Servisni interval

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ker ga v resnici nima? Je zgolj cifra za na papir.
smile-1.gif


Ogo
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
zato, ker je bolje dajati na 15.000km najcenejse mineralno olje kot na 30.000 najdrazje sinteticno. Se niso izumili olja, ki bi zdrzalo taksen interval na daljsi rok.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Oljna osnova zdrži marsikaj, drugi aditivi v motornem olju, ki skrbe za milijon reči, pa ne zdrže. Zato je najboljši kompromis pač to, da računalnik glede na pogoje delovanja določa, kdaj je treba na servis. Ali pa odločitev za fiksni servisni interval na 15.000 km ali kaj podobnega.

Ogo
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
saj junak je tudi tisti, ki upa olje pustiti v masini 30.000km
smile-1.gif






Zakaj pa ne ce ima interval na 30T
rolleyes-1.gif

Jst tud tem tanovim intervalom ne vrjamem....20T pa 30T.....pač razmišljam da nekdo k ma avto sam za po mestu pa sm pa ke za kako daljšo relacijo nj se tem ta dougim intervalom raj izogiba. OK če si potnik pa delaš 200++ km na dan pol bi še šlo......za po mestu bi pa biu rad zravn da vidm ta olje k se ga po 30T vn zlije....če je še olje al je že mazut
smile-1.gif


Sam si menjam olje na max 15T....najraj pa na 10T oz 2x na let......not dajem pa olmo za 6,7 eur/liter tko da tud ni nevem kak strošek....in glej ga zlomka avto dela
smile-1.gif
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Pa kaj vi mislite, da pri tovornjaku menjavajo olje na 15.000 km. Potem bi že vsi avtoprevozniki bankrotirali. Da sploh ne omenjam koliko kilometrov zdržijo mašine do generalke. Če olje nebi zdržalo 30.000 km bi že vse mašine zaribale, turbine bi se razletele itd.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne enači tovornjaka z avtom, ker gre za drugačne obremenitve motorja in koncepcije motorjev. Tudi količina olja v igri je povsem drugačna.
Drugače je pa redna menjava motornega olja poceni napram generalnemu popravilu modernega motorja, sploh pa kakega turbodizelaša.

Ogo
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
ksz

Servisi na 20, 30 tisoč kilometrov niso noben problem, vendar je kilometrina zelo pogojena z načinom vožnje. Če se vsak dan zapelješ 15 km, seveda servisni interval na 30k km ne bo v redu, če pa šibaš po avtocesti 100 km +, pa ne bo problemov, ob predpostavki, da imaš ustrezen motor in v njem ustrezno olje. Extralub iz Interspara lahko črtamo s seznama.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Pa kaj vi mislite, da pri tovornjaku menjavajo olje na 15.000 km. Potem bi že vsi avtoprevozniki bankrotirali. Da sploh ne omenjam koliko kilometrov zdržijo mašine do generalke. Če olje nebi zdržalo 30.000 km bi že vse mašine zaribale, turbine bi se razletele itd.

Pa sj sm ti napisu lepo gor da je servisni interval oz sama obstojnost olja pogojena z kilometri na dan......al pa z kilometri na "enoto uporabe"

En kamjonđija k pržge kamjon zjutri pa ga šele zvečer ugasne....nardi 500km v enem dnevu ma lah olje tud 100T kilometrov not....oz če greš na uradno petrolovo stran pa pogledaš olja za težka dizelska vozila boš vidu tud podatek menjava do 500t kilometrov

En k pa se vsak dan voz z avtom v službo in prižge mašino za 5min vožnje v eno smer in jo praktično ugasne mrzlo......tega bi pa rad vidu k bo ta avto po 5ih letih prpelu na servis pa da je delu servise na 30T kilometrov vsakič!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Ups mal sm pretiravu z 500T kilometri za menjavo!

http://www.petrol.si/index.php?sv_path=98,112,114,421

Je primerno za uporabo v najbolj obremenjenih dizelskih motorjih s turbinskim polnilnikom ali brez njega, v katerih je mogoče roke za zamenjavo olja, skladno z navodili proizvajalcev motorjev, močno podaljšati (100.000 km).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Extralub iz Interspara lahko črtamo s seznama.

