Simobil: sprememba intervala: 300% podražitev ali

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Citat:
Si.mobil – Vodafone bo 3. februarja 2008 na vseh naročniških paketih spremenil obračunski interval. Prve tri sekunde bodo za naročnike Si.mobil – Vodafone ostale brezplačne. Od 4. do 60. sekunde bodo klici po novem obračunani po 60-sekundnem obračunskem intervalu. Vsi klici daljši od 60 sekund se bodo odslej zaračunali po 1-sekundnem obračunskem intervalu. Torej pri pogovoru, daljšem od 60 sekund, bo naročnik plačal natančno toliko sekund, kot je trajal pogovor. Povprečna dolžina klica pri naročnikih Si.mobil – Vodafone znaša 91 sekund, zato bodo ti s spremembo večinoma pridobili, saj se jim bo zaračunalo natanko 91 sekund, medtem ko se jim po dosedanjem obračunskem intervalu (15-sekundni) zaračuna 105 sekund pogovora. Obračunski interval za predplačniške uporabnike Halo in M mobil ostaja 30-sekundni.

Le od kod mi je to znano
confused-1.gif

17758-icon_confused.gif


Od. 1.2.2008 bo spremenjen obračunski interval:
Prva minuta se vedno plača cela (prve 3. sekunde so brezplačne), nato po sekundnem intervalu.

Kar pomeni pri klicih v prvi minuti povprečno 100% podražitev (ali 30 sekund)
nad prvo minuto pa povprečno znižanje v vrednosti 7sekund klica.
Čez palec: Privarčevali boste le, če imate več kot 80% klicev dolgih na eno minuto.

Kaj to prinese v resnici, naj si pogleda vsak sam glede na spodnje grafe.

Graf 1: Podražitev klicev do ene minute (Namesto Mobitel od 1.12.2007 si mislite Simobil od 1.2.2008)
144571-PodMinuto.png


Graf 2: Pocenitev pri klicih nad 1 minuto (Namesto Mobitel od 1.12.2007 si mislite Simobil od 1.2.2008)
144572-Nadminuto.png


Graf 3: Resnično preplačilo pri klicih pod minuto (Namesto Mobitel od 1.12.2007 si mislite Simobil od 1.2.2008)
144574-GledeNaS.png
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
In tu bi moral vstopiti organ, ki skrbi za to, da se ne dogajajo kartelski dogovori oziroma za kartelsko obnasanje podjetij, pa ne bo, ker smo v jugocigo balkanu.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
In tu bi moral vstopiti organ, ki skrbi za to, da se ne dogajajo kartelski dogovori oziroma za kartelsko obnasanje podjetij, pa ne bo, ker smo v jugocigo balkanu.

Naivčina. Saj smo na Balkanu, še nisi opazil?
evil.gif


Ogo
 

Zenaj4

Pripravnik
5. nov 2007
171
0
16
> Povprečna dolžina klica pri naročnikih Si.mobil – Vodafone znaša 91 sekund

Mene bolj kot povprečje zanima mediana. Ali pa če si narišeš distribucijo klicev glede na dolžino. Včasih te vrže ven na sredini klica, pa moraš plačati celo minuto. Klici pod 30s so tudi nadomestek SMS, saj je veliko hitreje nekoga poklicati kot nakucati tista dva stavka.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
A spet delamo iz majhne zgodbe vihar? Zvrcni me pač ni nekaj, kar bi operaterji podpirali. So pa na boljšem vsi, ki govorijo v povprečju dlje kot 45 sekund. Očitno je takšnih večina, drugače se Simobil ne bi odločil za ta korak. Raje bi namočil Mobitel in se delal nadvse prijaznega do uporabnikov. Njegov korak le potrjuje, da stvari pijejo vodo. Za veliko večino uporabnikov sprememba pomeni kvečjemu korak na bolje. Najbolj glasni pa so tisti, ki se kličejo za nekaj sekund večino časa. Vsem pač ni ustreženo, niti za to ne vidim potrebe.
 

Zenaj4

Pripravnik
5. nov 2007
171
0
16
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
So pa na boljšem vsi, ki govorijo v povprečju dlje kot 45 sekund.

