Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
No ja, nevem, morda je moj pogled na to zadevo drugačen od vaših, a tak pristop sem dosedaj povsod ubiral in povsod smo se lepo zmenili... Kakorkoli, nov TV je doma, tako, da naj se zajebava s staro kišto, kdor ima čas in denar.. lp
Sem se nekaj časa držal nazaj, pa moram vseeno napisati...
Ja Ti imaš prav. Servis je res zaje.bal, ker te ni poklical in sporočil cene popravila. Tu ni nič spornega.
Verjetno si pa ti prej pogledal na njihov cenik, kjer skoraj sigurno piše recimo: Diagnostika napake 40€. (če tega nisi storil si sam kriv)
In ja pravi postopek bi bil v tvojem primeru takšen: Serviser te pokliče in sporoči ceno popravila 45€. Ti bi rekel, da je previsoka in da pač ne boš popravljal. Servis ti izda račun za diagnostiko napake 40€, ti odneseš star TV in zgodba zaključena.
Če se ti ne oglasiš po pokvarjen tv in ignoriraš zadevo, bi ti recimo zaračunal še ležarnino za kakšen mesec in potem še ekološko uničenje. Za skupen znesek bi ti poslal račun. Ti ga seveda nebi plačal. Na podlagi prevzemnega zapisnika in računa bi servis vložil izvršbo, ki bi jo seveda brez težav dobili! Kaj bi pa takrat ti komentiral tukaj?
In verjemi sem eden izmed tistih ljudi, ki mu gre "lupljenje" še posebej na organ, ampak v tvojem primeru zadeva s tvoje strani ni fer. Res je, da servis ni naredil tako kot ste se dogovorili, vendar končni znesek bi bil zate praktično enak (ali bi popravljal ali pač ne).