Baje nj bi biu to Esso....kolk je pa to res pa.....
evil.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Mater eni ste bolj pametni kot oni v razvoju motorjev.
Recimo MB Actros ima 12 Literski motor v katerem je 35L olja menja se pa na 100T kilometrov.Brez generalne pa zdrzijo tam okrog 2 MIO km.
Obremenitev na ojnici je verjetno tisockrat vecja kot pri osebnem avtu.
Saj zaradi taga pa avti malo prej javijo da je potrebno na servis ce vozis vecinoma po mestu in na kratke razdalje, ker po tem se potem tudi "izracuna " servisni interval.
Ko so pred leti v luki kupili nakladalec razsutega tovora ki je stal cez 500T Eur ima tudi interval na delovne ure, vendar se tudi najprej vzame vzorec ce je olje potrebno menjave in sele potem se menja, ker drugace je brezvezen strosek in to pri stroju za pol MIO Eur.
 
Nazadnje urejeno:

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ne enači tovornjaka z avtom, ker gre za drugačne obremenitve motorja in koncepcije motorjev. Tudi količina olja v igri je povsem drugačna.
Drugače je pa redna menjava motornega olja poceni napram generalnemu popravilu modernega motorja, sploh pa kakega turbodizelaša.

Ogo
No ti ki nasploh vse veš, pa me zanima kaj zmanjšuje oziroma uničuje mazalne sposobnosti olja?
sprasujem se.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
12literski motor v actrosu ima tudi rdece polje pri dobrih 2000rpm in se ga vozi ponavadi malce nad 1000rpm. 35 litrov ga nima tako za hec. ker ga ima povprecni osebni avto, dizel skoraj 8x manj.

a ojnico tega 12 literskega motorja si ze videl? in jo potem slucajno primerjal z osebnim avtomobilom
hysterical-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
bonk.gif

Kaj pa unici olje, velika kolicina izgorelega goriva ali obrati motorja?
priden.gif

Pri 100T km porabi Actros ca 33000L goriva in tu se ze nabere kaj nekaj saj, kaj je precej za 35L olja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Olje uničujejo mrzli zagoni........neizgorelo goriva ki ga redči........nepopolno izgorelo gorivo (saje ki potem v kombinaciji z mrzlimi zagoni, kjer se dela kondenz proizvajajo kisline)!

Gor pa dol gibanje bata niti ne uničuje samga olja! Zato tud servisni interval za kamjon k dela 10ur na dan....100.000km....avto k ma pa pretežno kratke relacije pa tolk manj....15.000km cca
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Še dost poučna literatura za prebrat!

Čeprav je treba vzet na znaje da Amerosi mal preveč pretiravajo z črno belo sliko o mineralsu VS sintetiki.......tud zdejšna mineralna olja so dobra zadost za normalno operiranje avta na dolgi rok! Mal jim sfali sam pr mrzlih zagonih pa pr NEpodaljšanju intervala!

O olju
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ne recem nic da ne unicuje, vendar servisni interval ki je dolocen na 30T ni odvisen samo od olja ampak tudi od konstrukcije motorja in kvalitete motorja. Tudi 20 let stara gajba ki ima dolocen interval na 15T kilometrov ga tudi z najnovejsim oljem ne more imeti na 30T. Se vec tako olje sploh ni primerno za tak motor....
Vendar kot sem rekel eni ste bolj pametni kot inzenirji v razvojnem oddelku in pac trdite iz "glave" da olje ne zdrzi 30T km.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Olje uničujejo mrzli zagoni........neizgorelo goriva ki ga redči........nepopolno izgorelo gorivo (saje ki potem v kombinaciji z mrzlimi zagoni, kjer se dela kondenz proizvajajo kisline)!

Gor pa dol gibanje bata niti ne uničuje samga olja! Zato tud servisni interval za kamjon k dela 10ur na dan....100.000km....avto k ma pa pretežno kratke relacije pa tolk manj....15.000km cca
Nekateri avtomobili tudi delajo 10 in več ur na dan, tako da
sprasujem se.gif