SJTV1 kaj vam špila pri Avto Magazinu?

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.038
11.157
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Enim nikoli ni prav... Ce napisejo teste merjene "z vesoljsko merilno tehniko" ni prav... ce napisejo lastno mnenje, spet ni prav
smile-1.gif

sej zato pa sem napisal, testi v takšnih oblikah so neumnost... Top gear je mnenje tega pa tega, in tako ga moraš jemat.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Hvala za korekten odgovor.
zmaga.gif


Še eno vprašanje, koliko so dejansko vaše meritve "realne"? Ker me kar malo preseneča da ste DS3 THP namerili do 100 km/h in na 400m enako kot Polotu GTI z 25hp več in DSG menjalnikom.
grin1.gif


Aja pa v testu DS3 Racing imate napako pod grajamo. USB vhod ima namreč serijsko, vključno z AUX priključkom in Bluetoothom.

Mi je pa zanimivo, da v testu THP-ja, hvalite neposrednost in natančnost volana, namreč pri večini testov ravno volan najbolj grajajo in tudi sam imam ravno okoli volana najbolj mešane občutke, če ga primerjam z svojo bivšo Fiesto ST.

Mal offa, kako pa je kaj z stabilnostjo DS3 1.6T pr zaviranju na polno pr večji brzini? TM 130 do podna.?

Mene je razočaral u pm, ker je že vso elektroniko plesal k zmešan. K. je pa ESP šel off sem se pa samo za glavo držal. Upam da je bil samo problem v tlaku gum (to pa res nism preverjal).

Volan res ni ne vem kaj, daleč pa od slabega.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kaj pa vem, nič kaj manj stabilen se mi ne zdi kot te ostale male gajbice, če ga primerjam recimo z fiesto st ali cliom rs. Mene je še najbolj razočaral volan, ampak ko se ga privadiš kar gre, res pa ne bi imel nič proti če bi bil malo trši pri nižjih hitrostih, pri višjih je kul.

Največje presenečenje pa mi je osebno definitivno motor, gre za svoje konje res fenomalno, čeprav se to pokaže šele, ko ga postaviš vštric z kakšnim drugim močnejšim avtom, občutek drugače kar precej laže. Pa poraba je smešna.
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Jaz si od teh dobrih 150hp skorajda ne bi mogel želeti več. Mi pa osebno malo daljša prestavna razmerja sedejo in verjetno tudi precej
blagodejno vplivajo na porabo.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
se strinjam da motor vleče ko šus in pije ništa. (RCZ z 200 kavali lahko tudi pod 8 litrov)
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Racinga si morda vozil? Pravijo, da bojda ni tako velika razlika med thp in racingom, naj bi bila precej večja med vti in thp.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Vozil sem THP in THP R, VTI pa ne. Sicer se je pa moj post nanašal na Pežoja RCZ
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.423
5.660
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Moje opazanje: ta mocen (136) hyundaijev dizel je tisji (no ja, v bistvu je manj motec, ne tisji, gre bolj za tip zvoka kot absolutno glasnost), ima manj vibracij, se pelje bolj uglajeno in lepo zvezno potegne (za tasibkega to ne vlja, tisti je spodaj mrtev in zelo neprozen). Pasat sicer bolje gre pri pospesevanju na polno pri nizjih hitrotih, potem ga zmanjkuje bolj kot hyundaija (poglej podatek na 400m). Bluemotion in njegova prestavna razmerja imajo kaj pri tem verjetno zraven ... Pa uporabno obmocje vrtljajec je pri passatu ozje ... Hyundaija je vsaj meni prijetnej po mestu peljat, recimo.

Absolutni pospeski pac niso vse in poraba tudi ne.

Zanimivo da VAGovcem še po 15 letih ni uspelo "popeglat" ON/OFF turbine
bonk.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Jaz mislim, da je ravno obratno, ker niso neumni. VAG fahrerji pričakujejo butanje, ker to enačijo s tem, da avto nekam gre, čeprav se drugi peljejo mimo.
evil.gif


To spada v isti koš kot zgodba z A5/A4. Inženirji naredijo avto s super lego, potem pa pridejo prodajalci in rečejo, da Audi kupci pričakujejo, da avto z nosom rine ven iz ovinka in da naj to popravijo. Pa so »popravili«.
uf-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Moje opazanje: ta mocen (136) hyundaijev dizel je tisji (no ja, v bistvu je manj motec, ne tisji, gre bolj za tip zvoka kot absolutno glasnost), ima manj vibracij, se pelje bolj uglajeno in lepo zvezno potegne (za tasibkega to ne vlja, tisti je spodaj mrtev in zelo neprozen). Pasat sicer bolje gre pri pospesevanju na polno pri nizjih hitrotih, potem ga zmanjkuje bolj kot hyundaija (poglej podatek na 400m). Bluemotion in njegova prestavna razmerja imajo kaj pri tem verjetno zraven ... Pa uporabno obmocje vrtljajec je pri passatu ozje ... Hyundaija je vsaj meni prijetnej po mestu peljat, recimo.

