SJTV1 kaj vam špila pri Avto Magazinu?

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Pri testu i40 1.7crd hvalite motor, pri testu passata 2.0 tdi bm se pa zmrdujete, da je motor zgolj povprečen, kljub temu, da ima passat pri večji teži, boljši pospešek in kar precej boljšo končno hitrost in nižjo porabo kot i40?
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Verjetno ni isti novinar testiral oba avta in je eden bil navdušen nad i40, drug pa razočaran nad Pasatom.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
To vem in razumem, ampak vseeno nekaj objektivnosti ne bi škodilo, se ti ne zdi?
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.987
17
38
Bled
so pa že pri Hyundai-u več podmazal...
smile-1.gif
 

SpaceMonkey

Pripravnik
11. avg 2007
761
3
18
Mogoče je pri i40 motor presegel njihova pričakovanja za ta avto zato pozitivna ocena, pri Pasatu pa ravno obratno ? To ne pomeni, da je v neposredni primerjavi motorjev i40 dizel boljši. Ugibam, ker nisem bral testa.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Moje opazanje: ta mocen (136) hyundaijev dizel je tisji (no ja, v bistvu je manj motec, ne tisji, gre bolj za tip zvoka kot absolutno glasnost), ima manj vibracij, se pelje bolj uglajeno in lepo zvezno potegne (za tasibkega to ne vlja, tisti je spodaj mrtev in zelo neprozen). Pasat sicer bolje gre pri pospesevanju na polno pri nizjih hitrotih, potem ga zmanjkuje bolj kot hyundaija (poglej podatek na 400m). Bluemotion in njegova prestavna razmerja imajo kaj pri tem verjetno zraven ... Pa uporabno obmocje vrtljajec je pri passatu ozje ... Hyundaija je vsaj meni prijetnej po mestu peljat, recimo.

Absolutni pospeski pac niso vse in poraba tudi ne.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Hvala za korekten odgovor.
zmaga.gif


Še eno vprašanje, koliko so dejansko vaše meritve "realne"? Ker me kar malo preseneča da ste DS3 THP namerili do 100 km/h in na 400m enako kot Polotu GTI z 25hp več in DSG menjalnikom.
grin1.gif


Aja pa v testu DS3 Racing imate napako pod grajamo. USB vhod ima namreč serijsko, vključno z AUX priključkom in Bluetoothom.

Mi je pa zanimivo, da v testu THP-ja, hvalite neposrednost in natančnost volana, namreč pri večini testov ravno volan najbolj grajajo in tudi sam imam ravno okoli volana najbolj mešane občutke, če ga primerjam z svojo bivšo Fiesto ST.
 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Potem je škoda, ker v Evropi ni 2.0 turbo bencinarja z 274 konji v i40?

@SJTV1 Zakaj vraga tega motorja res nimajo Hyundai in Kia avtomobili v Evropi? Kolikor berem sploh ni požrešen motor, iz Sonate ali pa iz Optime naredi pa konkretno poskočno limuzino (tam okrog 6 pa pol sekund do 100 z avtomatikom).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:

Še eno vprašanje, koliko so dejansko vaše meritve "realne"? Ker me kar malo preseneča da ste DS3 THP namerili do 100 km/h in na 400m enako kot Polotu GTI z 25hp več in DSG menjalnikom.
grin1.gif

Realne? Popolnoma. Merilka je dovolj natančna, da 100% zaupamo (konec koncev je produkt firme, ki izdeluje tudi merilno tehniko za avtomobilsko industrijo, njihovo robo uporablja vsaj pol proizvajalcev), meri vedno isti voznik ...

Nimam blizu rezultatov, pa za navedeni par težko odgovorim, ker ne vem vremenskih razmer. Temperatura zraka ima precej vpliva. Zimske vs. letne gume (na to nimamo vpliva, se pa najbolj pozna pri zavorki), marsikaj se najde ...

Sicer pa naletimo na avte, ki gredo (v primerjavi s tovarniškimi podatki) hudo dobro in take, ki pogorijo. Ni jih veliko, so pa ... Zakaj? Če gre slabše, uvoznika vprašamo, če je bilo kaj narobe z avtom. Doslej še nihče ni rekel, da je bilo ...

Za tisti USB pa možno, da je kiks, lahko je bil pa predserijski avto ali avto ki ni imel SLO opreme (in je bil zato brez). Včasih se pa zgodi, da ni navodil v avtu, pa kaj prezreš ... Ponavadi se na take kikse pri uvozniku odzovejo
grin1.gif


Volan? Meni je bil super, sicer mehak, ampak sama mehkoba z neposrednostjo in natančnostjo lahko tudi nima zveze. Obstajajo tudi trdi, pa zelo nešportni volanski mehanizmi (stari Boxter, recimo), pa mehki, a skoraj dirkaški. Nekatere tmehkoba pač moti, pa to avtomatsko povežejo z premalo neposrednosti, povratnih informacij, natančnosti, čeprav temu morda ni tako. Dostikrat gre bolj za stvar navade in osebnih preferenc.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Potem je škoda, ker v Evropi ni 2.0 turbo bencinarja z 274 konji v i40?

@SJTV1 Zakaj vraga tega motorja res nimajo Hyundai in Kia avtomobili v Evropi? Kolikor berem sploh ni požrešen motor, iz Sonate ali pa iz Optime naredi pa konkretno poskočno limuzino (tam okrog 6 pa pol sekund do 100 z avtomatikom).

Bom ob priliki vprašal ... Lahko da je enostavno premalo evropski po obnašanju (hrup, vibracije, krivulja navora ipd), pa ga zato nočejo not dat.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pri testu i40 1.7crd hvalite motor, pri testu passata 2.0 tdi bm se pa zmrdujete, da je motor zgolj povprečen, kljub temu, da ima passat pri večji teži, boljši pospešek in kar precej boljšo končno hitrost in nižjo porabo kot i40?

Ves kaj je to? Da za novinarja danes ne potrebujes formalne izobrazbe. Dovolj je, da si gimnazijski maturant ali ekonomski tehnik. Raven splosne izobrazbe pa konkretno pada. Snami si par starih testov s Cesnjom, Spazzapanom...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.038
11.157
113
tole preizkušanje (ponovno) z vesoljsko merilno tehniko tudi nisem nikoli razumel, kaj ima od tega povprečen bralec?? , tistega ki avto zanima do te mere da si ga bo kupil, ga tako preizkusi in si ustvari mnenje. Testi so počasi postali prav nepotrebni, vsaj v tem smislu ki obstajajo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.715
9.919
113
40
MB
ja če pol pa spet kurcate topgear ... ki dejansko povejo kaki je občutek pri avtu namesto vseh številk
confused-1.gif