Servisni interval

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Zadnjič je ravno tu pisal en model, ki ima 4 leta staro corso z 240k prevoženimi in dela redne servise na predpisanih 30kkm in ni z motorjem nobenih težav. Sicer pa brezveze razlagat "poznavalcem", ki živijo še vedno v časih stoenk in mineralnega olja, da sintetično olje zdrži boga in pol in da saje zelo malo vplivajo na mazalne sposobnosti (ker je črna barva olja baje znak, da je olje čisto zanič). Me pa zanima mnenje teh poznavalcev kakšne so posledice takega intervala za motor in kakšni bodo simptomi, razen "da bom že še videl, ker bo motor koj crknil ko bo iz garancije"? Moj motor je že zdavnaj iz garancije, olje menjam na 30kkm, spije ga na interval približno nič in laufa kot urca. Servisiranje po navodilih nima kaj škodit motorju. In v navodilih lepo piše, da se v težjih pogojih uporabe olje menja pogosteje, to pa večina spregleda in vidijo samo prvo cifro. Moj avto recimo mestne vožnje sploh ne vidi. Če bi se veliko vozil po mestu bi pa pogosteje menjal.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Proizvajalci olja morajo kaj zaslužit, prav tako serviserji. Zato treba olje čim pogosteje menjat.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
meni je to čudno da vsem pije olje praktično nič
confused-1.gif


v navodilih za uporabo, pa piše da je normalno da v npr. 20kkm spije 1l olja
smirk-1.gif

2.0TDI tudi verjetno nič ne spije
bonk.gif
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Ne vem, če meni kaj olja spije (verjetno že kaj), ampak od servisa do servisa ne rabim nič dolivat.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.060
5.659
113
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Olje uničujejo mrzli zagoni........neizgorelo goriva ki ga redči........nepopolno izgorelo gorivo (saje ki potem v kombinaciji z mrzlimi zagoni, kjer se dela kondenz proizvajajo kisline)!

Gor pa dol gibanje bata niti ne uničuje samga olja! Zato tud servisni interval za kamjon k dela 10ur na dan....100.000km....avto k ma pa pretežno kratke relacije pa tolk manj....15.000km cca
Nekateri avtomobili tudi delajo 10 in več ur na dan, tako da
sprasujem se.gif

Izvzeti so taxsisti...pač uporaba avta v težjih pogojih (start & stop)....pr enmu potniku/managerju k se vsakič nevem pelje v Munchen na sestank poa nazai pa ne vidm problema!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.060
5.659
113
eeemmm start & stop.......od semaforja do semaforja to je blo mišljeno!

Pa ja seveda tud start & stop uničuje motor.......pritisk olja pade in vsakič k ga na novo zaženeš se mal na suh zavrti....sploh če maš kakga modernga dizla....mal razmišlji kaj se dogaja pr mrzli mašini pozim pr minus 10 teb se pa zju3 do šihta 5 ugasne (recimo)
Že tko so te oh in sploh dobri moderni dizli občutljivi s temu turbinami pa vztrajniki pa z vsemi igračami k jih majo v motorju!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.060
5.659
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Sicer pa brezveze razlagat "poznavalcem", ki živijo še vedno v časih stoenk in mineralnega olja, da sintetično olje zdrži boga in pol in da saje zelo malo vplivajo na mazalne sposobnosti (ker je črna barva olja baje znak, da je olje čisto zanič). Me pa zanima mnenje teh poznavalcev kakšne so posledice takega intervala za motor in kakšni bodo simptomi, razen "da bom že še videl, ker bo motor koj crknil ko bo iz garancije"?

Zdei niti nevem kako replicirat k si odgovor 3x okol obrnu....se bom osredotoču na tole!

Zdei sintetika je boljša od mineralcev....to je pač dejstvo...čeprav moderna mineralna olja nimajo več problemov z performansi....sam interval je mal krajši....oz prej začne olje papcat....črna barva olja pr bencinskem motorju pa pomen da maš dve levi roki kar se osnov avta tiče in da si za tako osebo že zelo lah happy če si zna sama natankat avto
smile-1.gif


Posledice in simptomi vožnje z prekurjenim oljem: Spolirane stene valjev....vodi k povečani porabi olja.......isto velja za sedeže ventilov.....temu sledi izguba kompresije....avto se težje vžiga...sploh kak dizel....menjava DPFja oz. katalizatorja zarad porabe olja ki zabaše te sisteme!
 
