Servisni interval

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
ali pa če je tovarni važno da proda čim več rezervnih delov
smirk-1.gif

pa važno ji je da proda čim več novih avtomobilov, torej imajo avtomobili krajši rok delovanja.

kdo pa še danes vozi avtomobil po 20let?
večinoma kupci menjajo avtomobile takoj ko odplačajo kredit/lizing in vzamejo novega.
če bo pa avtomobil potem deloval brezhibno jih pa ne zanima in naj se s tem ukvarja novi lastnik.

Veš kako to pride. Vsako sranje pride na dan. Recimo cel kup Renaultove dizelaške mašinerije je ravno zaradi teh problemov na črni listi tistih, ki odkupujejo rabljene avtomobile.
Posledično se starega ne moreš losat ali pa se ga lahko losaš le za drobiž. Če je to vredno tistih 300 EUR več za pogostejše zamenjave olja na pooblaščenem servisu, si pa mora vsak sam naračunat.
 
Nazadnje urejeno:

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:


Tudi ob tihem priznanju, da so zajebali mašino in napisali servis na 30kkm namesto na 15k km? (govora je o renojevih dizel mašinah).
Poznam kolega, k ima zloglasno dizel mašino v espejsu, servis na 15t km in avto ima začuda že preko 200t km. Vrjetno pa vska pozna vsaj enega, k je delal servise na 30t km (predpisanih), pa so šle mašine v maloro še pred 100t km...
wink-1.gif


Isto je z 1.5 dci motorji. Predpisano na 30k km, mehankar je reku, da bo bolj ziher, če se dela na 15-20t km servis.

Ampak hej, vsakemu svoje
wink-1.gif
...
Pa ti misliš, da je mehanik strokovnjak za olje?
sprasujem se.gif


[/QUOTE]

Če ima (popoldanc) dnevno (no, recmo raj tedensko-bo bolj fer) več prometa, kot pa 2km oddaljen pooblaščen serviser in ima tako redne kot izredne servise, bo pa vrjetno že vedu, a se ti splača olje pustit notr 20t km ali pa predpisanih 30t km. Pa glede na to, da je namesto golfa zj clio ratu ljudski avto,k ga ima vsak 2 oz. 3 slovenc in popravi o-ho-ho teh avtov (hecno, da imajo več ali manj vsi zaribano mašino pri 150kkm s predpisanim rednim servisem) in nekaj rednih strank, katere menjujejo olje / redni servis na 20t km in tem avto še vedno normalno dela...

Tako da ja, mislm, da je (seveda ne vsi, da nebo pomote), tudi mehankar kar dober strokovnjak, kateri ti bo znal povedat, a je olje že za zamenjat ali ne.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Mehaniki so žal večinoma zelo neprilagodljivi in nerazgledani ljudje, ki o kemični sestavi olja in njega življenski dobi nimajo pojma, živijo pa zelo dobro od menjav olja. Če bi dal povprečen mehanik tisto olje na kemično analizo, je sicer ne bi razumel. Pokazala pa bi, da olje ni spremenilo nobenih lastnosti. Če misliš, da se firme odločajo za servisne intervale na pamet se pa hudičevo motiš. Predpisani servisni intervali so grozno konzervativni.

In še enkrat: zaradi servisnih intervalov noben motor ne spusti duše. In če pri 150kkm pocrka svašta, to nima blage veze z oljem. Ja? Ne poznam sploh nikogar, ki bi mu clio zaribal. Sploh ne poznam nikogar, ki bi mu kakorkoli zaribal avto.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
no, za novi Megane Estate vem, da ima predpisan servisni interval za menjavo olja 30k ali 2 leti. Ima pa seveda tudi Oil Control System, ki glede na stil vožnje, lahko pred tem javi, da je potrebna menjava.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
renaultove šlamaprije ne reši zgodnje menjavanje olja.
večina sodobnih dizlov ima zleo veliko enakih delov kot dci motorji.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Saj je vseeno. Razlogov je miljon. Renault je zagrešil mnogo šlamparij in tovarniških napak. Ampak neupoštevanje navodil (da, velika večina vidi samo številko interval 30kkm, pogojev zraven pa ne) tudi pripomorejo h kakšni okvari. Sicer pa bom spet povedal, olje ne spremeni svojih lastnosti niti po 100kkm v motorju, vi se pa lahko živcirate dalje. Kemične analize namreč ne lažejo.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
ponavadi zariba ker je premalo olja
grims-1.gif

ponavadi lastniki gledajo samo kilometre kdaj morajo menjati olje.
noben pa ne preverja olja, če ga je sploh dovolj
smirk-1.gif


npr. pri 20kkm je olja še ravno dovolj, pri 25kkm+ pa lahko ga zmanjka.

