Servis novega vozila pri 1000km

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
Lol

To se mora naredit v tovarni, preden se avto dostavi prodajalcu, kaj šele kupcu.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
rawr ne vem koliko zadev si ti popravljal... vendar ko sestaviš, vedno po določenem času dobro vse preverit.... ker se zna kaj "uležt"...

Nič kaj dosti
wink-1.gif


Ampak vem pa to, da preden se izda nov model oz. prenovljen model, se ga izdatno stestira v najbolj nemogočih pogojih in to več mesecev.Ok ne vem kak ma to dacia porihtano, vem pa da namenijo priznane firme precej denarja za teste.
 

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
Ena iz prve roke: avgusta kupili novega golfa in so naredili pred prevzemom nulti servis, brezplačni preventivni pregled je predpisan na 10kkm ali 6 mesecev odvisno kaj je prej. Na tem pregledu se zamenjajo po potrebi metlice brisalcev, kaka žarnica...

Lp.
 

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Hm, to je nekaj novega pri VW, ta brezplacni preventivni pregled, ali sem sam preprosto spregledal.. Dobri 2 leti nazaj je bil pred prevzemom pri VW narejen nulti servis, potem sem sam menjal olje pri 2kkm, potem pa redni servisi naprej.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Eh daj no, v današnjih časih ni kakih posebnih netoleranc oz. so dovoljene tako majhne, da ne vpliva na "brušenje". Lahko so napake v dizajnu ali materialu, "netolerance" se pa dogajajo zelo težko... No, lahko da je kakšna znamka pač "posebna".

Tu ne gre za netolerance ampka za dovoljene tolerance ki so izražene v mikro enotah. Skratka neka os/gred/ležaj ima 0.01mm lufta ki ni povsod enak (nekje je 0.01mm (meja tolerance) nekje pa 0.001mm). Temu se reče dovoljena toleranca da motor dela in ne bo zribal, še vedno pa bo vpetje takega elementa povzročalo obrabo tam kjer je materiala več (oz. manj, pač odvivno za kakšen element gre). Končni produkt je da motor prvih nekaj ur sam izravnava te napake tako da se materiali "uležejo". Zato tudi večja poraba (goriva in olja), večje temperaturne obremenitve gibljivih delov in večja obremenitev olja (poleg mehanske nesnage tudi temperaturna).

Enako se na takem servisu preveri motorni računalnik in morebitne druge napake, pač končna kontrola s katero stranka-prodajalec potrdijo primopredajo. Vozilo lahko ima tudi tovarniško napako in na tem prvem servisu se jo zazna in pač odpravi preden se zgodi kaj hujšega.

Sicer pa zamudit tak servis v časovnici avta ne pomeni nič, motor verjetno ne bo zribal bo pa mogoče namesto 390k km delal 30k km več!
grims-1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
saj ne vem a mislite resno ko vas nekatere berem? A ni to glede na napisano bolj za temo v čveku?
Tako mimogrede imam za vas stručkote eno preprosto vprašanje. Koliko od vas je kdaj bilo v tovarni kjer sestavljajo motorje?
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:

Tudi poraba je kolikor imam sam izkušenj prvih nekaj k km višja (le zakaj?!).

Govoriš o porabi po bc a ne? Ker v tem primeru ga res na polno seka, ker nima pravih referenc za izračun porabe. Če boš meril porabo na roke ne bo velike razlike.
(off topic)
Hmm, a ne gre dandanes narediti bolj točnih meritev? A ni kontrola injektorjev dovolj natančna?
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Hmm, a ne gre dandanesnarediti bolj točnih meritev? A ni kontrola injektorjev dovolj natančna?

V vsakem primeru se računa povprečna vrednost v določeni enoti časa. Dokler nimaš dovolj podatkov so pač rezultati way off...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
V par s se ti izmeri kvečjemu trenutna poraba, ne pa povprečna. Za "povprečno" bo pa 1000km in en mesec bol pripraven čas
wink-1.gif
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Citat:
Uporabnik mario pravi:
Pri VAG grupi je prvi prevntivni servis pri 5 tisoč km in je ZASTONJ.
Olje lahko menjaš pri tej kilometrini ali pa ne... nič se ne beleži v servisno knjigo. Olje seveda plačaš.

naslednji redni servis pa je pri 15 tisoč.

hehe....zastonj?? veš da ja, pač je že to vkalkulirano v ceno novega avta, nema đabe ni kot stare babe. Še najhujši so mi tisti ko se mi hvalijo na polno in po forumih kolk so popusta dobili pri avtu, tudi novih modelih....pač je osnovna cena navita, reklamirajo par jurjev popusta in dobijo to kar želijo...folk je pač vsekan do amena na besede ZASTONJ, POPUST, AKCIJA....druga je pesem pri modelih ki se poslavljajo ipd.
 