Ne gre za povprečje (aritmetično sredino), ampak za mediano. Na boljšem so tisti, ki imajo večji delež klicev, ki so daljši kot 45s. Aritmetična sredina tu je irelevantna in jo je zavajanje omenjati.

Primer: imaš 200 klicev po 25s, enega po pet ur. Koliko je dolg tvoj povprečen klic? Koliko več plačaš po novem sistemu?
wink-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Jasna mi je razlika med aritmetično sredino in mediano. Vseeno sem mnenja, da gre za vihar v kozarcu vode. Nihče pa ne trdi, da je nov interval prijazen do "zvrcni mož". Ni. So na slabšem.
 

Edvard

Pripravnik
30. okt 2007
559
0
16
Za Mobitel mi je razumljivo, da bi se rad losal deleža uporabnikov (apek press). Ampak Si.mobil? Očitno gre za dogovor.
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Kakšen dogovor? Uporabniki se bodo pritoževali nekaj tednov in se sprijaznili s situacijo. Mobitel je začel s spremembo intervala, simobil je pač sledil.

Sicer pa gledate z napačnega konca na zadevo. Sem mnenja da sprememba intervala prinaša korist veliko ljudem, Mobitel je naredil spremembo na boljše prvi, Simobil mu je pač moral slediti, drugače bi uporabniki, ki opravljajo daljše klice presedlali na mafno...

Kartelska pocenitev?
smile-1.gif
 

ArmanI

Pripravnik
27. okt 2007
608
0
16
Citat:
Uporabnik AfterEight pravi:
Kakšen dogovor? Uporabniki se bodo pritoževali nekaj tednov in se sprijaznili s situacijo. Mobitel je začel s spremembo intervala, simobil je pač sledil.

Sicer pa gledate z napačnega konca na zadevo. Sem mnenja da sprememba intervala prinaša korist veliko ljudem, Mobitel je naredil spremembo na boljše prvi, Simobil mu je pač moral slediti, drugače bi uporabniki, ki opravljajo daljše klice presedlali na mafno...

Kartelska pocenitev?
smile-1.gif

Simobil je imel sigurno to v planu še preden je mobitel javno objavil, da bo spreminjal tako da o nekem ponavljanju tukej glih ne mormo govorit, kaj mislite, da se v billing sistemih to kar čez noč spremeni? Potrebni so tudi testi in podobno.
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Nihče ni omenjal ponavljanja. Najbrž so bili potrebni testi billinga itd. tudi pri m@, ali so ukradli rezultate, do katerih so se dokopali pri s!?
hysterical-1.gif
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
To glih ne. Kartelska odločitev bi bila, če bi se še gdo za to odloču ne pa samo dva
hysterical-1.gif
ne-ne-1.gif


Kartel - VAL202 razlaga z razlogom
klik


Malce zgodovine (konec 2001,začetek 2002)

Citat:
Danes smo prejeli predlog za uvedbo postopka zoper Mobitel in Simobil zaradi domnevne kršitve zakona o varstvu konkurence, ki ga je na urad za varstvo konkurence ter urad za varstvo potrošnika poslal Ivan Kukar, pravnik iz Metlike. Kukar trdi, da se zaradi časovno usklajene spremembe časovnega obračunskega intervala poraja sum, da so slovenski operaterji mobilne telefonije (vključno z Vego) sprejeli nedovoljen sporazum oziroma usklajeno delovali v smislu 3. člena zakona o varstvu konkurence. V predlogu je napisal še, da operaterji s spremembo obračunavanja nikakor niso prispevali k izboljšanju svojih storitev ali k tehničnemu napredku na področju telekomunikacij, ob tem pa uporabnikom s spremembami niso zagotovili pravičnega deleža doseženih koristi, ampak ravno nasprotno - obračunavanje so spremenili izključno na račun uporabnikov. Kukar je v predlogu zapisal še, da argument operaterjev, da imajo redki evropski operaterji sekundni interval, ne opravičuje njunega ravnanja, ker gre za bistveno drugačno dejansko stanje. Kukar je okrcal tudi agencijo za telekomunikacije in radiodifuzijo, saj bi po njegovem morala varovati koristi potrošnikov.
http://www.finance.si/12773/Mobitel_in_Simobil_pred_uradom_za_varstvo_konkurence

Citat:
Mobitel in Simobil bosta morala odpraviti vse posledice usklajenega ravnanja, kar pomeni vnovično izdajo vseh računov z obračunanim sekundnim intervalom. Seveda le v primeru, da bo ugotovljena kršitev zakona.