mehaniki nerazgledani
confused-1.gif

kot da imaš ti pojma o čisto vsem
smirk-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
ponavadi zariba ker je premalo olja
grims-1.gif

ponavadi lastniki gledajo samo kilometre kdaj morajo menjati olje.
noben pa ne preverja olja, če ga je sploh dovolj
smirk-1.gif


npr. pri 20kkm je olja še ravno dovolj, pri 25kkm+ pa lahko ga zmanjka.

točno to.večina jih samo buli v BC
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
mehaniki nerazgledani
confused-1.gif

kot da imaš ti pojma o čisto vsem
smirk-1.gif

To pa res ne trdim. Ampak povprečen mehanik še ni videl takšne analize, jaz pa. Zato lahko mirno povem, da so nerazgledani in neprilagodljivi, če po vrsti zatrjujejo stvari, ki so sicer nekoč veljale, danes pa niti približno ne več.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
mehaniki nerazgledani
confused-1.gif

kot da imaš ti pojma o čisto vsem
smirk-1.gif

To pa res ne trdim. Ampak povprečen mehanik še ni videl takšne analize, jaz pa. Zato lahko mirno povem, da so nerazgledani in neprilagodljivi, če po vrsti zatrjujejo stvari, ki so sicer nekoč veljale, danes pa niti približno ne več.

Menjava olja je bizniz. Tovarniško predpisani podatki imajo veliko rezerve, čas menjave se lahko razpolovi samo zaradi velikega števila zagonov oz. daljših relacij.
Po moje bi bilo potrebno samo malo boljše filtre ( ter večje, nekateri japonci imajo prav smešno majhne filtre ) pa bi lahko zdržal avto zelo veliko z enim kvalitetnim oljem. Seveda ga je potrebno redno menajti ter seveda je potrebno tudi upoštevati pogoje uporabe ter ostale pogoje.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
sej če pogledaš ima v usa identičen avto z enakim motorjem servisni interval za cca. 3k km dalj k kot tukaj v evropi.
kar se tiče japončkov in korejčkov in velikost filtra je pa tudi to da gre v njihove avte velikomanj olja.recimo primojem starem accentu ga gre v motor 2.7dcl z filtrom dočim pri drugem avtu ki je dizel ga gre 6litrov
confused-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.060
5.658
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
sej če pogledaš ima v usa identičen avto z enakim motorjem servisni interval za cca. 3k km dalj k kot tukaj v evropi.
kar se tiče japončkov in korejčkov in velikost filtra je pa tudi to da gre v njihove avte velikomanj olja.recimo primojem starem accentu ga gre v motor 2.7dcl z filtrom dočim pri drugem avtu ki je dizel ga gre 6litrov
confused-1.gif

Ja sam v USA se vsak zju3 odpele 150km na šiht....pa čez 8 ur nazai! In posledično ni drkanja čez mesto po semaforjih......pa kratkih relacij!

Ja korejčki majo original tamale filtre gor......lah daš pa tud večjega....pjt v kjerokol prodajalno delov.....pa reč da nj ti večjega poišče pa obstaja....za lantro l98 1.8 obstaja in tamau in tavelk.....pa v nove hy dizle gre mal več olja...5,3 v 1,6
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.060
5.658
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Sicer pa bom spet povedal, olje ne spremeni svojih lastnosti niti po 100kkm v motorju, vi se pa lahko živcirate dalje. Kemične analize namreč ne lažejo.

bonk.gif
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
povprečen mehanik še ni videl analize, ti pa še nisi videl vseh zaribanih avtomobilov ki jih je on dobil na servis
smirk-1.gif

si zaradi tega nerazgledan
sprasujem se.gif


in po enem letu olje sigurno nima enakih mazalnih lastnosti kot pa novo olje.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.060
5.658
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
To pa res ne trdim. Ampak povprečen mehanik še ni videl takšne analize, jaz pa. Zato lahko mirno povem, da so nerazgledani in neprilagodljivi, če po vrsti zatrjujejo stvari, ki so sicer nekoč veljale, danes pa niti približno ne več.

Edino če maš v mislih oljno osnovo......to se da ponovno uporabit....sicer dvomim da je izkupiček 1:1 stara VS nova!

Kar se troši so aditivi v olju......in ker je olje celota = oljna osnova + aditivi olje po 100.000km ne more bit več isto