal ta mlinček.
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
404
3
18
Ljubljana
www.69performance.si
Načeloma lahko tuner kupi preverjen produkt za določen avto, lahko sam naredi ali mešanica obojega. V splošnem, če gre za nek normalen razširjen avto, ki je v dobrem stanju, vse serijsko, mogoče kak auspuh, intake, ... potem, če veš kako naredit, ni nobene potrebe po valjih, gledanju lambde s širokopasovno sondo, gledanje klenkanja s svojim inštrumentom itd... Ali ima tuner na voljo kupljen produkt, ki dela, ali imaš že narejenega za točno to vozilo in tudi preverjeno dela, ali pa se z znanjem in upoštevanjen podobnega kupljenega produkta ali lastnega optimizira mape na konkretnem vozilu. Da so stvari tako, kot so bile zamišljene, se načeloma vedno opravi testna vožnja s testerjem pred in po optimizaciji in takrat se tudi dosti parametrov vidi in ugotovi, ali je vse OK.

Vedno je dobro,da nekaj rezerve še ostane, torej se ne gre na mejo s predvžigom, lambdo, tlakom turbine itd.

Če stranka želi odkriti mejo in izvleči zadnje konje, potem se je treba poslužiti valjev, merjenja lambde, tlaka turbine, gledanja predvžiga itd... če govorimo za bencinarje. V primeru Impreze recimo, se uporabi ECUTEK oprema, glede na znjanje se že v prvem poskusu dobi skoraj idealen program, potem pa se na valjih meri moč in nastavlja parametre ob upoštevanju lambde, klenkanja, predvžiga, tlaka turbine, temperature izpušnih plinov itd. na koncu pa še enako ponoviti na cesti, ker ni čisto isto na valjih kot na cesti.

Čiptuning navadnega avtomobila traja v povprečju 1-3 ure, če se dela preko OBD. Če je treba računalnik odpret, kako uro več. V splošnem poseg traja par ur. Lahko recimo samo 3 ure bere preko OBD.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Jah kolikor sem uspel na škoda forumu izbrskat, se eden vozi s 115km 1.2tsi v octavii.
Povsod, kjer sem zasledil po forumih, si ne upajo čipat teh motorjev. Po drugi strani pa imaš s strani ABTja čipanje z garancijo na 140km
shocked-1.gif

Tako da res ne vem, zakaj nikjer nobene pametne debate ni na to temo. Mogoče še malo preveč "nov" motor?
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.519
14
38
37
Dolenjska
Podobno je pri Renaultovem 2.3 dci motorju (v Masterju). Pri RSRu so mi rekli da ga ne čipajo, ker je potem temperatura izpušnih plinov drugačna in da so potem neke težave s senzorji (oz. nekaj v tem smislu, je že nekaj časa nazaj, ko sem spraševal).

Pri enem ali dveh drugih tunerjih sem pa potem kasneje videl tudi ponudbo za čipanje takega motorja.
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
404
3
18
Ljubljana
www.69performance.si
1.2 TSI ni biser zanesljivosti sam po sebi. Da se naredit cirka 20HP in razlika se čuti. Ponavadi svetujem soft varjanto čipa, recimo 15HP. Vsak se mora sam pri sebi odločiti, ali bo šel v to. Lahko so kasneje težave, to vedno stranki povem. Medtem, ko recimo za 2.0 TSI GTI, lahko stranki na enak način povem, da je zelo zelo neverjetno, da bi bile neke težave zaradi čipanja pri Golf 6 GTI. Dosedaj sem tri 1.2 TSI naredil, enega ima kolega in še vedno vse dela po enem letu. Recimo neka stranka se je tudi pri meni najavila, pa je malo pred terminom klical, da ima neke težave z motorjem, po tem kasneje se ni odločil za čip in mi je povedal, da mu je na serijskem šlo vse po spisku in je avto prodal.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Nov družinski avto se kupuje, pa sem gledal, da bi vzel švohnejšega, pa potem chipal. Pa sem potem primerjal pri različnih ponudnikih, kaj pa kako.

Gre se pa za Mercedes C 220 cdi 170ps in Škodo Superb 1.8 tsi 160ps.

V kolikor se nabavi, se javim pa se zmenimo.
cool-1.gif