Servis novega vozila pri 1000km

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Kaj mislite o tem da nekateri proizvajalci avtomobilov priporocajo naredit prvi servis po okoli 1000 prevozenih kilometrih?
Pri tem servisu se menja olje in oljni filter. Se vam zdi to smiselno naredit? Pravijo da se lahko pri novem motorju naberejo opilki in te zadeve, ki se jih potem z menjavo olja odstrani.. Mogoce je pa to samo poteza za dodatno sluzenje denarja!?
confused-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.198
3.562
113
Marlbor
Itak nategovanje! V novem motorju nimajo kaj delati opilki ... potem bi morali ob menjavi skrbno precediti olje in v kolikor je v njem kak opilek, takoj zamenjati motor, oziroma določene dele motorja.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.462
147
63
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:
Mogoce je pa to samo poteza za dodatno sluzenje denarja!?
confused-1.gif


Ja res morajo služiti veliko, sploh ker se stranki za prvi preventivni servis med 1.000 in 2.000km ne zaračuna popolnoma nič.
crazy1.gif
 

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
966
119
43
Kateri avtomobilski proizvajalec sploh to priporoca/zahteva? Se nisem opazil pri nas...
confused-1.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Meni se je pa čudno zdelo, ko je kolega na Cruzu imel prvi servis šele na 15k km. Sem mislil, da je standard pri nas ta prvi servis na 1k ali 3k km.
 

ErrikDJ

Pripravnik
6. nov 2008
738
5
18
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:
Kaj mislite o tem da nekateri proizvajalci avtomobilov priporocajo naredit prvi servis po okoli 1000 prevozenih kilometrih?
Pri tem servisu se menja olje in oljni filter. Se vam zdi to smiselno naredit? Pravijo da se lahko pri novem motorju naberejo opilki in te zadeve, ki se jih potem z menjavo olja odstrani.. Mogoce je pa to samo poteza za dodatno sluzenje denarja!?
confused-1.gif

Jako služenje res!! pri 4ih novih avtih se še 1€ ni dalo za prvi (PREVENTIVNI) servis!
Če ti je tok prblem pa muka odpeljat do servisa da pogledajo če avto laufa tko k more pol je pa isti klinac,
če ga iz salona mrzlega raztiščiš po avtocesti pa kokr gre gre!
Iz tvojega sklepanja predvidevam da ti je tud olje 2x na leto zamenjat čist nepotreben strošek ane?
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.462
147
63
Citat:
Uporabnik spenstar pravi:
Kateri avtomobilski proizvajalec sploh to priporoca/zahteva? Se nisem opazil pri nas...
confused-1.gif

Mislim da ni ravno zahtevano,saj ni pogojeno z garancijo, je pa vseeno priporočljivo da se pripelje, mogoce izpostavi kakšno malenkost ki te moti, pa še mehanik vidi ali je vse kot mora biti.

Recimo Opel / Chevrolet to kar prakticirata, čeprav se nekaterih trgovci izmikajo temu ( free work pač ) , ampak nekateri se pa vseeno držijo te "tradicije"ki mislim da je kar dobra odločitev.
 

Gr3Ga23

Zelenc'
2. jul 2009
13
4
3
Pri novi Mazdi 3 priporočajo prvi servis na 1000 km, zaračunajo okoli 100 eurov, zamenjajo pa olje in filter.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik Gr3Ga23 pravi:
Pri novi Mazdi 3 priporočajo prvi servis na 1000 km, zaračunajo okoli 100 eurov, zamenjajo pa olje in filter.

zamenjaj avto če ga moraš že pri 1000km začet šraufat in imet strošek
bonk.gif
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Ja saj to je rez prava medalja, po eni strani je to pravi nateg sploh če moraš plačati dele in servis, ker kaj pa avto rabi po 1000km menjavo olja. Po drugi plati pa je tudi prav, saj je lahko avto bil skladiščen tudi več kot leto dni. Tak smo mi kupli F Ranger za potrebe podjetja, pa avto pride, pa čist slučajno pogledam homologacijo, ker je sodelavec urejal prevzem ke ga on vozi, pa vidim datum izdelave vozila 4.2008 (mi smo pa avto kupli 10.2009), vprašam trgovca če to drži in če je avto bil res tako dolgo skladiščen in ja stal je več kot leto dni, smo se pol kar takoj zmenli za "nulti" servis, pa še gume so demontirali od platišč in jih zarotirali za cca 90 stopinj in ponovno napihnili in montirali.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.983
113
pri taščici
tole rotiranje gum je nujno potrebno kajne?
kaj ste s tem pravzaprav naredili?