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
Citat:
Uporabnik Ausc pravi:
Hm, to je nekaj novega pri VW, ta brezplacni preventivni pregled, ali sem sam preprosto spregledal.. Dobri 2 leti nazaj je bil pred prevzemom pri VW narejen nulti servis, potem sem sam menjal olje pri 2kkm, potem pa redni servisi naprej.

Ja, je res. No ker pa vidim da se je nekaj začela debata o večji porabi pri novem lahko povem da sem s prvim tankom (motor je 1,6 tdi 77kw) naredil točno 1090 km, z drugim 1050, sem vedno tankal malo po začetku rezerve, zdej pa imam tretji tank in sem naredil 460km in kazalec goriva kaže eno črtico čez polovico. Se pa da z uporabo tempomata ga spravit na avtocesti pri 125 na 4,5litra +- kaka decimalka...

Lp.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
V par s se ti izmeri kvečjemu trenutna poraba, ne pa povprečna. Za "povprečno" bo pa 1000km in en mesec bol pripraven čas
wink-1.gif
V eni sekundi izmeri povprečje za to sekundo.
V minuto za tisto minuto. V uri pa za tisto uro.

Ampake jaz ne govorim o intervalu, ampak točnosti. Če je nadzor vbrizga točen ta +/- 20%, potem je to neuporabno za meritev porabe.

Ker pa ne vem, kako točna je kontrola vbrizga v modernih motorjih, sem tu postavil vprašanje o tem.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ja, saj se razumeva. Jaz govorim o povprečni porabi, ki jo kaže bc v avtomobilu. Ta se meri na neko daljše časovno obdobje.

Ni problem kontrola vbrizga (ki je precej natančna), ampak vedeti, kakšen časovni interval ima nastavljen računalnik v avtu za "merjenje povprečne porabe". Se pravi, dokler je avto nov in računalnik za to časovno obdobje nima vseh podatkov o vbrizgih goriva, bo povprečna poraba po bc čisto mimo.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.461
9.766
113
EU
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
ni neumno da se naredi "nulti" servis. da se preveri če so vsi sklopi ok, kakšn problem...

To je podobno kot pri Zastavi. Novega Jugota iz trgovine (tablice preizkušnja) na tehnični pregled, da preverijo če je vse OK .
Prej nisi mogel dobiti tablice
bonk.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.638
3.091
113
v lokalni ostariji
vaginko: govorim iz prakse, ko se je nov (iz fabrke) traktor razletel med vožnjo domov (pa ne tako dolgo nazaj, in ni neznana znamka...) pač feler pri sestavljanju. zato, je dobro da se preveri avto po 1000km. morda pa ravno na tvojem najdejo serijski feller (a veš, obstajajo serijske napaek.. kako le če pa je montaža top of the top!?!?!?!?)


ampak ker eni verjamete v superiornost izdelave... zakaj sploh tehnični v 4 letih... nej bodo raje na 300.000km tok pa valda morjo zdržat
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ježešna, zakaj bi za brezveze menjal olje? Sami stroški. Veš kako se sintetika v današnjih avtih stara? Nič. Ne samo, da se ne stara, tudi obrablja se veliko manj, kot so predpisani intervali.

Za brezveze? Nova Fiesta ST mi je prvih 2000km popila od max do min olja na šipki, torej cca. 1l. Nato sem ga pri 2000km zamenjal (tako je tudi svetoval mehanik) in od takrat dalje je bila poraba olja enaka 0, tako da bo že nekaj na tem da imajo nekatere znamke drugačno olje za utekanje. Glede na to, da sta si Ford in Mazda v sorodu ne bi bil presenečen če bi bilo pri slednji enako.

Ste pa smešni eni. Kupite avto za 15k + eur., potem pa boste delali celo diplomo zaradi teh 100 eur. (ali še manj) koliko stane menjava olja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:
Mogoce je pa to samo poteza za dodatno sluzenje denarja!?
confused-1.gif


Ja res morajo služiti veliko, sploh ker se stranki za prvi preventivni servis med 1.000 in 2.000km ne zaračuna popolnoma nič.
crazy1.gif
aplauz.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ježešna, zakaj bi za brezveze menjal olje? Sami stroški. Veš kako se sintetika v današnjih avtih stara? Nič. Ne samo, da se ne stara, tudi obrablja se veliko manj, kot so predpisani intervali.

Za brezveze? Nova Fiesta ST mi je prvih 2000km popila od max do min olja na šipki, torej cca. 1l. Nato sem ga pri 2000km zamenjal (tako je tudi svetoval mehanik) in od takrat dalje je bila poraba olja enaka 0, tako da bo že nekaj na tem da imajo nekatere znamke drugačno olje za utekanje. Glede na to, da sta si Ford in Mazda v sorodu ne bi bil presenečen če bi bilo pri slednji enako.

Ste pa smešni eni. Kupite avto za 15k + eur., potem pa boste delali celo diplomo zaradi teh 100 eur. (ali še manj) koliko stane menjava olja.

bedarija
bonk.gif