V začetku lanskega februarja je Ivan Kukar, pravnik iz Metlike, na urad za varstvo konkurence in urad za varstvo potrošnikov poslal predlog za uvedbo postopka zoper mobilne operaterje zaradi domnevne kršitve zakona o preprečevanju omejevanja konkurence (ZPOmK)

Omenjena operaterja sta namreč skoraj hkrati spremenila časovni obračunski interval, tako da obstaja sum, da sta sklenila sporazum (usklajeno ravnanje), katerega cilj ali učinek je preprečevati, ovirati ali izkrivljati konkurenco.

Urad se bo posvetoval

Andrej Plahutnik, direktor urada za varovanje konkurence, pravi, da postopka formalno niso uvedli, so pa zadevo uvrstili na dnevni red neformalnega interdisciplinarnega srečanja z Agencijo za telekomunikacije in radiodifuzijo in uradom za varstvo potrošnikov. Postopka na predlog stranke niso začeli, a to ne pomeni, da ga ne bodo sprožili po uradni dolžnosti. Do konca tega meseca se bodo opredelili o sklopu interdisciplinarnih primerov (problemov) in takrat bodo vedeli "kaj s to zadevo narediti". Če bodo ugotovili kršitev ZPOmK, bodo dali predlog sodniku za prekrške.

Odločitev bo znana konec meseca

Če gre za usklajena ravnanja, ta so izenačena s kartelnim sporazumom, nimajo pravnega učinka - so nična. Oba operaterja bosta morala v tem primeru odpraviti vse posledice, kar pomeni tudi vnovično izdajanje vseh faktur. Naslednji sestanek bo predvidoma 29. januarja, tako da bo odločitev znana kak dan pozneje.
http://www.finance.si/16680/Plahutnik_bo_prou%E8il_mobilna_operaterja

Razsodbe žal ne najdem
frown-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.852
684
113
Citat:
Uporabnik AfterEight pravi:
Sicer pa gledate z napačnega konca na zadevo. Sem mnenja da sprememba intervala prinaša korist veliko ljudem, Mobitel je naredil spremembo na boljše prvi, Simobil mu je pač moral slediti, drugače bi uporabniki, ki opravljajo daljše klice presedlali na mafno...

Korist smo imeli pred leti, ko sta imela oba operaterja sekundni interval. Nato pa je mobitel šel na 15-sekundni interval. Kako pa je bilo s simobilom pa ne vem točno, vem da so za halo paket imeli celo 30s interval
bonk.gif
 

Seto

Zelenc'
28. sep 2007
27
0
1
Res so bedni s temi intervali. To je neumen nateg in mislm, da bi mogli met vsi sekundni interval pa bi bil mir. Že tako je dosti zmede z vsemi temi cenami, ker so različne za različna omrežja, imamo različne pakete, vsake nekaj časa neke akcije in še tisti, ki nekaj spremljamo zadeve, ne vemo več kako in kaj. Kako zmedeni so potem šele tisti, ki niso ravno v temu. Uglavnem, gre za nategovanje množic, nič drugega. Tale nov interval se bo pri meni ornk poznal, ker opravim kar veliko klicev, ki so dolgi pod 15 sekund ali pa vsaj pod 30.
 

Razor

Pripravnik
10. avg 2007
31
0
6
Citat:
Uporabnik Seto pravi:Kako zmedeni so potem šele tisti, ki niso ravno v temu. Uglavnem, gre za nategovanje množic, nič drugega.
Čisto nič niso zmedeni!
Če do sedaj niso vedeli koliko plačujejo, potem tudi po novem ne bodo vedeli in jim je vseeno koliko bodo plačevali (večina slovencljev).