Sicer pa sem nekoc slisal babacula da naj bi v novih avtih bilo neko "konzervacijsko" olje. Ce je to res pa ne vem. Sumim da ne?!
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Na tak nacin se te lepo resijo glede nadaljnih garancij....gospod servisa na 1000 niste naredili zato ste izgubili garancijo na vozilo in Cau.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Pri današnjih tolerancah pri izdelavi in kvaliteti olja delati servis po 1000km... jaz bi menjal tako znamko vsaj iz dveh razlogov. Prvi je nategovanje mene kot stranke z zgubljanjem časa in/ali denarja in drugi je nezaupanje v znamko, če dejansko potrebuje servis po 1000km.

Sicer me pa resno zanima kakšne znamke so te, ki to priporočajo. Moj avto je prvič videl servis po 9 mesecih in 30kkm kilometrih in tudi vsi nadaljnji servisi so bili na predpisanih 30kkm (predpisano 1x letno ali 30kkm, pa je 30kkm pač prej). Kaj naj rečem... pri 200 jurjih gre kot nov, pa naj bi baje "že videl, ko bom pri 100 jurjih, kaj se pravi delat take servise".
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Kolikor vem ima VAG grupa tole kar normalno, na 5k km je menjava olja in prvi preventivni pregled ki je zastonj (seveda, cena nakupa vozila je daleč od zastonj)! Naslednji servis je potem cez 10k km oz. na 15k in vsak nadalnjih 15k (klasicni servisi brez podaljšanega intervala).

Pod servisno dokumentacijo piše menjava olja, fitra, pregled delovanja vseh sklopov vozila (pregled motorne elektronike) in rotacija gum (spredaj-zadaj).

Nisem ziher ampak v servisno knjižico ta servis ni vpisan, tako da domnevam da če ne želiš ga komot izpustiš.

Kar se tiče obrabe olja itd. je potrebno vedat da NOV motor ima neketere netolerance na gibljivih delih ki se pač "obrusijo". Tudi poraba je kolikor imam sam izkušenj prvih nekaj k km višja (le zakaj?!).

Pa tudi novo vozilo je vprašanje koliko je novo (sploh sedaj ko dobiš toyoto iz turčije, golfa iz mehike in mercedesa iz brazilije in kaj vem še kje), olja pa nobenemu ne nalijejo na dan prodaje tako da že iz tega stališča je pametno čimprej zamenjat. Domnevam tudi da v tovarni nalijejo drugačno olje zaradi potreb čiščenja oz. olje ki ima več aditivov za konzervacijo.
 

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
točno tako.

Pri VAG grupi je prvi prevntivni servis pri 5 tisoč km in je ZASTONJ.
Olje lahko menjaš pri tej kilometrini ali pa ne... nič se ne beleži v servisno knjigo. Olje seveda plačaš.

naslednji redni servis pa je pri 15 tisoč.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kar se tiče obrabe olja itd. je potrebno vedat da NOV motor ima neketere netolerance na gibljivih delih ki se pač "obrusijo".

Eh daj no, v današnjih časih ni kakih posebnih netoleranc oz. so dovoljene tako majhne, da ne vpliva na "brušenje". Lahko so napake v dizajnu ali materialu, "netolerance" se pa dogajajo zelo težko... No, lahko da je kakšna znamka pač "posebna".

Citat:

Tudi poraba je kolikor imam sam izkušenj prvih nekaj k km višja (le zakaj?!).

Govoriš o porabi po bc a ne? Ker v tem primeru ga res na polno seka, ker nima pravih referenc za izračun porabe. Če boš meril porabo na roke ne bo velike razlike. Spet, lahko je kakšna znamka posebna. Ampak zdaj bi že lahko iz mojega vzorca razbral, da je s takšno znamko nekaj narobe :D

Citat:

Pa tudi novo vozilo je vprašanje koliko je novo (sploh sedaj ko dobiš toyoto iz turčije, golfa iz mehike in mercedesa iz brazilije in kaj vem še kje), olja pa nobenemu ne nalijejo na dan prodaje tako da že iz tega stališča je pametno čimprej zamenjat. Domnevam tudi da v tovarni nalijejo drugačno olje zaradi potreb čiščenja oz. olje ki ima več aditivov za konzervacijo.

Ježešna, zakaj bi za brezveze menjal olje? Sami stroški. Veš kako se sintetika v današnjih avtih stara? Nič. Ne samo, da se ne stara, tudi obrablja se veliko manj, kot so predpisani intervali.