Citat:
Uporabnik stein pravi:
Torej v one pol minute se ti motor tak ohladi, da ti več ne piha toplo?
Če bi se ugašal, bi se počasneje segrel in bi kasneje začelo toplo pihat.
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Torej v one pol minute se ti motor tak ohladi, da ti več ne piha toplo?
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Torej v one pol minute se ti motor tak ohladi, da ti več ne piha toplo?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kakšnega vzdrževanja? Povprčen slovenec, recimo, ima nov avto 6 let in naredi 120K z njim. Dvomim, da je v tem času zaradi drugačnega zaganjača in akumulatorja kaka razlika v ceni vzdrževanja.
2 minuti voziš, 20 sekund stoji, 3 minute voziš, 40 sekund stoji.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Torej v one pol minute se ti motor tak ohladi, da ti več ne piha toplo?
Če bi se ugašal, bi se počasneje segrel in bi kasneje začelo toplo pihat.
Citat:
Uporabnik stein pravi:
2 minuti voziš, 20 sekund stoji, 3 minute voziš, 40 sekund stoji.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Torej v one pol minute se ti motor tak ohladi, da ti več ne piha toplo?
Če bi se ugašal, bi se počasneje segrel in bi kasneje začelo toplo pihat.
Po moje ne opaziš razlike, pa če imaš termometer zraven.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kakšnega vzdrževanja? Povprčen slovenec, recimo, ima nov avto 6 let in naredi 120K z njim. Dvomim, da je v tem času zaradi drugačnega zaganjača in akumulatorja kaka razlika v ceni vzdrževanja.
Povprečen slovenec kupi avto višjea razreda starega vsaj 6 let ali več z 300k km ali več (150 na števcu) in ja, takrat je menjava štarterja ki košta 1000EUR+ precej banalna zadeva!
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)
Pa prištej še stroške vzdrževanja tega sistema.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)
77.500 km?
Recimo 3,5 let. V 6,5 letih (povprčen slovenec toliko lasa vozi nov avto) torej prihraniš nadlajnih cca 400€.
Pa zrak v mestu je malo manj svinjski in hrupa je nekaj manj.
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Prav tako so tudi drugačni(močnejši) akumulatorji.
Pri Priusu dala ta start-stop zelo dobro.
Le pozimi ga dolgo ne ugasne, kar mi paše ker imam rajši toplo, kot pol litra nižjo porabo.
Poraba pri zelo mrzlem vremenu pa narase tudi do litra na 100km.
Poleti pa itak ni za prehvalit. Klima hladi, avto pa je ugasnjen. Dovolj zaloge iz "velikih baterij".
Lp
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kakšnega vzdrževanja? Povprčen slovenec, recimo, ima nov avto 6 let in naredi 120K z njim. Dvomim, da je v tem času zaradi drugačnega zaganjača in akumulatorja kaka razlika v ceni vzdrževanja.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Pa prištej še stroške vzdrževanja tega sistema.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)
77.500 km?
Recimo 3,5 let. V 6,5 letih (povprčen slovenec toliko lasa vozi nov avto) torej prihraniš nadlajnih cca 400€.
Pa zrak v mestu je malo manj svinjski in hrupa je nekaj manj.
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kakšnega vzdrževanja? Povprčen slovenec, recimo, ima nov avto 6 let in naredi 120K z njim. Dvomim, da je v tem času zaradi drugačnega zaganjača in akumulatorja kaka razlika v ceni vzdrževanja.
Povprečen Slovenec kupi avto ki ima prevoženih realnih 220k, nato zbitih na slovenskih 120kkm. Torej, JA vzdrževanje takega sistema JE pomembno!
Če pozabim, da teče debata o nakupu novega avtomobila, se lahko človek samo potolaži ta sistem Stop/Start še ni v teh letnikih, ampak čez 2, 3 leta se bodo taki Passati kaj hitro pojavili pri naših dilerjih.
Jah, kar nekaj avtov se mi zdi, da ima velike servise pod 100k km, nekateri celo na 60 jurčkov (vsaj dve leti nazaj). Koliko bo prišla menjava napenjalcev in jermenčkov za ta ''uglajen'' start stop?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Pa prištej še stroške vzdrževanja tega sistema.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)
77.500 km?
Recimo 3,5 let. V 6,5 letih (povprčen slovenec toliko lasa vozi nov avto) torej prihraniš nadlajnih cca 400€.
Pa zrak v mestu je malo manj svinjski in hrupa je nekaj manj.
kakšno vzdrževanje pri 100 kkm?
Ma Stein je napisal koliko bencina lahko kupim za 500€. To je deset polnih tankov mojega avta.Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)
Malo te metematika hebe a ne?. Moj izračun kaže da pri pol litra privarčevanega goriva na 100 kilometrov, prinese 387 litrov pri 77.400 kilometrih Ker roko na srce moj avto ki ni neki šparavček porabi skupno 500 litrov na 7750km razdalji !!! Kako naj potem privarčuje 387 litrov????