Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
saj junak je tudi tisti, ki upa olje pustiti v masini 30.000km
Zakaj pa ne ce ima interval na 30T
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Pa kaj vi mislite, da pri tovornjaku menjavajo olje na 15.000 km. Potem bi že vsi avtoprevozniki bankrotirali. Da sploh ne omenjam koliko kilometrov zdržijo mašine do generalke. Če olje nebi zdržalo 30.000 km bi že vse mašine zaribale, turbine bi se razletele itd.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Extralub iz Interspara lahko črtamo s seznama.
No ti ki nasploh vse veš, pa me zanima kaj zmanjšuje oziroma uničuje mazalne sposobnosti olja?Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ne enači tovornjaka z avtom, ker gre za drugačne obremenitve motorja in koncepcije motorjev. Tudi količina olja v igri je povsem drugačna.
Drugače je pa redna menjava motornega olja poceni napram generalnemu popravilu modernega motorja, sploh pa kakega turbodizelaša.
Ogo
Nekateri avtomobili tudi delajo 10 in več ur na dan, tako daCitat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Olje uničujejo mrzli zagoni........neizgorelo goriva ki ga redči........nepopolno izgorelo gorivo (saje ki potem v kombinaciji z mrzlimi zagoni, kjer se dela kondenz proizvajajo kisline)!
Gor pa dol gibanje bata niti ne uničuje samga olja! Zato tud servisni interval za kamjon k dela 10ur na dan....100.000km....avto k ma pa pretežno kratke relacije pa tolk manj....15.000km cca