Absolutni pospeski pac niso vse in poraba tudi ne.

Zanimivo da VAGovcem še po 15 letih ni uspelo "popeglat" ON/OFF turbine
bonk.gif

Iz kje si izluščil to tvojo trditev?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:

To spada v isti koš kot zgodba z A5/A4. Inženirji naredijo avto s super lego, potem pa pridejo prodajalci in rečejo, da Audi kupci pričakujejo, da avto z nosom rine ven iz ovinka in da naj to popravijo. Pa so »popravili«.
uf-1.gif

Od kod ti pa to?
smile-1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Saj smo debatirali o tem. So bili linki na intervju z razvojniki Audija, kjer so upali, da jim vsaj za RS5 (ali za S5) ne bo treba nalašč slabšati lege avta, ker se marketingarji tako rekli. Menda je bil občutek za volanom preveč BMW (prekrmarjen) in premalo Audi (podkrmarjen) pri Quattru.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.423
5.660
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Moje opazanje: ta mocen (136) hyundaijev dizel je tisji (no ja, v bistvu je manj motec, ne tisji, gre bolj za tip zvoka kot absolutno glasnost), ima manj vibracij, se pelje bolj uglajeno in lepo zvezno potegne (za tasibkega to ne vlja, tisti je spodaj mrtev in zelo neprozen). Pasat sicer bolje gre pri pospesevanju na polno pri nizjih hitrotih, potem ga zmanjkuje bolj kot hyundaija (poglej podatek na 400m). Bluemotion in njegova prestavna razmerja imajo kaj pri tem verjetno zraven ... Pa uporabno obmocje vrtljajec je pri passatu ozje ... Hyundaija je vsaj meni prijetnej po mestu peljat, recimo.

Absolutni pospeski pac niso vse in poraba tudi ne.

Zanimivo da VAGovcem še po 15 letih ni uspelo "popeglat" ON/OFF turbine
bonk.gif

Iz kje si izluščil to tvojo trditev?

Iz zapisa SJTV1:

Citat:
Moje opazanje: ta mocen (136) hyundaijev dizel je tisji (no ja, v bistvu je manj motec, ne tisji, gre bolj za tip zvoka kot absolutno glasnost), ima manj vibracij, se pelje bolj uglajeno in lepo zvezno potegne (za tasibkega to ne vlja, tisti je spodaj mrtev in zelo neprozen). Pasat sicer bolje gre pri pospesevanju na polno pri nizjih hitrotih, potem ga zmanjkuje bolj kot hyundaija (poglej podatek na 400m).

In iz prakse med vožnjo....... superb 2.0TDI....Altea 1.9TDI VS i30 1.6CRDi ( doma)

Vedno sem po kafanah poslušal ljudi cizyevega kova.......kok so švabi oh in sploh.....pol se ga je pa kdo napil pa sem ga moral pelat v njegovih nemških jajcih pa nč o njihovih opevanih performansah......prerj scena iz reklame za renault clio....una "gerapaaa" k ti zlom vrat k pohodš ( glava nazaj/naprej k je turbina na ON/OFF
hysterical-1.gif
)

i30 ma bolj zvezno pospeševanje in tud turbina lepše prijema in spušča.......je pa res da mamo doma model z VGT turbino z variabilnimi lopaticami (kar predvidevam da ma tud SJTV1jev testni močnejši model z 136KM)
 
Nazadnje urejeno:

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
tega s 136 km še nisem vozil, cee'd s 115km je pa do 2000 mrtev, potem vleče do 3700, potem spet mrtev.

pri vw so z generacijo CR agregatov lepo zajezili turbo luknjo
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.423
5.660
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
, cee'd s 115km je pa do 2000 mrtev, potem vleče do 3700, potem spet mrtev.

Slabo si ti to vozil.....zbudi se že pri 1700rpm.....pri 3700 je pa tud VW mrtev.......ker to ni bencinar da ga nabiješ na 7000 u rdeče
smile-1.gif


Pa tud med 1700-3700 vleče zvezno.......ne kot VW mule ki brcajo
bonk.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Polo 1.6 TDI CR 105hp čisto nič ne brca. Ali pa Passat 2.0 TDI CR 170hp, ta sicer brcne, ampak zato, ker se dejansko nekam premakne.
smirk-1.gif


Ti pa spet pametuješ na podlagi prastarih TDI-jev iz časov, ko še korejci vedeli niso kaj je to dizel.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.423
5.660
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ti pa spet pametuješ na podlagi prastarih TDI-jev iz časov, ko še korejci vedeli niso kaj je to dizel.

Torej trdiš da so imeli pri VAG še 2 leti nazaj prastare dizle
aplauz.gif