SJTV1 kaj vam špila pri Avto Magazinu?

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Moje opazanje: ta mocen (136) hyundaijev dizel je tisji (no ja, v bistvu je manj motec, ne tisji, gre bolj za tip zvoka kot absolutno glasnost), ima manj vibracij, se pelje bolj uglajeno in lepo zvezno potegne (za tasibkega to ne vlja, tisti je spodaj mrtev in zelo neprozen). Pasat sicer bolje gre pri pospesevanju na polno pri nizjih hitrotih, potem ga zmanjkuje bolj kot hyundaija (poglej podatek na 400m). Bluemotion in njegova prestavna razmerja imajo kaj pri tem verjetno zraven ... Pa uporabno obmocje vrtljajec je pri passatu ozje ... Hyundaija je vsaj meni prijetnej po mestu peljat, recimo.

Absolutni pospeski pac niso vse in poraba tudi ne.

Zanimivo da VAGovcem še po 15 letih ni uspelo "popeglat" ON/OFF turbine
bonk.gif

Iz kje si izluščil to tvojo trditev?

Iz zapisa SJTV1:

Citat:
Moje opazanje: ta mocen (136) hyundaijev dizel je tisji (no ja, v bistvu je manj motec, ne tisji, gre bolj za tip zvoka kot absolutno glasnost), ima manj vibracij, se pelje bolj uglajeno in lepo zvezno potegne (za tasibkega to ne vlja, tisti je spodaj mrtev in zelo neprozen). Pasat sicer bolje gre pri pospesevanju na polno pri nizjih hitrotih, potem ga zmanjkuje bolj kot hyundaija (poglej podatek na 400m).

In iz prakse med vožnjo....... superb 2.0TDI....Altea 1.9TDI VS i30 1.6CRDi ( doma)

Vedno sem po kafanah poslušal ljudi cizyevega kova.......kok so švabi oh in sploh.....pol se ga je pa kdo napil pa sem ga moral pelat v njegovih nemških jajcih pa nč o njihovih opevanih performansah......prerj scena iz reklame za renault clio....una "gerapaaa" k ti zlom vrat k pohodš ( glava nazaj/naprej k je turbina na ON/OFF
hysterical-1.gif
)

i30 ma bolj zvezno pospeševanje in tud turbina lepše prijema in spušča.......je pa res da mamo doma model z VGT turbino z variabilnimi lopaticami (kar predvidevam da ma tud SJTV1jev testni močnejši model z 136KM)

Čak čak, a hjundaj ima šele sedaj VGT turbine? VW pa po tvoje ne?
evropejci so ata in mama pri tem, konkretno JTDji imajo že ohoho let turbine in turbince z variabilnimi lopaticami.
Če pe "buta" kasneje se pa "ustavi" je pa krivec lahko tudi drugje....hint: pri tolkih kilometrih je tud že EGR zapacan....