Načeloma lahko tuner kupi preverjen produkt za določen avto, lahko sam naredi ali mešanica obojega. V splošnem, če gre za nek normalen razširjen avto, ki je v dobrem stanju, vse serijsko, mogoče kak auspuh, intake, ... potem, če veš kako naredit, ni nobene potrebe po valjih, gledanju lambde s širokopasovno sondo, gledanje klenkanja s svojim inštrumentom itd... Ali ima tuner na voljo kupljen produkt, ki dela, ali imaš že narejenega za točno to vozilo in tudi preverjeno dela, ali pa se z znanjem in upoštevanjen podobnega kupljenega produkta ali lastnega optimizira mape na konkretnem vozilu. Da so stvari tako, kot so bile zamišljene, se načeloma vedno opravi testna vožnja s testerjem pred in po optimizaciji in takrat se tudi dosti parametrov vidi in ugotovi, ali je vse OK.
Vedno je dobro,da nekaj rezerve še ostane, torej se ne gre na mejo s predvžigom, lambdo, tlakom turbine itd.
Če stranka želi odkriti mejo in izvleči zadnje konje, potem se je treba poslužiti valjev, merjenja lambde, tlaka turbine, gledanja predvžiga itd... če govorimo za bencinarje. V primeru Impreze recimo, se uporabi ECUTEK oprema, glede na znjanje se že v prvem poskusu dobi skoraj idealen program, potem pa se na valjih meri moč in nastavlja parametre ob upoštevanju lambde, klenkanja, predvžiga, tlaka turbine, temperature izpušnih plinov itd. na koncu pa še enako ponoviti na cesti, ker ni čisto isto na valjih kot na cesti.
Čiptuning navadnega avtomobila traja v povprečju 1-3 ure, če se dela preko OBD. Če je treba računalnik odpret, kako uro več. V splošnem poseg traja par ur. Lahko recimo samo 3 ure bere preko OBD.