Servis Teleray, izkušnje z popravili.

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
26
38
Murska republika
Zanimajo me vaše izkušnje z popravili
telephone7.gif
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Jaz imam do sedaj z njimi zelo pozitivne izkušnje. Dva različna aparata na servisu v razmaku nekaj let, enega so popravili oni (3 dni), drugega je bilo treba poslati v Nemčijo (malo manj kot dva tedna). Ne vem pa kako je z vpogledom, najbrž je treba poklicat ali pa poslat mail.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
26
38
Murska republika
No saj ne da bi zaenkrat imel kakšne hujše probleme ali pripombe vendarle me je vseno danes zmotil mail iz podjetja Teleraj v katerem so mi odgovorili na moj meil ; zakaj ne morem na podlagi IMEI a dobiti vpogled v servisni status? mi je ta gospod odgovoril da si ga lahko in ko sem mu odpisal da mi pokaže da aparat ni v bazi??? nisem več dobil nobenega njihovega odgovora tudi sedaj zvečer sem še enkrat poiskusil na status servisa vpisati imei im mi pokaže še vedno da ga ni v bazi, torej me to moti, bom pa res videl v kolikem času bo to popravljeno.
2136510-ameisen-0028.gif
 

Priponke

  • 2136510-ameisen-0028.gif
    2136510-ameisen-0028.gif
    8 KB · Ogledi: 182

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.717
406
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Bom videl, aparat je nov in izgleda softversko ni izpraven.
Lumia?
grims-1.gif

Sam imam dobre izkušnje. Dva aparata v zadnjih treh mesecih, obakrat je bilo rečeno pred obljubljenim rokom, dobil SMS, da lahko pridem po aparat. Meni se je zdelo vse skupaj korektno. Pa še enega novega oldtimerja sem dobil skoraj zastonj, ker sem bil tam. Tako da, tudi kaj dobrega se izcimi iz tega. Edino, kar sovražim je lokacija, saj ne dobiš praznega parkirišča.
uf-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
kaj bi ti rad sedaj vedel za vsak premik roke, ki ga naredi serviser??
45 dni imajo časa. Al ga šraufajo al jim pa v predalu leži se tebe ne tiče.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.058
113
Načeloma se ga tiče, saj je njegova lastnina in ima vso pravico, tudi 1x na dan, klicat in izvedet kaj se dogaja z njim.

Ampak jaz bi bil raje tiho, da bo mimo 45 dni, in lepo zahtevaš novega
smile-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
in vedno bo isti odgovor; je na popravilu ali je v postopku. kaj pa to pomeni pa še vedno ne veš. štekaš point;)?
redko kdo ti bo razlagal, ja smo ravno matično ven dali, pa sedaj ga bomo priklopli, potem bomo izvedli test v tem programu...
 

gloglo

Fizikalc
20. maj 2014
1.399
1
36
podn od podna...
Men so enega celo zgubil...

Drgač pa stik z vodo je njihov default odgovor... skratka nokie ne pogledam več zaradi njih.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
26
38
Murska republika
Ja vsi ki namigujete na to da sem na servis poslal mojo Nokio Lumio 920 se na žalost motite, aparat mi brez problema dela že od nakupa, na srvis sem poslal ja ---vem da mi boste očitali da sem kupil sranje ,.... ampak večja je bila želja za preizkus tega aparata in to je Huawei Ascend P7, ja saj ni da ne bi bil za rabo vendar se je aparat zadnji teden začel samodejno ugašati in ponovno sam prižigati ter prositi pin kodo, ko sem vtipkal pin kodo me je prosil za formatiranje sd kartice nekajkrat sem to zahtevo obšel sedaj pa se več ni dalo in tretje samodejno se je preklapljal iz omrežja tuš v druga močnejšega signala , tu je prišlo celo tako daleč da nisem mogel več ponastaviti natuš omrežje...kaj naj rečem ženi sem že poleti kupil Huawei Ascend G630 in podobne težave z izklapljanjem in vklapljanjem ter zahtevo po vpisu pin ter zahtevo po namestitvi sd kartice so se v zadnjih dveh mesecih zečele pojavljati tudi na njeni telefoniji z preklapljanjem signala operaterja tuš pa ne, kaj naj rečem drugo kot to da bomo videli kaj bo prišlo s servisa nato pa veselo v prodajo teh aparatur.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.547
5.098
113
Pričakuješ, da so na servisu čarovniki in da bodo naredili tisto, kar ni nekdo že pri konstruiranju in sami proizvodnji?
Po mojem pri takih problemih sploh nimajo kaj popravljati, temveč čas zapravljajo z zastopnikom proizvajalca, da da od sebe drugo napravo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.058
113
Potem pa naj rečejo, da je to stvarna napaka in dobi nazaj kupnino pa zadeva rešena.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
26
38
Murska republika
Pepe-čudežev ni so pa servisi ki se s tem ukvarjajo če se jim da me prav zanima kaj lahko storijo v takih primerih ko je kaka napaka v notranjosti kajti aparat nima možnosti da bi mu odprl zadnjo stran drugače kot da jo verjetno odlepijo, sicer pa nimajo kaj iskati v notranjosti, razen če si ne domislijo da je prišel v stik z vlago.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
s telerayem imam zelo slabe izkušnje.....nokio n85 sem imel več pri njih na servisu kot v uporabi, in to v prvem letu uporabe....na koncu je prišlo tako daleč da niso več hoteli priznavati garancije, češ da je bil telefon v prahu in vodi in kaj vem kaj še vse, so zraven pošiljali slike iz katerih se tako ni dalo nič razvidet.....dokumentacije sem imel skoraj kot da bi kupoval hišo......no na koncu sem se moral obrniti na inšpektorat da so mi upoštevali garancijo in dali nov telefon.....vidim pa da imate eni dobre izkušnje z njimi, ne vem ali naključno izbirajo stranke katerim se bodo posvetili al so tak malomarni.....kakorkoli, upam da ne bom več nikoli imel telefona za katerega so oni pooblaščeni serviser, še posebej ne v navezi s šitmobilom!!!
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
26
38
Murska republika
aparat danes dobil vrnjen iz servisa--pohvalno da so tako hitro uredili in sicer je bil zamenjan za novega. Torej zaenkrat pozitivni odnos in hitra odločitev servisa .