Nazadnje urejeno:

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
2.0 bencinar, interval na 20kkm, ketna.

na polovici intervala zgleda bom moral dotakat, ker zdaj mi je po 20kkm ostalo notri bore malo olja. Po moje davek na precej mestnih voženj....
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ksz...

a je kdo od vas veleumov razmišljal da bi se zaposlil kot svetovalec za določanje servisnega intervala naprimer pri mercedesu,bmwju ker je škoda vaše pameti za na alter.če tovarna predpiše servis na 30k km ali 1x letno in dajo na to tudi granacijo 150k km nekateri tudi 5 let ali več mislim da ni vredno izgubljati besed in izpodbijati besed najboljših inženirjev v avtoindustriji.edino če je vaš vaški mehanik prepričan da se mora olje še vedno menjati na 15k km pa čeprav tovarna predvideva na 30k km
bonk.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Večina samo deklarativno predpisuje servis na 30 kkm. Realno ti pa avto cvili in mežika, da ga je treba odpeljat na servis prej.
In če pogledaš realno, boš opazil, da tisti, ki dajejo velike garancije, predpisujejo menjave olja kvečjemu na tam 20000 km, večina pa kar prej na 15000 km.
smile-1.gif
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Citat:
Uporabnik shift pravi:
mislim da ni vredno izgubljati besed in izpodbijati besed najboljših inženirjev v avtoindustriji.edino če je vaš vaški mehanik prepričan da se mora olje še vedno menjati na 15k km pa čeprav tovarna predvideva na 30k km
bonk.gif

Tudi ob tihem priznanju, da so zajebali mašino in napisali servis na 30kkm namesto na 15k km? (govora je o renojevih dizel mašinah).
Poznam kolega, k ima zloglasno dizel mašino v espejsu, servis na 15t km in avto ima začuda že preko 200t km. Vrjetno pa vska pozna vsaj enega, k je delal servise na 30t km (predpisanih), pa so šle mašine v maloro še pred 100t km...
wink-1.gif


Isto je z 1.5 dci motorji. Predpisano na 30k km, mehankar je reku, da bo bolj ziher, če se dela na 15-20t km servis.

Ampak hej, vsakemu svoje
wink-1.gif
...
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16


Tudi ob tihem priznanju, da so zajebali mašino in napisali servis na 30kkm namesto na 15k km? (govora je o renojevih dizel mašinah).
Poznam kolega, k ima zloglasno dizel mašino v espejsu, servis na 15t km in avto ima začuda že preko 200t km. Vrjetno pa vska pozna vsaj enega, k je delal servise na 30t km (predpisanih), pa so šle mašine v maloro še pred 100t km...
wink-1.gif


Isto je z 1.5 dci motorji. Predpisano na 30k km, mehankar je reku, da bo bolj ziher, če se dela na 15-20t km servis.

Ampak hej, vsakemu svoje
wink-1.gif
...

[/QUOTE]
Pa ti misliš, da je mehanik strokovnjak za olje?
sprasujem se.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Lonce drži vodu, dok majstori ne odu. A kad majstori odu, lonce ti slobodno pusti vodu.
smile-1.gif

Po domače: Glavno da zdrži v garanciji, potem je pa zaželjeno, da zariba. Se bo služilo na servisiranju.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Spotoma; imam JTDja z potrjeno servisno knjižico. Avto je letnik 2004 in so bili do sedaj delani servisi na 40.000 kilometrov. Motor b.p. Kaj boste pa sedaj rekli?
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Če bi hoteli, da bi prej zaribala mašina bi podaljšali servisni interval. Ne pa priporočajo čimprejšno menjavo olja. Popravilo mašine je dosti dražje od menjave olja.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
ali pa če je tovarni važno da proda čim več rezervnih delov
smirk-1.gif

pa važno ji je da proda čim več novih avtomobilov, torej imajo avtomobili krajši rok delovanja.

kdo pa še danes vozi avtomobil po 20let?
večinoma kupci menjajo avtomobile takoj ko odplačajo kredit/lizing in vzamejo novega.
če bo pa avtomobil potem deloval brezhibno jih pa ne zanima in naj se s tem ukvarja novi lastnik.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Spotoma; imam JTDja z potrjeno servisno knjižico. Avto je letnik 2004 in so bili do sedaj delani servisi na 40.000 kilometrov. Motor b.p. Kaj boste pa sedaj rekli?
To ti je JTD
cheer.gif


Jaz sem do sedaj pri vsakem vozilu delal servise med 15k-20k km in so vsi v super stanju. Doma imamo celo zloglasno Bravo z 1.4 12v motorjem. Avto bi glede na pisanja po vseh forumih moral že 2 leti počivat na kakšnem odpadu, a glej ga zlomka pri 240.000 začuda še vedno dela. Res, da se zjutraj malo dročniki slišijo samo ni hudega.

 
Nazadnje urejeno: